quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoezo, weet jij vormen van energie winning die net zo effeciënt zijn als wat mogelijk is met kernenergie
Met jou kan ik praten!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:35 schreef Alicey het volgende:
misschien is het verstandig om eerst het concept te testen (bijv. in dunbevolkte gebieden als friesland), en als het daar goed gaat om het dan omhoog te schieten
De Nederlandse taal! Wat doe je??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:22 schreef kikkerlikker het volgende:
[..]
ja wel hoor aarse_saphaas maar zo lang der hiero niet op nivaeu gereageert word wacht ik nog ff
Ik ben een groot voorstander van kernenergie. Of het nu gebeurt via kersnsplitsing zoals bij uranium, Of dmv kernfusie zoals bij waterstof.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:23 schreef Luukzor het volgende:
1) Leer spellen
2) Te duur...
3) Te veel risico's
We kunnen beter zoeken naar alternatieven voor kernenergie...
voordat koude fusie zover isduurt idd nog wel ff, maar dan nog, dat valt toch ook onder de noemer kern energie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:54 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
[..]kernfusie
oke oke duurt nog "ff" voordat het zover is maar dan...
Als we Zuid-holland zouden nemen als test terrein. Bijvoorbeeld de Maasvlakte?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:03 schreef Haushofer het volgende:
Ben ik het niet echt mee eens. Al die aardige Friezen enzo.....(waaronder haushofer)
Nou, niet echt koud.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voordat koude fusie zover isduurt idd nog wel ff, maar dan nog, dat valt toch ook onder de noemer kern energie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |