Dat sowieso.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef fathank het volgende:
Je moet ook geen 180 km/h rijden met een onbeladen aanhanger.
leggen ze de banden dan anders op de velgen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:41 schreef strontboer het volgende:
Is meestal alleen bij een bepaalde snelheid. Dus je kunt óf net iets harder rijden óf net iets zachter rijden. Maar het beste is om gewoon even langs een bandenboer te gaan en de banden uit laten lijnen.
nog nooit aanhanger wielen gebalanceerd, dus dat lijkt me niet het probleem.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
banden uitlijnen??????
balanceren bedoel je, uitlijnen is de afstelling van de auto aanpassen, een aan hangertje is vast
ik heb zeker al 50000 km gereden met aanhangers en daar was nog nooit 1 wiel van gebalanceerd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik heb het meerdere malen gedaan =)
als de as krom is van een aanhanger door TS besxchreven dan heeft ie wel erg lomp gereden
hehe idd, mn vader heeft ook zo'n aanhanger waarvan ik de banden wel erg slecht eruit vond zien (scheurtjes aan de zijkant). Bleken het banden te zijn uit 1989quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:02 schreef Sounddragon het volgende:
Als de auto zonder aanhanger niet trilt, zit het probleem toch in het karretje, ik zou de banden eens nakijken, die zijn zeker van particulieren nogal eens een ondergeschoven kindje, misschien is er gewoon wel eentje kaduuk of lekker vierkant ofzo![]()
Same here met mijn autotrailer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:10 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Mijn boottrailer rijdt onbeladen ook voor geen meter. Volgens mij is het normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |