Je zit in BNW, natuurlijk moet er iets in gezien worden....quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moet er iets in die zaak gezien worden dan?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:54 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je zit in BNW, natuurlijk moet er iets in gezien worden....
Reptillians voeren de lieve jongen op als "patsy" om zo Obama te beschermen en herkozen te laten worden zodat de antichrist nog vier jaar de populatie dom kan houden en de vrijmetselaars in illuminatievliegtuigen de wereld kan besproeien met chemtrails...
Natuurlijk heeft hij het niet vrijwillig gedaan, hij was mindcontrolled, had last van skull to brain voices en heeft zo een belangrijke pion van het verzet omgebracht. Een pion zoals Holloway, ook onder dezelfde verdachte omstandigheden ontvoerd. Let wel, ontvoerd, om gehersenspoelt te worden en als undercover manchurian candidate opdrachten in Iran uit te gaan voeren.
Zo meer BNW termen ken ik niet, maar het zit er allemaal in, in dit verhaal..
En ik maar denken dat het topic over Joran ging.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:14 schreef FitnessFreak het volgende:
Puik topic dit, vrouwen dienen de mannen. Zo zal het altijd zijn.
En die man achter Joran? Ook zoiets?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:24 schreef MichRachistan het volgende:
Kijk goed op zn borst. Het illuminati teken!
[ afbeelding ]
Velen ook niet .quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is BNW, maar velen vinden van wel.
Ik zat al te denken dat INPE Peruaans voor INMAte was.quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:29 schreef FitnessFreak het volgende:
[ afbeelding ]
National Penitentiary Institute of Peru
Ja man! Feminisme is een dik complot. Dat hebben de Illuminatie expres op touw gezet om vrouwen bij hun kinderen weg te halen! Vrouwen horen gewoon thuis te blijven, kinderen op te voeden en het eten voor te bereiden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:48 schreef heartz het volgende:
Wat is dit nou weer? Opstand tegen feminisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |