Ik was zaterdag aanwezig in Nijmegen en uiteindelijk komen ze qua punten heel goed samen. Simpele voorbeelden als de Afsluitdijk en andere vormen van arbeidsmogelijkheden worden door Pechtold nu niet genoemd, maar dat noem ik geen lapmiddelen. Daar zitten wel degelijk plannen bij voor op de lange termijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:44 schreef thettes het volgende:
[..]
Nee, Pechtold toont juist aan dat die drie partijen juist ook op allerlei vlakken tegenpolen zijn. En dat ze uiteindelijk wel zouden kunnen samenwerken in een coalitie is ook geen nieuws natuurlijk, dus waarom dan dit fotomomentje?
Ik bedoel met spill-over dat integratie op één terrein bijna altijd om puur functionele redenen tot integratie op een ander beleidsterrein leidt. vb. is Single European Act (vrijhandelszone) leidt tot immigratieproblemen -> leidt tot FRONTEX ('grenspolitie') -> leidt tot vraag naar meer accoutnability en democratische legitimatie -> leidt tot nieuwe besluitvormingsprocedures (bv codecision procedure van de EU).... en ga zo maar doorquote:Op maandag 16 januari 2012 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is nu niet anders hoor. We hebben geen voedselbergen meer omdat deze al in eerder stadium niet eens de markt halen dit moment. In de EEG wist je tenminste waar je teveel van had.
Maar wat is dat waard als ze het overboord gooien om ooit mee te mogen reageren zoals het al gebeurt is met al D66 kroonjuwelen?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik was zaterdag aanwezig in Nijmegen en uiteindelijk komen ze qua punten heel goed samen. Simpele voorbeelden als de Afsluitdijk en andere vormen van arbeidsmogelijkheden worden door Pechtold nu niet genoemd, maar dat noem ik geen lapmiddelen. Daar zitten wel degelijk plannen bij voor op de lange termijn.
Thom de Graaf.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar wat is dat waard als ze het overboord gooien om ooit mee te mogen reageren zoals het al gebeurt is met al D66 kroonjuwelen?
Nederlandse acteurs acteren in de regel sowieso hetzelfde. Ieder Nederlandse filmwerk kan op het toneel. Zo acteert men immers. Alsof ze nog op de toneelschool bezig zijn. Zeker de jongere generatie heeft dit, dus voor Stapel geldt het minder.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:47 schreef waxmask het volgende:
Mmmm dit leent zich alleen niet voor een theater...een film of serie was beter geweest!
Punten binnen Onderwijs, Zorg en Integratie zijn nagenoeg identiek bij deze partijen. Dan heb je toch een basis? Pechtold kan dat toch meedoen en zijn Europa-ideeen proberen door te voeren. Ze zijn heel nauw verwant aan elkaar, en ik ben ervan overtuigd dat dit de basis kan zijn tot een coalitie met D66.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar wat is dat waard als ze het overboord gooien om ooit mee te mogen reageren zoals het al gebeurt is met al D66 kroonjuwelen?
Klopt wel een beetje ja, van de week Bende van Oss gekeken en dat was ook net een klucht leek het wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Nederlandse acteurs acteren in de regel sowieso hetzelfde. Ieder Nederlandse filmwerk kan op het toneel. Zo acteert men immers. Alsof ze nog op de toneelschool bezig zijn. Zeker de jongere generatie heeft dit, dus voor Stapel geldt het minder.
Ik was er idd bij de oprichting niet bij? Jij wel?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog weinig weet over het verleden van die partij...
Nee ik was bij het 2e verval...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik was er idd bij de oprichting niet bij? Jij wel?
Jammer dat je mijn sarcasme hebt gemist.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was 1 van die kroonjuwelen.
=(quote:Op maandag 16 januari 2012 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn sarcasme hebt gemist.
Komt mss ook door de persoon Peggold. En dan vooral voor hij de kamer in kwam, heb die man nooit hoog zitten. Was Boris de baas, dan was zelfs ik er mss ook wel ingetrapt, die heb ik namelijk het hoogst zitten qua politici momenteel.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn sarcasme hebt gemist.
Pechtold is een eurofiel, die zou het liefst heel Nederland verpatsen zodat we allemaal voor de Italianen en Spanjaarden gaan werken voortaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Komt mss ook door de persoon Peggold. En dan vooral voor hij de kamer in kwam, heb die man nooit hoog zitten. Was Boris de baas, dan was zelfs ik er mss ook wel ingetrapt, die heb ik namelijk het hoogst zitten qua politici momenteel.
Welnee, lees de punten toch eens voor je wat zegt. Wat Pechtold in grote lijnen zegt is dat een stabiele economische werkgelegenheid in Europa zorgt voor welvaart. Er is totaal geen sprake van dat landen voor elkaar gaan werken of elkaar financieel moeten behelpen. Hij wil een gedegen plan om uiteindelijk meet te kunnen doen als concurrent van centrumlanden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Pechtold is een eurofiel, die zou het liefst heel Nederland verpatsen zodat we allemaal voor de Italianen en Spanjaarden gaan werken voortaan
Maar een muntunie KAN helemaal niet, er bestaat een divergentie tussen Europese landen, dat kan alleen opgelost worden als ieder land met de pet in de hand hun parlement aan Duitsland geeft en zitting neemt in de Bundestagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, lees de punten toch eens voor je wat zegt. Wat Pechtold in grote lijnen zegt is dat een stabiele economische werkgelegenheid in Europa zorgt voor welvaart. Er is totaal geen sprake van dat landen voor elkaar gaan werken of elkaar financieel moeten behelpen. Hij wil een gedegen plan om uiteindelijk meet te kunnen doen als concurrent van centrumlanden.
Waar BRIC Europa nu voorbij gaat.
De punten Zorg, Onderwijs en Integratie zijn nagenoeg identiek aan de andere linkse partijen. En woningmarkt en werkgelegenheid, daar kunnen ze stiekem in twee dagen uitkomen. Uiteindelijk maakt het niet veel uit naar welke partij je stem gaat, want als Alexander mee wil regeren heeft hij de linkse partijen nodig. Dan zal hij zijn Eurofilie moeten bijstellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:15 schreef Eenskijken het volgende:
Wel jammer dat D66 zo pro europa is, in de rest v/d punten kan ik namelijk wel goed vinden. maar dit is toch wel een dealbreaker voor mij.
Dat wil Pechtold ook toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar een muntunie KAN helemaal niet, er bestaat een divergentie tussen Europese landen, dat kan alleen opgelost worden als ieder land met de pet in de hand hun parlement aan Duitsland geeft en zitting neemt in de Bundestag
Als er genoeg in het verschiet ligt en hij kan PVV een hak zetten wisselen ze graag alles in voor deelname aan een kabinet van CDA en VVD...zo rollen ze bij D66...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De punten Zorg, Onderwijs en Integratie zijn nagenoeg identiek aan de andere linkse partijen. En woningmarkt en werkgelegenheid, daar kunnen ze stiekem in twee dagen uitkomen. Uiteindelijk maakt het niet veel uit naar welke partij je stem gaat, want als Alexander mee wil regeren heeft hij de linkse partijen nodig. Dan zal hij zijn Eurofilie moeten bijstellen.
Ach ja, iedere partij is uiteindelijk wel bereid om z'n punten prijs te geven voor iets.. daarom maakt het eigenlijk ook geen flikker uit op wie je stemt /cynism modequote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De punten Zorg, Onderwijs en Integratie zijn nagenoeg identiek aan de andere linkse partijen. En woningmarkt en werkgelegenheid, daar kunnen ze stiekem in twee dagen uitkomen. Uiteindelijk maakt het niet veel uit naar welke partij je stem gaat, want als Alexander mee wil regeren heeft hij de linkse partijen nodig. Dan zal hij zijn Eurofilie moeten bijstellen.
Klinkt wel interessantquote:Gerrit van der Wal
Inspecteur voor de Gezondheidszorg reageert op kritiek.
Raphael Creemers
Ervaringsdeskundige bespreekt of homoseksualiteit te genezen valt.
Henk Werson
Mensensmokkel expert van de KLPD over zijn boek De Fatale Fuik.
De magie is weg!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:23 schreef Omnifacer het volgende:
Heb dit seizoen nog niet gekeken. Net of het me geen donder meer interesseert.
volgens mij is het juist een 'genezen' homoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef Fingon het volgende:
Jammer van de homo, maar daar sla ik me dan maar doorheen.
Oh ik dacht juist dat dat bedrijf niet beweerde homo's te genezen maar ze in staat te stellen hun homo-identiteit weg te stoppen maar niet te ontkennen of zoiets vreemds.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij is het juist een 'genezen' homo
En toen bleek dat dat niks voor hem was is ie weer homo geworden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij is het juist een 'genezen' homo
quote:Christelijke instelling Different biedt een vorm van therapie aan die mensen moet genezen van hun homoseksualiteit. Deze behandelingen worden door zorgverzekeraars vergoed, zo blijkt uit een artikel van Trouw.
De zorginstelling zou met behulp van therapie aanleren hoe homoseksuele gevoelens kunnen worden onderdrukt. Different, onderdeel van de orthodox-christelijke organisatie Tot Heil des Volks, schrijft in een verklaring zichzelf niet te herkennen in het geschetste beeld.
Hoewel de Inspectie voor de Gezondheidszorg niet bekend is met Different stellen zij een onderzoek in naar de zorginstelling en haar behandelingen. Een meerderheid van de Tweede Kamer heeft zich uitgesproken tegen het vergoeden van de aangeboden therapie.
Vanavond schuift Raphael Creemers bij ons aan, hij is een voormalig bekeerde homoseksueel. Tijdens zijn tienerjaren werd hij naar eigen zeggen genezen door een strenge kerkgemeenschap. Hierna trouwde hij een vrouw uit dezelfde gemeenschap en richtte zich op de bekering van andere homoseksuelen. Na een aantal jaar geworsteld te hebben met zijn gemengde gevoelens kwam Creemers tot de conclusie dat het niet mogelijk is te genezen van homoseksualiteit. Zijn gemeenschap keerde zich van hem af nadat hij besluit zijn gevoelens niet langer te verloochenen. Over zijn ervaringen schreef hij het boek Rammelend van de huidhonger.
Al je vrienden en familie accepteren je geaardheid niet eensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |