Een echte baws heeft er dan ook 3.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens overwogen om te beginnen met een 2e.. maar dan zit het midden van je beeld op de overgang en dat lijkt me klote.
(PS 400 E 2 maandsalarissen)
Doe s uploaden op imgur.com ? tinypic is stuk hiero (en bij meer mensen)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:59 schreef Skillstorm het volgende:
Zit ik in een dungeon, kom ik wat Falmer tegen.
Ik conjure dus een Bound bow en kill ze, blijkt dat ik er eentje recht in de mond heb geschoten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe s uploaden op imgur.com ? tinypic is stuk hiero (en bij meer mensen)
Ew freaky. Dat "wapen" heb ik nog niet, verdwijnen die arrows niet even later?quote:
Nope. Blijven gewoon, al kan je ze niet oprapen. Was ik wel verbaasd over.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ew freaky. Dat "wapen" heb ik nog niet, verdwijnen die arrows niet even later?
*nerdgasmquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:09 schreef Jump het volgende:
Skyrim opnieuw geïnstalleerd op nieuwe pc. Detecteerd hij de graphic settings op Ultra High
Tja, kan het haar niet kwalijk nemen aangezien ze altijd in de keuken staatquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:01 schreef Skillstorm het volgende:
Ik haat het als je getrouwd bent en je komt thuis: Hello my love, back from some adventure I bet.
Bitch, ik heb niet 10 dagen rondgelopen en landschappen bewonderd, ik heb draken vernietigd, hele bandieten kampen uitgeroeid en oude ruines bezocht, het is niet 'some adventure'.
Tja, maar ze maakt ook maar 1 home cooked meal per dag.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, kan het haar niet kwalijk nemen aangezien ze altijd in de keuken staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn....quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lolwut? Kreeg net deze brief van de koerier
[ afbeelding ]
Blijkbaar is de eigenaar van Pelagia Farm omgekomen tijdens de Battle for Whiterun, en was ik z'n beste vriend
Severio, ik drink er eentje op je!
Whehequote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Damn....
Zat ook een keer wat Fireballs af te vuren op een dorp, gewoon om het te testen (zag er mooi uit die fireballs) kreeg ik een minuut later een koerier met 100 gold, blijkt dat ik daar iemand verbrand had.
37 uur played al overigens. Dat gaat echt snel.
En je hebt meerdere chars?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe
En 37 uur is idd zó voorbij, even kijken wat ik op Drizzt heb (die net lvl 27 is)
edit: ah, bijna 31 uur
In totaal gemaakt sinds ik Skyrim hebquote:
Ai! Dat lijkt me echt kut om al je saves te verliezen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In totaal gemaakt sinds ik Skyrim hebBen er tussentijds een zooi verloren omdat al m'n saves corrupte waren en heb even later zelf alles gewist omdat ik die enorme lijst met saves/chars beu was. Ik richt me nu alleen op Drizzt, al heb ik nog een spellsword en 1h/shield-warrior klaarstaan
Yup, heb er wel een weekje van zitten balen, vooral omdat ik echt een überchar hadquote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ai! Dat lijkt me echt kut om al je saves te verliezen.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, heb er wel een weekje van zitten balen, vooral omdat ik echt een überchar had
Ook lekkerquote:- One-Handed: 53
- Archery: 46
- Light Armor: 42
- Sneak: 67
- Smithing: 67
- Enchanting: 59
- Dualwield met 2 Blades Swords, Exquisite, de een doet 15 frost dmg (Icingdeath), de ander 15 fire (Firebrand)
- Elven Bow met Soultrap
- Crafted Nightingale Armorset met +40 health, +25% 1h dmg, +25% bow dmg en muffle
- +30 health ring
Nice, ik moet ook maar een warrior char gaan maken. Ben nu mage.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Achja, nu heb ik Drizzt met het volgende:
[..]
Ook lekker
edit: en ik zie hem nog altijd meer als een fighter dan een rogue/assassin, ook omdat ik de DB heb uitgeroeid en de Thieves links laat liggen.
M'n beste warrior tot nu toe was Indoril Nerevar (eckten weten), een lvl 34 dunmer met 1h/shield/heavy armor/smithing, kerel was niet te stoppen, iig niet door enemies, maar wel door een corrupted savefilequote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nice, ik moet ook maar een warrior char gaan maken. Ben nu mage.
Door enemies heen gaan met een grote battleaxe.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n beste warrior tot nu toe was Indoril Nerevar (eckten weten), een lvl 34 dunmer met 1h/shield/heavy armor/smithing, kerel was niet te stoppen, iig niet door enemies, maar wel door een corrupted savefile
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |