De wc was gereserveerd door Silk en mij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze het maar op de WC doen. Of de pooltafel met zeil er overheen.
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
Realiseer me zojuist dat ik de enige onder de 18 ben die komt
Ik bedoel niet dat jullie tijdens de meet even naar boven sneaken om mijn bed te bevuilen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lig je daar dan niet al in ofzo?
Geen barvrouw?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen de barman mag achter de bar komen he
Ik heb 2 biljartsquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan, alleen de pooltafel is al gereserveerd
Was je nou serieus over dat wodka ding? Want wil me er best aan houden hoor, ik snap online alleen nooit of het nou een grapje is of nietquote:
Mag jij raden hoe de sollicitatie procedure er uit zietquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ze maar solliciteren bij je dan
Daar heb ik smerige verhalen over gehoord, daar zou ik het niet op kunnen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat kan, alleen de pooltafel is al gereserveerd
Nee ik was niet serieusquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Was je nou serieus over dat wodka ding? Want wil me er best aan houden hoor, ik snap online alleen nooit of het nou een grapje is of niet
Wil jij naast me staan met een stom hoedje?quote:
Krijt op je bips.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik smerige verhalen over gehoord, daar zou ik het niet op kunnen.
Ja het heeft lang geduurd voor ik over die verhalen heen wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik smerige verhalen over gehoord, daar zou ik het niet op kunnen.
Grappig. Ik ben juist best wel honkvastquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Hai
Al mijn spullen verhuisd naar de opslag. Eigenlijk zal het me mijn reet roesten, ik heb eigenlijk niets met die kamer gehad ooit. Sowieso hecht ik me niet aan plaatsen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil jij naast me staan met een stom hoedje?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
What have i done to deserve this?
Ik geloof ik ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
maar er is genoeg plek om te slapen? Ik heb alleen een tweepersoonsluchtbed
Hoiquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Hai
Al mijn spullen verhuisd naar de opslag. Eigenlijk zal het me mijn reet roesten, ik heb eigenlijk niets met die kamer gehad ooit. Sowieso hecht ik me niet aan plaatsen.
Dat hoort zo, anders kan ik de Pet Shop Boys niet volgens zijn Ekdom en zijn Veenstra's doen.quote:
De MI. Te nasty.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het heeft lang geduurd voor ik over die verhalen heen was
Ik ga de grap niet uitleggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoort zo, anders kan ik de Pet Shop Boys niet volgens zijn Ekdom en zijn Veenstra's doen.
Ja er is genoeg plek.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook. zo'n hoge.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Was dat een grap?quote:
die is fokking moeilijk om te karaokenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
I Will Survive - Gloria Gaynor
DEZE WORDT HET.
Als iedereen een 2 persoons luchtbed meeneemt dan moet er ook wel door 2 mensen op geslapen worden he.quote:
Challenge Accepted.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is fokking moeilijk om te karaoken
Subtiel hosselen met Roycoquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als iedereen een 2 persoons luchtbed meeneemt dan moet er ook wel door 2 mensen op geslapen worden he.
De ruimte moet wel efficient benut worden.
Ik heb bijvoorbeeld een 2 persoons bed maar daar kunnen best 3 vrouwen bij komen liggen.
Ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef arachide. het volgende:
I Will Survive - Gloria Gaynor
DEZE WORDT HET.
Ik lolde veel harder dan gepast is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Ik neem eenpersoons bed mee, das toch niet erg he?
Want ik slaap graag alleen en zo.
Kan iemand even dat facepalm plaatje postenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Ik ga wel my way doen in de Herman Brood uitvoeringquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lolde veel harder dan gepast is.
Wat ik wil slapen dan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan iemand even dat facepalm plaatje posten
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Nee die mag nog niet naar buiten gebracht worden he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Willen jullie mijn rap lezen die ik samen schrijf met een vriendin???
Herstel: Een dubbel facepalm plaatjequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Wat ik wil slapen dan.Dan lig ik graag alleen.
Ik heb ooit met zijn 3en in zo'n bed gelegen, geen feest ik zegt het je.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die mag nog niet naar buiten gebracht worden he.
Jullie zijn nog niet getekend door Amaru Records
Ik wil niet weer naast een jongen liggen, trauma's van kamp.quote:
mwahquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is deze moeilijk: Mercy - Duffy
Die heb je gehumpt toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet weer naast een jongen liggen, trauma's van kamp.
Ik voel met je mee Heloef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij wel ja, als alles zoals gepland gaat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt Palawan ook?
Anders wil ik bij jou in bed
Dat was toen ik twaalf was.quote:
Nee dat is gewoon heel hard Ruby ruby ruby roepenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef heloef het volgende:
Ruby is toch niet al te moeilijk toch?
Je bent een baas.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als iedereen een 2 persoons luchtbed meeneemt dan moet er ook wel door 2 mensen op geslapen worden he.
De ruimte moet wel efficient benut worden.
Ik heb bijvoorbeeld een 2 persoons bed maar daar kunnen best 3 vrouwen bij komen liggen.
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon heel hard Ruby ruby ruby roepen
Dat is juist leukerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn veldbedje wel meequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij wel ja, als alles zoals gepland gaat.
Als jij het goed doet, komt ie wel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij wel ja, als alles zoals gepland gaat.
Dit kamp niet?quote:
Je mag ook wel bij mij en pala hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn veldbedje wel mee
Ga je met heloef op een matrasje liggen? Verlaat je me nou?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is juist leukerSamen scheten laten en er veel harder om lachen dan dat je normaal doet, flauwe grappen vertellen en je hebt genoeg ruimte omdat geen van beide wilt dat ze een lichaamsdeel van de ander voelen
Ik heb jou ingedeeld staan met Heloefquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent een baas.Maar ik hossel wel iemand om mijn bed mee te delen hoor.
Lachen doen we sowieso wel, we zijn toch kacheltje lam.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is juist leukerSamen scheten laten en er veel harder om lachen dan dat je normaal doet, flauwe grappen vertellen en je hebt genoeg ruimte omdat geen van beide wilt dat ze een lichaamsdeel van de ander voelen
Ik heb meelij bro. En dat gaat niet over de kat.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee Heloef.
Ik werd bij Myra wakker en toen lag Jofu er opeens naast.
En een kat die me agressief aan keek
Terecht, mijn katten zijn kei lief.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb meelij bro. En dat gaat niet over de kat.
Boks.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
Overigens wil je echt niet bij mij slapen. Ik snurk als de tering.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
Overigens wil je echt niet bij mij slapen. Ik snurk als de tering.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag ook wel bij mij en pala hoor.
Nee, ik blijf trouw bij je liggen maar mijn gedachten gaan dan uit naar heloef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga je met heloef op een matrasje liggen? Verlaat je me nou?
Vind faye het niet leuk als je in bed scheten laat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik blijf trouw bij je liggen maar mijn gedachten gaan dan uit naar heloef.
Jij snapt het, dus alleen vrouwen en bazen (exclusief geselecteerd) mogen op mijn bedje!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel met je mee Heloef.
Ik werd bij Myra wakker en toen lag Jofu er opeens naast.
En een kat die me agressief aan keek
Ik hoop dat dat het koosnaampje van je lul isquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik blijf trouw bij je liggen maar mijn gedachten gaan dan uit naar heloef.
Ik laat meestal van die hele zachte, en gewoon onder de dekens. Of als ik ga roken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind faye het niet leuk als je in bed scheten laat?
Noem je me nou een lul?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het koosnaampje van je lul is![]()
Mag ik ook nog of past dat niet?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag ook wel bij mij en pala hoor.
die ze inderdaad niet hoort.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik laat meestal van die hele zachte, en gewoon onder de dekens. Of als ik ga roken.
Nog niet begonnen, nog 1 design maken en vanaf maandag kiezen we en dan ga ik met het clickable maken beginnen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef stefanhaan het volgende:
Hoi mensjes
En mijn lievelings vrouwelijke HTML user, is het nog gelukt?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die ze inderdaad niet hoort.
En dan wachten tot de geur haar bereikt.
Ja dat blijft leuk.
hehe een vrouwelijke geek?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog niet begonnen, nog 1 design maken en vanaf maandag kiezen we en dan ga ik met het clickable maken beginnen.
Ja alleen jammer dat de vrouwen er meestal niet om kunnen lachenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij snapt hetDat hoort toch wel bij de kleine geneugten des levens.
Ik ruik ze niet, maar vorige week was ik verkouden, dus misschien stonken ze wel, maar rook ik ze niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die ze inderdaad niet hoort.
En dan wachten tot de geur haar bereikt.
Ja dat blijft leuk.
Communicatie multimedia design, niet echt een nerdje hoor. Vooral vormgeving, kan hooguit wat html/css. Genoeg voor een clickable prototype.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog niet af
Niet schrikken dan als pala je perongeluk vast pakt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag ik ook nog of past dat niet?
Jammer voor die vrouwen dan. Die snappen het gewoon niet. Net als wanneer je eens heerlijk uitgebreid aan je ballen zit te krabbelen, dan wordt er meteen weer zo vies gekeken door de omgeving.. Slaat nergens op.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat de vrouwen er meestal niet om kunnen lachen
Precies!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jammer voor die vrouwen dan. Die snappen het gewoon niet. Net als wanneer je eens heerlijk uitgebreid aan je ballen zit te krabbelen, dan wordt er meteen weer zo vies gekeken door de omgeving.. Slaat nergens op.
Heb je al een ketting besteld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog niet af
Ik doe dat allemaal nog gewoon handmatig, alle laagjes 1 voor 1 in een png/jpg zetten en plaatsen.quote:
Ik zeg altijd maar zo, als je jeuk hebt moet je krabben.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jammer voor die vrouwen dan. Die snappen het gewoon niet. Net als wanneer je eens heerlijk uitgebreid aan je ballen zit te krabbelen, dan wordt er meteen weer zo vies gekeken door de omgeving.. Slaat nergens op.
Ik pak hem net zo hard terugquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet schrikken dan als pala je perongeluk vast pakt.
Ik heb daar echt geen geduld voorquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe dat allemaal nog gewoon handmatig, alle laagjes 1 voor 1 in een png/jpg zetten en plaatsen.
Serieus?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe dat allemaal nog gewoon handmatig, alle laagjes 1 voor 1 in een png/jpg zetten en plaatsen.
nee moet ik nog doen, mag ik je makropas lenen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je al een ketting besteld.
En wapens?
Ik heb alvast een afspraak gemaakt om de postcode van je woonplaats te laten zetten op je arm.
Represent
Precies, als je jeuk hebt aan je neus dan krab je aan je neus, als je jeuk hebt aan je ballen dan krab je aan je ballen. Ja toch!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, als je jeuk hebt moet je krabben.
Ik zit toch ook niet in mijn kut te graaien in het openbaar. Nou jeukt die gelukkig ook niet hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, als je jeuk hebt aan je neus dan krab je aan je neus, als je jeuk hebt aan je ballen dan krab je aan je ballen. Ja toch!
Hebben ze daar tegenwoordig ook een ghetto afdeling dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee moet ik nog doen, mag ik je makropas lenen?
eens.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, als je jeuk hebt aan je neus dan krab je aan je neus, als je jeuk hebt aan je ballen dan krab je aan je ballen. Ja toch!
Wel als ik te laks was met scherenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit toch ook niet in mijn kut te graaien in het openbaar. Nou jeukt die gelukkig ook niet hoor.
Wij zouden er niks van zeggen hoor, wij juichen dat toequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit toch ook niet in mijn kut te graaien in het openbaar. Nou jeukt die gelukkig ook niet hoor.
Ik vind het zo heerlijk he om gewoon met een volle hand aan je anus te krabben. Huid op huid, dus onder de broekjes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zouden er niks van zeggen hoor, wij juichen dat toe
ja tochquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze daar tegenwoordig ook een ghetto afdeling dan?
Dan moet ik daar toch eens heen.
Ik juist als ik net geschoren heb.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als ik te laks was met scheren
Same here, maar dan met mn lulquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik juist als ik net geschoren heb.
Ik heb er nu amper last meer van, maar eerst net na scheren... WOOOOOOOOOT JEUKquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik juist als ik net geschoren heb.
Ik het gedeelte er net er boven, dat jeukt altijd enorm en als het dan krabt is het net zo lekker als je vuistje neuken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het zo heerlijk he om gewoon met een volle hand aan je anus te krabben. Huid op huid, dus onder de broekjes.
Lolwutquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik het gedeelte er net er boven, dat jeukt altijd enorm en als het dan krabt is het net zo lekker als je vuistje neuken.
En dat van hem vond niet vreemd?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik het gedeelte er net er boven, dat jeukt altijd enorm en als het dan krabt is het net zo lekker als je vuistje neuken.
Daarom hou ik van je bro.quote:
En dit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zouden er niks van zeggen hoor, wij juichen dat toe
Ah waar doe je dat dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie multimedia design, niet echt een nerdje hoor. Vooral vormgeving, kan hooguit wat html/css. Genoeg voor een clickable prototype.
WTF Heloefquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik het gedeelte er net er boven, dat jeukt altijd enorm en als het dan krabt is het net zo lekker als jezelf vuistneuken.
bah, je gaat toch ook niet na het baffen zeggen dat je te laks was om af te vegen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel als ik te laks was met scheren
Mijn vrienden zijn awesome.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou, ik ben ooit op die plek gevallen toen ik klein was, toen heb ik er altijd een soort van jeuk gehouden. Die zwelt wel eens op rond de zoveel tijd dan is niks lekkerder dan krabben en nog eens krabben.quote:
Jij hebt een oerwoud.quote:
Dat is zowat de enige stad in NL waar ik nooit geweest ben, wat is er zo leuk aan r'dam?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan de hogeschool Rotterdam. Rotterdam.
Verdomme Heloef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat nou, ik ben ooit op die plek gevallen toen ik klein was, toen heb ik er altijd een soort van jeuk gehouden. Die zwelt wel eens op rond de zoveel tijd dan is niks lekkerder dan krabben en nog eens krabben.
De Kuipquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat is zowat de enige stad in NL waar ik nooit geweest ben, wat is er zo leuk aan r'dam?
Ik demoliseer grappen expres.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme Heloef.
Je hebt niet eens gezien dat ik je quote aangepast heb.
Weg grap
Nee man, bah.quote:
dude?quote:
laat die man demoliseren!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dude?
Dat is niet eens een woord wat in de dikke vandale staat.
Dat is een Engelse verbastering. Verbasteringen zijn gaaf.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dude?
Klopt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dude?
omdat wij het over harsen haddenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Ik ga nu wel ff lezen trouwens
Jij snapt het.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is een Engelse verbastering. Verbasteringen zijn gaaf.
Epicness in the making.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat wij het over harsen hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lolquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
omdat wij het over harsen hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week naar Rotjoch voor een 101 barzquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Royco is onze gratis manager jeweetz...
Dress is toch jurk? Dus Matthew moet een jurk aan?quote:
Mag ik mee?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgende week naar Rotjoch voor een 101 barz
Nee mathew is diegene waar aan je het zend. Je gaat toch niet je eigen naam boven aan dat venstertje zetten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dress is toch jurk? Dus Matthew moet een jurk aan?
Let je wel op loefje?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dress is toch jurk? Dus Matthew moet een jurk aan?
quote:
Alles voor de money and fame he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wacht, artiesten gaan toch altijd met hun vaste groupies naar bed
jah, nu MOET je welquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wacht, artiesten gaan toch altijd met hun vaste groupies naar bed
Nee ik let niet op, ik val overal in slaap.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Let je wel op loefje?
De groene ballonnen zijn je eigen berichten, kortom zijn vriendin heeft dit gepost niet hij zelf.
Ja dat is een goed plan, ik heb de worden al in mijn hoofd zittenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles voor de money and fame he.
Daarna schrijf je er gewoon een dope rap over.
Wie zegt dat ik moet? Ik heb drommel je weetz... Marjolein neemt Heloef wel onderhandenquote:
Weltrustequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten pollewopjes van me!
trusten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
welterustenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:44 schreef arachide. het volgende:
Vertel?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een kutleven hier bij mijn ouders. Ik ga er verder niets meer over zeggen. Of straks misschien, maar nu even niet.
Kusje op je linkertepel danquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, waar gaat dit allemaal over? Scheren, harsen, krabben, winden, ruiken. Dit hoef ik allemaal niet te weten.
And then I jizzed, in my pants.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje op je linkertepel dan
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
Zo Kyra uitlaten en richting bed
Denk nog wel even serie kijken op bed, want ik kan toch niet voor 12 uur slapen
En morgenochtend weer sporten
Welterusten en Adios![]()
dat snorquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:40 schreef stefanhaan het volgende:
je zal dit kapsel maar hebben
[ afbeelding ]
Jouw tijden om huiswerk te maken zijn echt briljant. Gewooo net voor school.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ben veel te vroeg wakker door mn blaasontsteking.Niet cool, maar wel veel tijd voor huiswerk dan.
Ik ben vrij vandaag?quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jouw tijden om huiswerk te maken zijn echt briljant. Gewooo net voor school.
Ik doe het normaal gesproken wel hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niks gezegd
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
Het persoonlijkepolsendoorsnijmomentje van 12 januari 2012: Ik heb fitness om kwart over 3 tot half 5.
Lekker sportenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:19 schreef heloef het volgende:
Het persoonlijkepolsendoorsnijmomentje van 12 januari 2012: Ik heb fitness om kwart over 3 tot half 5.
Er is maar een manier van lekker sporten: voetbalquote:
eensquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is maar een manier van lekker sporten: voetbal
Darten, biljarten, pokeren, martial arts, schaatsen, volleybal zijn ook leuk hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is maar een manier van lekker sporten: voetbal
die eersten 3 vind ik niet echt sportenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Darten, biljarten, pokeren, martial arts, schaatsen, volleybal zijn ook leuk hoor
Darten ik ook niet echt, biljart en poker wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die eersten 3 vind ik niet echt sporten
ik vind dat je van sporten moe moet wordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Darten ik ook niet echt, biljart en poker wel.
Schaatsen is zo lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:40 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel weer een keer schaatsen.En paardrijden.
Nou, toernooipoker is best intensief.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat je van sporten moe moet worden
Dus als je zegt dat je van biljart en poker moe wordt, dan geloof ik je dat het echte sporten zijn
Doe dat nou nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:57 schreef heloef het volgende:
Oh je mag vrij fitnessen hoor ik net.
Anderhalf uur een beetje fietsen en praten en ik heb weer 50 punten binnen.
Ik zit er niet om af te vallen he.quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe dat nou niet
20 Minuten fietsen, dan de spiergroepen aanpakken en dan 10 minuten fietsen/lopen/crosstrainer
Dat is beter dan 1,5 uur fietsen
Ik ben blij als ik van deze school af ben, eerlijk waar.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:00 schreef Myraela het volgende:
Verplicht sporten op school.Thankgod dat ze dat niet doen op de hogeschool.
ja maar als je er toch bent? Kan je net zo goed je best doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit er niet om af te vallen he.
