abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106825882
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:29 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Gewone shampoo :D die je al hebt staan! Is milder voor de knuffels ;)
Wel een goeie.tip trouwens. K heb een nala.met stug haar nu. Was zelf.niet snel op shampoo gekomen.
pi_106825883
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:29 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Voor gekleurd haar :P
Die heb ik niet 8-).
Maar ok. Blond haar shampoo gaat het worden. Bedankt voor de tips! O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106825893
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Wel een goeie.tip trouwens. K heb een nala.met stug haar nu. Was zelf.niet snel op shampoo gekomen.
Idem, ik heb allemaal stuggige Monsieur Lapins, en kreeg toen de tip voor Shampoo... degene die ik daarna met shampoo heb gewassen (en in een kussensloop :P) is nog lekker zacht O+
pi_106825985
haha goede tips hier op zondagochtend :D
pi_106825995
Ik heb op marktplaats 2 pakketten positiekleding voor weinahg gescoord! Nu hopen dat het ook wat is.. want ik kan wel wat kleding gebruiken... Ben zo benieuwd!! *O*
pi_106826011
Floris zn beren komen wel goed uit de was. Die zijn stug van de viezigheid :') die.moeten nog.steeds.de was in (ze gaan wel regelmatig, maar hij slaapt met allebei, eigenlijk moet k er meer hebben ;) dus tis altijd even plannen wanneer ze gewassen moeten worden. Vind t zonde om de wad aan te zetten voor 2 beren)
pi_106826023
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb op marktplaats 2 pakketten positiekleding voor weinahg gescoord! Nu hopen dat het ook wat is.. want ik kan wel wat kleding gebruiken... Ben zo benieuwd!! *O*
Beter!
Hier nog niet nodig :')
pi_106826036
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Goed bezig!! :)

Ik lig weer in bed. Misselijk -O-.
pi_106826216
Gerberaatje wat leuk! hoop dat t wat is!
Heb vaak nog mn gewone tshirtjes aan (worden wel lekker uitgerekt :P) en vestjes in een maat groter. Wel positiebroeken natuurlijk..
Positieshirts vallen nogsteeds net iets te groot. Maar mn buik groeit erg hard nu dus die kan ik binnenkort wel aan :P

Zoek nog wel een nieuwe(2ehands)jas -O-
Is weinig leuks op MP in mt S/M en nieuw is best duur :X

Kuukske :{.. :* hoop dat t snel over gaat!
pi_106826268
Lastig he Zoë! Ik ga begin maart nog op wintersport, en ben dan rond de 20 weken.. zoals mijn buik nu al is, vrees ik voor dan dus ik moet echt nog een andere jas hebben die past tegen die tijd.. Dus ik moet ook nog even op zoek.. Voor de 'gewone' kou hier heb ik mijn draagjas.. daar kan ik een opzetstuk opzetten :P Maarja, veel geld uitgeven voor een jas die ik 1 keer draag zie ik ook niet zo zitten eigk..

Kuuk wat vervelend! Hopelijk is het snel over!
pi_106827587
Meld!

Jeetje Fee wat was je weer vroeg vandaag. Slaap ook mega slecht hoor, maar blijf gewoon liggen. Drie uur naar het plafond gestaard vanochtend, toch weer in slaap gevallen.. Balen van de pijn....maar wel 38 weken!!!! *O*

Kuuks ik heb laatst alle knuffels in de wasmachine gegooid. Is helemaal goed gegaan!

Gerberaatje en Zoe, ze hebben vaak sale bij www.mamaenkids.nl. Heb niet naar winterjassen gekeken, maar er is veel leuk spul te koop en niet eens zo duur. Soms 70% korting. Mijn winterjas heb ik tot vorige week ingepast (was zo'n lange gewatteerde slaapzak zeg maar, maat 40, heb normaal 38-40, deze: http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=1&SM=0 Wel duur, maar ik kan hem dus normaal ook aan)
Verder schijnen de positiejassen op Bonprix wel te betalen te zijn...
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106827618
Wou nog zeggen dat die gewatteerde jas een koordje heeft om te tailleren die je dus op zn wijdst kan dragen als je een dikke buik hebt. Ideale jas, lekker warm, lang en mooi!
pi_106827745
bedankt voor de linkjes IB!
mooie jas van esprit :o

gerberaatje; ja dan moet je idd wel een goede warme jas aan met wintersport!
pi_106827796
Ja die jas is echt ideaal. De capuchon kan er af, en zelf alleen het bontje kan er af. Ben zo'n koukleum, en ben er zoooooo blij mee!
  zondag 15 januari 2012 @ 12:13:17 #265
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106828127
Ben benieuwd of dat pakket wat is, Gerberaatje! Leuk!

Isla, ikke vroeg? Hihi. Ik heb wel al een kleintje rondhupsen he. Dus voor ons was het gewoon normale tijd. Hij had heerlijk 'uitgeslapen' tot 10 voor half 9 vanochtend! Toen lagen mijn man en ik al een tijdje wakker te worden in bed :).
pi_106828254
Hoi meiden,

ik kom hier weer eens stiekem om de hoek kijken. Heb afgelopen donderdag positief gepiest. Jippie!! Het is nog heel pril en ik hoop op een plakkertje. Heb wel al erg gevoelige borsten en kramp in mijn bm, lijkt me een goed teken
Volgende week naar de verloskundige en de week erop al een eerste echo. Mag dit keer al een vroege echo bij 6wkn, vanwege mk vorige keer. Ik hoop dat ik dan iets kan zien..

Oh ik ben trouwens 24 en vriend is 30. Zijn al 5 jaar samen en wonen in Brabant. Was in augustus met de pil gestopt, en dit wordt ons eerste kindje en het is meer dan gewenst. O+
pi_106828262
Fijn dat je weer zwanger bent Kwisted! :*. Gefeliciteerd :).
pi_106828634
kan me voorstellen IB! :s)

*O* welkom terug kwisted!
fijn dat je snel een echo krijgt :*
  zondag 15 januari 2012 @ 13:34:31 #269
250838 Fee-nix
pi_106830454
Kwisted gefeliciteerd! *O* Ik hoop ook op een plakkertje voor jullie! Fijn, zo'n vroege echo :).
pi_106830480
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:18 schreef Kwisted het volgende:
Hoi meiden,

ik kom hier weer eens stiekem om de hoek kijken. Heb afgelopen donderdag positief gepiest. Jippie!! Het is nog heel pril en ik hoop op een plakkertje. Heb wel al erg gevoelige borsten en kramp in mijn bm, lijkt me een goed teken
Volgende week naar de verloskundige en de week erop al een eerste echo. Mag dit keer al een vroege echo bij 6wkn, vanwege mk vorige keer. Ik hoop dat ik dan iets kan zien..

Oh ik ben trouwens 24 en vriend is 30. Zijn al 5 jaar samen en wonen in Brabant. Was in augustus met de pil gestopt, en dit wordt ons eerste kindje en het is meer dan gewenst. O+
Welkom! *O* en nogmaals van harte!

Ben je dan precies 6 weken of net iets eroverheen? Ik had de eerste echo dit keer met 6wken2dagen en toen was er iets heel kleins en knipperends te zien :) maar dat is wel echt op het randje.. als je echo precies op de 6 weken staat zou ik proberen hem een paar dagen te verzetten zodat je zeker weet dat er iets te zien is?
pi_106830525
Oh en goeie tips voor een jas ^O^ ik heb nog een paar opties tot lenen, dus die ga ik uiteraard ook even af :+ mijn meneer is nogal groot, dus ik overweeg zelfs een oude wintersportjas van hem die hij nu toch niet meer past O-) (we hebben nogal veel :') ik ook maar allemaal 2 a 3 maten kleiner dan de maat die ik nu heb :P hoop er over een jaar of 2 weer in te kunnen :P maar voor nu...)
pi_106831519
Oooh thnx Isla.

Winterjas is hier nu ook nodig inderdaad want het gaat toch kouder worden en mijn jas gaat nu echt niet meer. Ik krijg m dicht maar dan gaat de rits automatisch steeds iets verder open omdat het zo strak zit, en bovendien ziet het er gewoon niet uit.

Dus nu hou ik de rits open en een lange warme sjaal om, maar dat is ook niet ideaal }:|

Heb helemaal niet aan bonprix gedacht! Echt handig want ik wil eigenlijk geen geld uitgeven aan een jas die ik maar 2 maanden draag.
  zondag 15 januari 2012 @ 15:04:58 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106833031
Ik heb nog een positiewinterjas liggen van H&M Mama, maat L.
Iemand interesse?
Het is ongeveer zoiets: http://www.hm.com/nl/product/93318?article=93318-A
pi_106835280
Pssst
Het is een L
  zondag 15 januari 2012 @ 16:24:07 #275
250838 Fee-nix
pi_106835488
Mijn jas past nog net!! En nu bij 38 weken ga ik ook echt niet meer iets anders aanschaffen. Dan maar niet meer naar buiten of ff mijn adem inhouden als ik de jas aan heb ;) :P.

Vandaag had ik volgens mij een aanvalletje nesteldrang :P. Het is hier weer helemaal netjes! (Met hulp van manlief hoor, dat dan weer wel). Het hele huis gezogen, beneden gedweild, was weg gewerkt, administratie gedaan, ons glazen bureau met glassex gedaan, vaatwasser uitgeruimd, vuilnisemmers geleegd, gestreken en t bedje van de kleine verschoond (moest wel, want doorgelekt vannacht). Best veel, dacht ik zo! (Vooral voor een zondag, haha).

En dan zijn we ook nog met de kleine naar de kinderboerderij geweest!

Verder hebben we hier een computer crisis... Mijn man heeft voor zijn verjaardag iets nieuws gekocht voor in de server waar hij meerdere harde schijven op aan kon sluiten. Dat zou hij gisteren 'ff' aan de praat krijgen.... Hele dag bezig geweest. Resultaat: server gecrasht en al onze data weg... Gelukkig hebben we goede backups van foto's en belangrijke zaken... Maar al onze films en series zijn foetsie :'( . Vandaag heeft hij er weer de hele dag aan gezeten en geen klap opgeschoten. Nu is hij t maar weer in oude staat aan t terugbrengen. Het ironische is wel: dat ding was gekocht (samen met twee extra harde schijven) voor meer ruimte... Dat hebben we dus nu niet meer nodig _O- .

[ Bericht 0% gewijzigd door Fee-nix op 15-01-2012 16:31:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')