Heb vorige week een Rabo account aangemaakt aangezien ING maar 1,8% rente geeft ofzo. Ga die 2,75%-rekening gebruiken om alles wat ik niet gebruik op op te potten.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef Arcee het volgende:
Voor wie het nog niet gespot hebben: Rabo webcare
Ik had deze stijging ook niet verwacht. Hopelijk morgen dan maar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoopte op een flinke dip op wallstreet na die downgrade en alles. Wat is dit.
men is moe van negatief nieuws. Mooiste is nog de koers van de euro. Die is even flink gestegen na de downgrade.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoopte op een flinke dip op wallstreet na die downgrade en alles. Wat is dit.
dit, iedereen heeft meer dan genoeg van alle doemscenario's van de media. En dan S&P en consorten die weer eens olie op het vuur gooien na een wat rustigere tijd, wat mij betreft zijn S&P en ook moody's en fitch sowieso niet meer geloofwaardig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
men is moe van negatief nieuws. Mooiste is nog de koers van de euro. Die is even flink gestegen na de downgrade.
Jim Rogers zei gisteren nog in Tegenlicht dat de CRA's er al 25 jaar naast zitten en dat hij daarom niet meer naar ze luistert.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dit, iedereen heeft meer dan genoeg van alle doemscenario's van de media. En dan S&P en consorten die weer eens olie op het vuur gooien na een wat rustigere tijd, wat mij betreft zijn S&P en ook moody's en fitch sowieso niet meer geloofwaardig.
Wil KO kopen op 65. Hoopte op vandaag, maar zo gaat dat er niet van komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:39 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik had deze stijging ook niet verwacht. Hopelijk morgen dan maar?De stijging kwam overigens wel goed uit voor mijn longs, mooi verkocht!
Goed aandeel om calls op te schrijven (y).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wil KO kopen op 65. Hoopte op vandaag, maar zo gaat dat er niet van komen.
Ach, zo gaat het al maanden. Moet nu weer even omhoog. Gaat straks weer flink omlaag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dit, iedereen heeft meer dan genoeg van alle doemscenario's van de media. En dan S&P en consorten die weer eens olie op het vuur gooien na een wat rustigere tijd, wat mij betreft zijn S&P en ook moody's en fitch sowieso niet meer geloofwaardig.
Coverd call writing doe ik niet aan, buy & hold is mijn strategie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:47 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Goed aandeel om calls op te schrijven (y).
Ook nooit overwogen? Lompe calls op niet-volatiele aandelen kan best wat leuks extra opleveren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Coverd call writing doe ik niet aan, buy & hold is mijn strategie.
Nah, ik koop puur blue-chip aandelen die jaarlijks hun dividend verhogen om zo een stabiele, steeds maar groeiende passieve inkomsten portfolio te maken. Opties, turbo's etc passen niet echt in die strategie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:29 schreef Sokz het volgende:
[..]
Ook nooit overwogen? Lompe calls op niet-volatiele aandelen kan best wat leuks extra opleveren.
De link tussen poker en beleggen is vooral emotionele stabiliteit en naar de feiten blijven kijken in tijden dat het slecht gaat. En dat korte termijn resultaten niet echt iets zeggen of je keus goed of fout was.quote:Dit ook lekker trouwens: http://nl.pokernews.com/n(...)cart-deel-1-8532.htm
Hopen dat die met poker tegen meer kritiek kan dan op zn iex.nl stukjes.
Nu, met de koersevolutie van KO van het afgelopen jaar denk ik dat je met opties een leuke winst kan opstrijken hoor. Elke 2 à 3 maand schommelt het tussen 65 en 71 ongeveer. Als ik jou was -> ik schreef op die termijn op 72 of 73.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Coverd call writing doe ik niet aan, buy & hold is mijn strategie.
schulden, claimemissie, flink gedaalde winsten (of misschien zelfs wel verlies) in 2011, slechte vooruitzichten voor de branche.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:30 schreef Anno2012 het volgende:
Iemand bekend met Ordina?
Wat is de reden van deze sterke daling. Schulden?
[ afbeelding ]
Je ziet ook zelden zulke grafieken bij bedrijven met een netto kaspositie, aandeleninkoopprogramma, stijgende winsten en goede vooruitzichten!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef Shispeed het volgende:
[..]
schulden, claimemissie, flink gedaalde winsten (of misschien zelfs wel verlies) in 2011, slechte vooruitzichten voor de branche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |