abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106727493
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef dadgad het volgende:

[..]

Nee ik meen het. Niet persoonlijk bedoeld, enkel analytisch.
Spijtig dat je nu van het onderwerp afwijkt omdat je het niet kan verkroppen dat ik jou mening niet deel. Heel spijtig.
pi_106727530
FitnessFreak registreerde op woensdag 11 januari 2012 @ 18:42

Oww.... :|W

KLOON!!
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:48:56 #53
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106727536
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:45 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Nou als ik beslis dat de vrouw niet uit gaat met haar vriendinnen op vrijdagavond ook al wil ze dat nog zo graag zie ik dat niet als een manipulatietruc van haar kant. Natuurlijk beïnvloeden ze onze beslissingen en proberen ze ons te sturen,. maar de fysieke kracht van mannen garandeert het recht van de sterkste.
Ja want als je een vriend hebt, en deze wordt te fysiek omdat hij zichzelf zonodig moet bewijzen, kan je natuurlijk nooit meer bij hem weg :')
Volg je hart, gebruik je verstand.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:50:40 #54
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106727593
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef dadgad het volgende:
FitnessFreak registreerde op woensdag 11 januari 2012 @ 18:42

Oww.... :|W

KLOON!!
Oh oow :D
pi_106727597
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:48 schreef heartz het volgende:

[..]

Ja want als je een vriend hebt, en deze wordt te fysiek omdat hij zichzelf zonodig moet bewijzen, kan je natuurlijk nooit meer bij hem weg :')
Dat zou erg zwak zijn.
pi_106727600
Ik zit gewoon alweer mijn tijd te verspillen aan zo'n foking kloon.

Alweer! Ik trap er iedere keer in.
pi_106727610
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef dadgad het volgende:

_O-
pi_106727759
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:55:17 #59
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106727769
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:50 schreef dadgad het volgende:

Het is net de kersman zo'n kloon ~:)
Ayayayayayaya who that who that who that who that who that who that who??
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:56:45 #60
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106727818
quote:
Ooh echt? :P
pi_106727829
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef heartz het volgende:

[..]

Het is net de kersman zo'n kloon ~:)
Ayayayayayaya who that who that who that who that who that who that who??
Het is altijd HyperViper, hij maakt de beste kloons. Een waar vakman.
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:59:11 #62
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106727897
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef dadgad het volgende:

[..]

Had ik moeten weten. Wij zijn het nooit eens over het onderwerp 'vrouwen'. :D
pi_106730033
quote:
4s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:45 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Nou als ik beslis dat de vrouw niet uit gaat met haar vriendinnen op vrijdagavond ook al wil ze dat nog zo graag zie ik dat niet als een manipulatietruc van haar kant. Natuurlijk beïnvloeden ze onze beslissingen en proberen ze ons te sturen,. maar de fysieke kracht van mannen garandeert het recht van de sterkste.
You wish.
Of ga je emigreren naar Saoedie Arabië? Misschien dat het je daar lukt :7
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:20:14 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106730400
Wat een topic :')
The truth was in here.
pi_106730449
Hij is na zijn ontmaskering direct opgehouden. Hij ging eigenlijk net zo lekker in 'Sanpaku Eyes'. Nu voel ik me schuldig.
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:39:34 #66
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106730950
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:21 schreef dadgad het volgende:
Hij is na zijn ontmaskering direct opgehouden. Hij ging eigenlijk net zo lekker in 'Sanpaku Eyes'. Nu voel ik me schuldig.
Nee hoor, was gisteren al bekend

Rechter: Ziggo en Xs4all moeten The Pirate Bay blokkeren
The truth was in here.
pi_106730951
De Nederlandse Ashkenazi / Satanist zijn buitengewoon krachtig, zoals blijkt uit de dood van Natalee Holloway en de cover-up in de fiscale, drugs, gokken, slavernij oase van Aruba. Niet de Illuminati 'Beach Boys' een lied over Aruba te maken? Ik vraag me af hoeveel kinderen vonden hun weg naar Aruba om het geneesmiddel haven van de Beach Boys vaak wel te vinden. The Beach Boys waren niet meer 'onschuldig' zijn dan de Rolling Stones, zowel bevorderde de 'partij' lifestyle. En we zien waar dat Natalle Got.

Interessant om te weten Holloway was duidelijk Engels-Ashkenazi, maar de duidelijk de familie was niet Illuminati als niemand zou de familie te helpen in Aruba of de VS. De Vader is Engels-Ashkenazi de moeder is Engels-Amerikaans. Conservatieve vader, 'vrije geest', 'progressieve' moeder.

Welke vader of moeder stuurt haar kind naar een dronken plaats voor drugssmokkel, gokken en prostitutie, zoals Aruba. Natalees moeder aanspraak kan maken over en weer was ze een 'goede moeder' voor het verzenden van haar kind naar Aruba, maar ze was het niet. En nu haar dochter in haar dwaze beslissing om dronken en Randy krijgen met de verkeerde personen is dood en haar orgie met drie lummels eindigde slecht. De Asjkenazische om Ashkenazi attractie was waarschijnlijk puur genetisch gedreven zodra de alcohol en drugs is in werking getreden met Van der Sloot en Holloway. Had hij haar herkende als een van zijn eigen, en niet een goyim, ik betwijfel of ze dood zou zijn.

Deze moord zal moeilijk zijn om uit te komen als mevrouw Flores is een Sefardische aan beide kanten van haar familie. En haar vader is heel hoog in de Peruaanse samenleving en politiek.

Het is duidelijk dat de Nederlandse Ashkenazi / verlichte gemeenschap zal een zeer moeilijke tijd met betrekking tot dit een op. Zij kunnen niet hebben herkend mevrouw Holloway als een van hun eigen, maar de Sefardische gemeenschap zal worden in Arms meer dan deze. Veel van steekpenningen en we weten dat de Nederlandse Ashkenazi Elites, zoals de Sephardics Elites van Peru zijn beide grote drugsdealers, zodat concessies zullen moeten worden gemaakt, en steekpenningen betaald.
pi_106730975
quote:
Busted. ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:56 schreef dadgad het volgende:

[..]

:@
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:21 schreef dadgad het volgende:
Geeft niets hoor, Terecht had me ook al zo snel door. ;(
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:52:05 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106731376
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:39 schreef MichRachistan het volgende:
De Nederlandse Ashkenazi / Satanist zijn buitengewoon krachtig, zoals blijkt uit de dood van Natalee Holloway en de cover-up in de fiscale, drugs, gokken, slavernij oase van Aruba. Niet de Illuminati 'Beach Boys' een lied over Aruba te maken? Ik vraag me af hoeveel kinderen vonden hun weg naar Aruba om het geneesmiddel haven van de Beach Boys vaak wel te vinden. The Beach Boys waren niet meer 'onschuldig' zijn dan de Rolling Stones, zowel bevorderde de 'partij' lifestyle. En we zien waar dat Natalle Got.

Interessant om te weten Holloway was duidelijk Engels-Ashkenazi, maar de duidelijk de familie was niet Illuminati als niemand zou de familie te helpen in Aruba of de VS. De Vader is Engels-Ashkenazi de moeder is Engels-Amerikaans. Conservatieve vader, 'vrije geest', 'progressieve' moeder.

Welke vader of moeder stuurt haar kind naar een dronken plaats voor drugssmokkel, gokken en prostitutie, zoals Aruba. Natalees moeder aanspraak kan maken over en weer was ze een 'goede moeder' voor het verzenden van haar kind naar Aruba, maar ze was het niet. En nu haar dochter in haar dwaze beslissing om dronken en Randy krijgen met de verkeerde personen is dood en haar orgie met drie lummels eindigde slecht. De Asjkenazische om Ashkenazi attractie was waarschijnlijk puur genetisch gedreven zodra de alcohol en drugs is in werking getreden met Van der Sloot en Holloway. Had hij haar herkende als een van zijn eigen, en niet een goyim, ik betwijfel of ze dood zou zijn.

Deze moord zal moeilijk zijn om uit te komen als mevrouw Flores is een Sefardische aan beide kanten van haar familie. En haar vader is heel hoog in de Peruaanse samenleving en politiek.

Het is duidelijk dat de Nederlandse Ashkenazi / verlichte gemeenschap zal een zeer moeilijke tijd met betrekking tot dit een op. Zij kunnen niet hebben herkend mevrouw Holloway als een van hun eigen, maar de Sefardische gemeenschap zal worden in Arms meer dan deze. Veel van steekpenningen en we weten dat de Nederlandse Ashkenazi Elites, zoals de Sephardics Elites van Peru zijn beide grote drugsdealers, zodat concessies zullen moeten worden gemaakt, en steekpenningen betaald.
Brabbelvis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:04:09 #70
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106734171
quote:
6s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee hoor, was gisteren al bekend

Rechter: Ziggo en Xs4all moeten The Pirate Bay blokkeren
Niet dat het HyperV is toch.
pi_106743445
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:40 schreef FitnessFreak het volgende:

[..]

Busted. ;(

[..]

:@

[..]

Geeft niets hoor, Terecht had me ook al zo snel door. ;(
hm.. Terecht heeft ook wel de brainz hier.

Ik ben er nu 3 keer goed ingetrapt bij jou. Agent Moloch, Metselmeester en nu deze. Epic niet?
pi_106744105
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef dadgad het volgende:

[..]

hm.. Terecht heeft ook wel de brainz hier.

Ik ben er nu 3 keer goed ingetrapt bij jou. Agent Moloch, Metselmeester en nu deze. Epic niet?
Vergeet Ferry niet. Ook zo'n character :Y
pi_106744736
Scooby dagdad and the gang have solved another mystery!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')