Haha, ze falen altijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Slaap lekker, Gissur:
[ afbeelding ]
Vooral tegenover Drizzt Do' FUCKING Urdenquote:
Meur zequote:Op zaterdag 14 januari 2012 03:58 schreef Skillstorm het volgende:
Tijd om te slapen, moet morgen werken om 12 uur.
Wapen wegstoppen en boete betalen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:31 schreef Terriroty het volgende:
Omg,
Ik moet me melden bij die gast van de stormcloack voor een voorbereiding voor een aanval
Wilt die me vermoorden omdat ik een paard heb gestolen xD
Stopt die hier op een begeven moment mee of kan ik die quest niet meer afmaken
Eastmarch = Windhelmquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:35 schreef Terriroty het volgende:
Maar als ik m'n wapen weg stop doet die me nog steeds aanvallen.
(ik word trouwens aangevallen in zoon kamp)
En ik heb bounty in Eastmar ofzo en volgens mij bestaat die niet
Daar moet je puur geluk mee hebbenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:40 schreef golfo het volgende:
Weet iemand hoe je een dark brotherhood assassin achter je aan krijgt? Ik hoor daar veel verhalen over, maar ik heb ze nog nooit gezien in het wild of de steden. Ik vermoord weleens nutteloze mensen, maar er gebeurd niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand mij vertellen waar ik de sleutel vind?Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef Chaos-Zero het volgende:
Jongens ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik kom er ECHT niet meer uit.Je kunt die guards gewoon afslachten hoor, sleutel van hun lijk looten en wegwezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iemand mij vertellen waar ik de sleutel vind?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat is wel zo, maar ik heb dus geen wapen en met mn handen schiet het niet op. Daarbij komt, als ik er door een gezien wordt, ik gelijk een stuk of 5/6 op me af krijg waardoor ik sowieso dood gaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt die guards gewoon afslachten hoor, sleutel van hun lijk looten en wegwezen
Heb je je gear niet aan die wood elf in de winking skeever gegeven dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:16 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik heb dus geen wapen en met mn handen schiet het niet op. Daarbij komt, als ik er door een gezien wordt, ik gelijk een stuk of 5/6 op me af krijg waardoor ik sowieso dood ga
Het enige wat ik heb qua gear is de party boots en party clothesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je je gear niet aan die wood elf in de winking skeever gegeven dan?
Jamaar... heb je je standaard gear aan die gast meegegeven of niet? Zo ja, dan ligt het in een kist in dat kamertje bij de keukenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb qua gear is de party boots en party clothes
Ah ja dat heb ik gedaan. Dan ga ik nu maar ff op zoek naar de keuken. Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar... heb je je standaard gear aan die gast meegegeven of niet? Zo ja, dan ligt het in een kist in dat kamertje bij de keuken
Succes, je komt de Embassy niet meer in als je via de keuken naar buiten bent gesneaktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ah ja dat heb ik gedaan. Dan ga ik nu maar ff op zoek naar de keuken. Thanks voor de tip!
Ik kwam ook niet langs die guards heen dus heb ze allemaal maar dood gemaakt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Succes, je komt de Embassy niet meer in als je via de keuken naar buiten bent gesneakt
Krijg je later terugquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:40 schreef Chaos-Zero het volgende:
Trouwens, ligt daar ook de rest, of krijg ik dat nog terug? Zoals potions, gold, etc..
Da's al zowat in het begin als je achter de woodelf aan gaat nadat die ene gast voor afleiding zorgt in de Embassyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
Top! Maarre, waar kan ik in godsnaam die kut keuken vinden?
Hmm crap, moet ik maar ff de weg terug vinden danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's al zowat in het begin als je achter de woodelf aan gaat nadat die ene gast voor afleiding zorgt in de Embassy
Of een eerdere save ladenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Hmm crap, moet ik maar ff de weg terug vinden dan
Als mage had ik tenminste altijd mijn magic nog, alleen niet de equipement (ik had per ongeluk niets goeds mee gegeven omdat ik dacht dat je het misschien kwijt was) die zorgt voor minder magicka kosten. Dat maakte de gevechten (heb de hele zooi vermoord want ik kwam op de eerste verdieping niet geslopen langs die mage die daar staat.) wel lastigquote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:08 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Hmm crap, moet ik maar ff de weg terug vinden dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |