Ik denk persoonlijk dat het sentiment rond de dollar veel te optimistisch is.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ze zijn een paar dagen geleden toch al zonder veel opschudding door de ceiling gegaan?
Thanks, even kijken.quote:Maandag is er trouwens een interessante uitzending van tegenlicht met oa Jim Rogers:
http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2011-2012/agenda-2012.html
Vind je het gek? Er is nog steeds geen oplossing voor de eurocrisis.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef flyguy het volgende:
Er blijft gewoon geen reet gebeuren op de markten. Nog altijd niets geen richting en enorm lage volumes...
neun hoor ik ook, sinds een maandquote:Op maandag 16 januari 2012 08:10 schreef Lucas15 het volgende:
Ben ik de enige die long zit op de AEX?
ik ook, maar wel voor de zeer korte termijnquote:Op maandag 16 januari 2012 08:10 schreef Lucas15 het volgende:
Ik ook, maar alleen als we omhoog gaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 08:10 schreef Lucas15 het volgende:
ik was vrijdag ingestapt, voor het koersvalletje helaas. na al die afwaarderingen dacht ik dat ik vandaag door de stoploss heen zou knallen, maar gelukkig schijnt opeens heel Europa schijt te hebben aan S&P en consorten, en Amerika kan ook geen roet meer in het eten gooienquote:Op maandag 16 januari 2012 16:58 schreef Sokz het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen als we omhoog gaan.
Russische beunhazenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef Sokz het volgende:
Gazprom ooit ook al eens opgezocht maar dat jaarverslag was zo tyfus onduidelijk dat ik 't maar weggelegd heb.
Verschil tussen engelse rapport & russische rapport in nettowinst e.d.![]()
Mijn longs staan nu 60% in de plus!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:05 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik was vrijdag ingestapt, voor het koersvalletje helaas. na al die afwaarderingen dacht ik dat ik vandaag door de stoploss heen zou knallen, maar gelukkig schijnt opeens heel Europa schijt te hebben aan S&P en consorten, en Amerika kan ook geen roet meer in het eten gooien
vandaag 30 %, over all sinds vrijdag +10%, helaas gewoon verkeerd ingekocht. ik kocht ze net een kwartiertje voor de eerste geruchten dat er die dag nog een afwaardering aankwamquote:Op maandag 16 januari 2012 17:35 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Mijn longs staan nu 60% in de plus!![]()
Peanuts in verhouding met al mijn verliezen!![]()
Lol.. ik had vrijdag bij opening al longs gekocht met stop 309, werd uitgestopt en had daarna 3x het bedrag van mijn verlies in longs AEX met stop op 300 ingestoken, aangekocht op 308 ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:45 schreef Shispeed het volgende:
[..]
vandaag 30 %, over all sinds vrijdag +10%, helaas gewoon verkeerd ingekocht. ik kocht ze net een kwartiertje voor de eerste geruchten dat er die dag nog een afwaardering aankwam
Russian GAAP ftw!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:34 schreef Sokz het volgende:
Gazprom ooit ook al eens opgezocht maar dat jaarverslag was zo tyfus onduidelijk dat ik 't maar weggelegd heb.
Verschil tussen engelse rapport & russische rapport in nettowinst e.d.![]()
dat zou niet mijn tacktiek zijn, sowieso koop ik meestal longs met een beetje marge, zodat ik niet meteen met dikke verliezen zit als het iets anders loopt als ik verwacht had. mijn eigen regeltje is om AEX longs met een stop te kopen die minimaal 10 punten onder de koers van dat moment zitten.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:48 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Lol.. ik had vrijdag bij opening al longs gekocht met stop 309, werd uitgestopt en had daarna 3x het bedrag van mijn verlies in longs AEX met stop op 300 ingestoken, aangekocht op 308 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |