Deze 2 heb ik ook, als je de locatie weet, kun je me die dan zeggen? ik kan ze maar niet vinden (zonder hulp van wiki)quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een aardige questchain, had wel ff een "neeee"-momentje.
Doe de quest en kom er achterquote:
SPOILER: Frostflow Lighthouse questOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die quest heb ik nog niet.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe de quest en kom er achter
Het is de lighthouse ten oosten van Dawnstar
Zie m'n spoilerquote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die quest heb ik nog niet.
Ben nu in Riften, en moet eerst richting Solitude om een aantal quest daar af te ronden.
Moet vast nog wel eens daar in de buurt zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie m'n spoiler
Die quest krijg je pas als je binnen bent geweest en het dagboek bij de dooie hebt gelezen
Aaah nu ben ik die ook aan het doenquote:Op zondag 15 januari 2012 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie m'n spoiler
Die quest krijg je pas als je binnen bent geweest en het dagboek bij de dooie hebt gelezen
Zoals het hoort. Magic is voor mietjes.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik ook, had tot dat moment een +44 health necklace om, maar aangezien Gauldur ook +30 stam en magicka geeft wilde ik wel 14 health opofferen... ookal gebruik ik nooit mana
Cast hem op de vrouw misschien.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Pindakaaspot het volgende:
Ik heb sinds kort ook Skyrim en wilde naar die magic school in Winterhold. Ik praat met de vrouw op de brug en dan moet ik een spreuk op haar doen. Dus ik koop die spreuk voor 30 gold. Dan doe ik hem alleen gebeurt er dan niks. Weet iemand wat ik moet doen?
Ik ben naar m'n huis gelopen voor de Novice Hood die ik tijdens de tutorial had opgeraapt.. Als je die niet meer hebt, moet je ff iets anders zoeken met +Magica..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:03 schreef Pindakaaspot het volgende:
Ik heb sinds kort ook Skyrim en wilde naar die magic school in Winterhold. Ik praat met de vrouw op de brug en dan moet ik een spreuk op haar doen. Dus ik koop die spreuk voor 30 gold. Dan doe ik hem alleen gebeurt er dan niks. Weet iemand wat ik moet doen?
Bedankt, zat de hele tijd die spells op die vrouw te castenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:52 schreef Jeff89 het volgende:
Ohja, en je moet die spell casten op dat plateau op de grond naast die vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |