Ja maar jij zei dat hij niet meedoet aan WIDM en dat slaat dus nergens opquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel. Want jij vroeg wie Gibbs was. En ik post een foto.
Nee. Ik zeg dat jij Gibbs niet kent maar Wie is de Mol wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar jij zei dat hij niet meedoet aan WIDM en dat slaat dus nergens op
Als hij meedeed keek ik WIDMquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar jij zei dat hij niet meedoet aan WIDM en dat slaat dus nergens op
Dan waren we met 1 aflevering klaar johquote:
Dan houden we omroepgeld over voor andere zakenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan waren we met 1 aflevering klaar joh
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan houden we omroepgeld over voor andere zaken
Er zit bij mij nooit reclame in hoor....quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]NCIS afleveringen zonder reclame.
Ik heb het dan ook niet over zaken welk het daglicht niet kan verdragen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er zit bij mij nooit reclame in hoor....
Het moge duidelijk zijn dat ik met liefde betaal voor zaken zonder reclame, maar vooralsnog is die optie er niet en een paar jaar wachten op de dvd gaat me veel te verquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over zaken welk het daglicht niet kan verdragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef Soempie het volgende:
stressKomt goed meiskeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.![]()
stressAlles zal reg kom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
stressOeh spannend! Succes Soemp, gaat vast goedkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat cancel je maar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:39 schreef Etcetera het volgende:
Ter afleiding:
[ afbeelding ]
En doe maar gewoon op vrijdag want op zaterdag zit ik de hele dag op Schier
Maar dat is nu goed opgelost toch? Fijn dat Sirda bij kan springen en dat jullie je samen kunnen focussen op de geboortequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Soempie het volgende:
Kwam dus vooral omdat we er net achter kwamen dat er een probleem is met de CV. En toen zei Wiebel dat hij dat morgen moet maken en dat hij dan tussendoor weg zou moeten ofzo. Dus ik dikke paniek, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar terug komen in een koud huis kan ook niet met baby... pffff. Vandaar dat Sirda even in moet springen morgen. Maar toen was ik dus al dik in paniek, omdat Wiebel ook al vroeg of ik aan het ziekenhuis niet kon vragen of het zaterdag kon.
Die baby moet maar gewoon eens komenquote:
Geniale mannelijke reactiequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:40 schreef Soempie het volgende:
Maar toen was ik dus al dik in paniek, omdat Wiebel ook al vroeg of ik aan het ziekenhuis niet kon vragen of het zaterdag kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |