Mijn jas past nog net!! En nu bij 38 weken ga ik ook echt niet meer iets anders aanschaffen. Dan maar niet meer naar buiten of ff mijn adem inhouden als ik de jas aan heb

.
Vandaag had ik volgens mij een aanvalletje nesteldrang

. Het is hier weer helemaal netjes! (Met hulp van manlief hoor, dat dan weer wel). Het hele huis gezogen, beneden gedweild, was weg gewerkt, administratie gedaan, ons glazen bureau met glassex gedaan, vaatwasser uitgeruimd, vuilnisemmers geleegd, gestreken en t bedje van de kleine verschoond (moest wel, want doorgelekt vannacht). Best veel, dacht ik zo! (Vooral voor een zondag, haha).
En dan zijn we ook nog met de kleine naar de kinderboerderij geweest!
Verder hebben we hier een computer crisis... Mijn man heeft voor zijn verjaardag iets nieuws gekocht voor in de server waar hij meerdere harde schijven op aan kon sluiten. Dat zou hij gisteren 'ff' aan de praat krijgen.... Hele dag bezig geweest. Resultaat: server gecrasht en al onze data weg... Gelukkig hebben we goede backups van foto's en belangrijke zaken... Maar al onze films en series zijn foetsie

. Vandaag heeft hij er weer de hele dag aan gezeten en geen klap opgeschoten. Nu is hij t maar weer in oude staat aan t terugbrengen. Het ironische is wel: dat ding was gekocht (samen met twee extra harde schijven) voor meer ruimte... Dat hebben we dus nu niet meer nodig

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fee-nix op 15-01-2012 16:31:27 ]