Dunno, kzat op 325 terwijl ik maar tot 300 kon dragen. Kreeg de melding dat ik niet meer kon rennen, maar ik kon het nog steedsquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef vosss het volgende:
Zit er eik een max aan wat je echt mee kan zeulen?
Als je over je weight zit dan slenter je vooruit, maar is er een max? Dus dattie gewoon zegt dat je niet meer op kan pakken en niet meer kan bewegen?
Kan toch overal? Ik dumpte mijn crafting zooi in een krat bij de smid in Whiterun en alle kisten in Dragonsreach werden volgestouwd met armor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:07 schreef DjinN het volgende:
Ik vind fasttravel fijn als ik eerlijk ben. Soms heb ik gewoon geen zin om een heel takkeneind te lopen, en fasttravel is dan een goede uitkomstIk ga toch ook niet lopend naar de andere kant van NL als ik met de trein kan
![]()
Heb btw mn eerst draak verslagen jeeeeuujj. Nu Breezehome gekochtKan ik eindelijk mn loot dumpen, ik was namelijk een beetje heel erg overburden
quote:Another option is to dump unlimited amount of heavy equipment into a corpse and reanimate it using a spell, staff or power, such as the resurrection power gained by The Ritual Stone. The player can then fast travel to any destination and the corpse follows. If the time it took is enough for the spell to run its course, the corpse will 'die' again upon reaching the destination, and the player can loot its body for all the equipment they gave it initially.
Ik had pas 1000 terwijl ik 450 kon hebben, en ik liep zoals altijd wanneer je overpacked bent.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:37 schreef vosss het volgende:
Zit er eik een max aan wat je echt mee kan zeulen?
Als je over je weight zit dan slenter je vooruit, maar is er een max? Dus dattie gewoon zegt dat je niet meer op kan pakken en niet meer kan bewegen?
ik had laatst zo'n menneke meegenomen. Liep ik perongeluk op een groepje giants en mammoets af. Dat kon mn slaafje helaas niet meer navertellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Of gewoon 8 followers hebben die alles voor je zeulen
Ja, dat kanquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:58 schreef Under_Score het volgende:
kun je nog, zoals in oblivion, gewoon tot 1 punt onder je max dragen, dan wat je verder nog mee wil nemen, bijv een heel zwaar armor ofzo gewoon optillen met je use knop en dan alsnog gewoon lopen?
Volgens mij kunnen meerdere kisten resettenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan toch overal? Ik dumpte mijn crafting zooi in een krat bij de smid in Whiterun en alle kisten in Dragonsreach werden volgestouwd met armor.
Vewwy nice!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hehe, eindelijk een foutje gefixt in de skin, valt iemand wat op?
[ afbeelding ]
(ik heb zelf nooit gezegd dat ik 24gb ram heb)![]()
Je draak vloog achteruit?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef delano.888 het volgende:
Hehe, eindelijk een foutje gefixt in de skin, valt iemand wat op?
Ik moest Measure=Memory naar Measure=Physicalmemory veranderen om het te fixen. Die andere 16gb was een andere soort memory ofzo geen idee maar telt iig niet mee.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:56 schreef NorthernStar het volgende:
Die skin heeft een ingebouwde Fortify Ram 400%
Daedric Armour > Dragon Armour toch?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:54 schreef Cremesoep het volgende:
in welke mijn kun je veel ebony ores vinden? heb mn smithing naar 100 geboost, maar wil nog geen dragon armour ivm op enzo
Mensen zonder 24GB RAM. Ik heb het wel, no bullshit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik bedoel dus dat iedereen op de vorige pagina helemaal zat te zeiken om me 24GB ram en hoe nutteloos dat was.
Ik heb alleen helemaal geen 24GB ram. Dat was een bug in de skin.
Met Destruction en Conjuration hoef je NIETS met One handed, blocking en smithingquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:42 schreef Amoeba het volgende:
Zo, even een avond verknald aan Enchanting en Smithing naar 100 levelen.
Nu dikke gear maken, alles opgelost.
Gericht op One Handed icm Destruction/Blocking/Conjuration.
[quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef Nezhi het volgende:
Ik loop hier echt constant maar mijn Dead Thrall te spawnen. Heb hem al 5x oid in een hoopje stof veranderd met chain lightning, per ongeluk
De enige reden dat ik nog weerwolf ben: 100 % disease resistquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pffff, ik ging een grot in en had ineens vampirism, snel een eerdere save geladen en als een gek naar een altar gesprint
Mwa, ik vind weerwolf gewoon niet tof. Heb meestal wel wat cure disease potions in m'n inv, maar was het dit keer glad vergetenquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef Aezeal het volgende:
[..]
De enige reden dat ik nog weerwolf ben: 100 % disease resist
na de eerste keer nooit meer shapechange gedaan. Ook apart trouwens ik wil een survival mode met verplicht eten, slapen en anders stat verlies als bij new vegas. En voor wolfjes een automatisch moment dat ze shape changen 1x per week 's nachts, de hele nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |