abonnement Unibet Coolblue
pi_107621204
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:30 schreef Xan21 het volgende:
Penny en Sheldon zien er met de aflevering wat dikker uit, maar ook verveeld. De grappen zijn gewoon niet zo goed meer, het gebrek aan wat nieuw bloed in de serie maakt het ook niet echt spannend (Wat wel onwijs goed werkt bij een serie zoals 2 Broke Girls). Dit kabbelt allemaal wat door...

Vond je The Adhesive Duck Deficiency niet goed? Dat is een van de beste!
Ben het hier niet mee eens.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_107621350
Eens met het verveelde ogen van personages (met name Sheldon).
Het begint helaas een beetje uitgekauwd te worden met hier en daar natuurlijk ouderwetse goede grappen...
pi_107622347
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:00 schreef onzinnet2 het volgende:

[..]

Oh jammer, ik had dat juist met je avatar :P Winning!
Ik herken me niet in Charlie Seen hoor. Maar das gewoon een baas :+
-
pi_107622359
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:08 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ritmo we zitten hier op Fok he _O-
Ja, maar zelfs dan. :D
-
pi_107622399
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Wat moet je er in herkennen? Het zijn een stel autisten die heel de dag gamen.. _O-
Dit dus :') Als je jezelf daarin herkent, moet je toch echt eens hard in gaan grijpen in je leven. :')
En sowieso, alsof humor grappig is omdat het herkenbaar bij jezelf zou zijn? Die nerd-dingen zijn herkenbaar ja, maar meer als in: herkenbaar van die ene autist in je klas.
-
  zondag 5 februari 2012 @ 15:48:00 #281
211083 Angelof9
I must go first
pi_107632580
Wat is er mis met gamen of licht autistisch zijn?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zondag 5 februari 2012 @ 18:23:23 #282
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_107639421
Penny dik? Echt niet!
opgezegd@fok.nl
  zondag 5 februari 2012 @ 20:44:10 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107646129
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit dus :') Als je jezelf daarin herkent, moet je toch echt eens hard in gaan grijpen in je leven. :')
En sowieso, alsof humor grappig is omdat het herkenbaar bij jezelf zou zijn? Die nerd-dingen zijn herkenbaar ja, maar meer als in: herkenbaar van die ene autist in je klas.
Dat laatste voornamelijk idd.
Toen ik ict studeerde zat ik met een heleboel van dat soort gasten in de klas. Allemaal hadden ze wel een onderdeeltje van die gasten.
Zelf herken je natuurlijk ook wel iets bij jezelf hoewel het in mindere mate is.
Ik speelde zelf ook wel games als Halo, maar niet fanatiek als zij enzo :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 5 februari 2012 @ 21:56:54 #284
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_107651059
We kunnen nu wel allemaal gaan afgeven op die autisten uit de klas, maar we zitten zelf ook over een tv serie te praten op een internetforum terwijl we ook gewoon bier hadden kunnen zuipen in de stad. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_107651590
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 15:48 schreef Angelof9 het volgende:
Wat is er mis met gamen of licht autistisch zijn?
:{

Niet dat je het echte autisten het op welke manier dan ook kwalijk kan nemen (je neemt iemand die een been mist, dat ook niet kwalijk) maar er is genoeg mis mee natuurlijk.

Maar het gaat hier nu niet over echte autisten, want die zullen heel die serie niet eens grappig vinden. Die zullen eerder denken: "waarom doen ze allemaal zo lullig tegen Sheldon, hij is toch heel normaal?" :P
-
  zondag 5 februari 2012 @ 22:20:51 #286
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107652984
Ik heb eigenlijk een schijthekel aan Leonard.
When all else fails, you always have delusion.
pi_107654221
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Mirel het volgende:
Ik heb eigenlijk een schijthekel aan Leonard.
Dat vind ik nou juist wel een toffe nerd. :P
-
  zondag 5 februari 2012 @ 22:57:15 #288
211083 Angelof9
I must go first
pi_107654588
Ik heb drie mensen met in meer of mindere mate syndroom van Aspergers en ze functioneren alledrie als geheel normale mensen. Twee ervan genieten ook wekelijks van Sheldon. En ja, ik hoor vaak "dat zou ik ook doen!" of "zo zou ik me ook voelen".

Ik ken genoeg mensen met meer aanstootgevende "afwijkingen" waar ik veel meer problemen mee heb, persoonlijk.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  zondag 5 februari 2012 @ 23:04:43 #289
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107654997
Sheldon is eigenlijk volledig te begrijpen, hij is koel en logisch. Raj en Howard zijn ook te snappen, maar Leonard voelt zo suf aan. Hij zegt altijd domme dingen tegen Sheldon en Penny. Met die twee krijg je dan ook altijd meer gezeur.
When all else fails, you always have delusion.
pi_107655041
Leonard is juist een nerd die probeert cool te doen, maar het lukt hem toch nooit (iig in het 'echte' leven prik je zo door iemand heen) en hij blijft eraan plakken, dat is echt schijtvervelend. Je bent een nerd, nou en, geniet ervan, je hebt mensen om je heen die op je lijken en waarmee je het goed kan vinden, die je vrienden zijn. Bij hun heb je het leuker dan bij de 'coole' mensen waar je zo graag bij probeert te horen
Only the strong survive
pi_107655093
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb drie mensen met in meer of mindere mate syndroom van Aspergers en ze functioneren alledrie als geheel normale mensen. Twee ervan genieten ook wekelijks van Sheldon. En ja, ik hoor vaak "dat zou ik ook doen!" of "zo zou ik me ook voelen".

Ik ken genoeg mensen met meer aanstootgevende "afwijkingen" waar ik veel meer problemen mee heb, persoonlijk.
Maar dat is best triest. :X Sheldon is een komisch personage, een loser die eigenlijk een beetje mensen zonder sociale competenties volledig belachelijk maakt, zwaar aangedikt. Alles wat je niet wilt zijn.
-
pi_107655114
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef Mirel het volgende:
Sheldon is eigenlijk volledig te begrijpen, hij is koel en logisch.
:{ :') :{

Uh.. like wtf?
-
pi_107656402
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Mirel het volgende:
Ik heb eigenlijk een schijthekel aan Leonard.
Dit dus. :') Zit altijd te zeuren met z'n irritante stem.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_107656442
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

:{

Niet dat je het echte autisten het op welke manier dan ook kwalijk kan nemen (je neemt iemand die een been mist, dat ook niet kwalijk) maar er is genoeg mis mee natuurlijk.

Maar het gaat hier nu niet over echte autisten, want die zullen heel die serie niet eens grappig vinden. Die zullen eerder denken: "waarom doen ze allemaal zo lullig tegen Sheldon, hij is toch heel normaal?" :P
Gelukkig is niet elke autist meteen een Sheldon. :')
pi_107656546
Leonard is flink irritant ja... Zijn zeurstem, de manier waarop hij niet voor zichzelf op durft te komen, telkens maar weer het gezeik van Sheldon accepteren, Penny's en Priya's bitch zijn...
pi_107656785
quote:
13s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gelukkig is niet elke autist meteen een Sheldon. :')
Dat snap ik ook wel.
-
pi_107656812
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef MAHL het volgende:
Leonard is flink irritant ja... Zijn zeurstem, de manier waarop hij niet voor zichzelf op durft te komen, telkens maar weer het gezeik van Sheldon accepteren, Penny's en Priya's bitch zijn...
Het is juist de enige die Sheldon altijd even goed op z'n plek zet met een lekkere sneer.
Leonard _O_
-
pi_107656938
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het is juist de enige die Sheldon altijd even goed op z'n plek zet met een lekkere sneer.
Leonard _O_
In woorden wel ja, maar in daden is hij toch steeds weer Sheldon's slaafje, zoals in afgelopen aflevering :')
  zondag 5 februari 2012 @ 23:44:10 #299
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_107656946
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef TheGOAT het volgende:
Leonard is juist een nerd die probeert cool te doen, maar het lukt hem toch nooit (iig in het 'echte' leven prik je zo door iemand heen) en hij blijft eraan plakken, dat is echt schijtvervelend. Je bent een nerd, nou en, geniet ervan, je hebt mensen om je heen die op je lijken en waarmee je het goed kan vinden, die je vrienden zijn. Bij hun heb je het leuker dan bij de 'coole' mensen waar je zo graag bij probeert te horen
Neem jij deze serie niet iets te serieus? ;)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_107661850
Wat een discussie hier ook he :P
Only the strong survive
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')