Ik moet gewoon die punten binnenharken.
Mirne ga je ook het dansje van Ai Se Eu Te Pego oefenen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:00 schreef Myraela het volgende:
Bij mij op het MBO toen ook.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:00 schreef Myraela het volgende:
Dat gebruik je toch ook helemaal niet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:03 schreef heloef het volgende:
Crisis nummer twee dient zich aan, mijn laptop kan niet meer op stand-by.
Ik kan hem al! Doen we er direct het Jody Bernal dansje achter aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mirne ga je ook het dansje van Ai Se Eu Te Pego oefenen?
Kunnen we samen dansen
Continu, als ik van lokaal switch moet ik of met dat ding onhandig op in mijn hand gaan lopen of alles afsluiten en alles weer opstarten.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gebruik je toch ook helemaal niet?
Okee ik zal het proberen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als je er toch bent? Kan je net zo goed je best doen
ik wil hem ook kennenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan hem al! Doen we er direct het Jody Bernal dansje achter aan
Hierquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zal dat dansje eens een paar keer bekijken.
Siquote:
Ik spijbelde sowieso meer dan dat ik aanwezig was.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou van sporten, dus ik spijbelde niet tijdens de verplichte sportlessen
En wanneer gaan we die doen?quote:
Op de middelbare school spijbelde ik nooit eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik spijbelde sowieso meer dan dat ik aanwezig was.
De enige les die ik op het einde nog naar toe ging was Duits, terwijl ik een pleurishekel heb aan Duits.
Maar daar had ik een geweldige leraar voor. Net Hans Teeuwen.
Mijn cijfers behoorde tot de beste van de klas, maar door het vele spijbelen mocht ik niet meer aan de toetsen meedoen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:13 schreef Myraela het volgende:
Ik spijbelde op het middelbaar altijd.
niet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga niet meedansen zie ik al.
Veel te ingewikkeld.quote:
Het valt allemaal harstikke meequote:Op donderdag 12 januari 2012 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld.![]()
Ik ben vandaag al 3 keer naar de wc geweest, zo bang ben ik dalijk voor de kaakchirurg.
Wil je weten hoevaak ik al naar de toilet ben geweest? En ik ben niet eens bang.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld.![]()
Ik ben vandaag al 3 keer naar de wc geweest, zo bang ben ik dalijk voor de kaakchirurg.
Bij mij zijn ze nog niet doorgekomen, slechts gedeeltelijk. Dus zo´n feest zal het niet worden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het valt allemaal harstikke mee
Mijn broertje had overigens geluk, zijn verstandskies werd gewoon getrokken door de tandarts. Helemaal geen last gehad
Nou lief, hoe vaak ben jij al geweest?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wil je weten hoevaak ik al naar de toilet ben geweest? En ik ben niet eens bang.
Ik had precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 januari 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nog niet doorgekomen, slechts gedeeltelijk. Dus zo´n feest zal het niet worden.
[..]
Nou lief, hoe vaak ben jij al geweest?
Ik hoop zo dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfdeMaar er is niet gehakt enzo, gewoon getrokken
Blaasontsteking de gekste.quote:
Ik heb waarschijnlijk nog heel erg veel lessen nodig volgens die instructeurquote:
Het trucje van de auto besturen heb je zo door.. maar alles om je heen en vooruit kijken..quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk nog heel erg veel lessen nodig volgens die instructeur
Maar ik vond het nog behoorlijk aanvaardbaar aangezien ik echt bijna nooit ook maar in een auto zit, laat staan dat ik weet hoe alles in elkaar zit en wat ik wanneer moet doen
Maar ja. Ik kan nu nog niet eens schakelen en fatsoenlijk remmen, dat deed die man allemaal. Maar ik mocht wel gas geven en sturen over de snelweg enzo
Kan ik ook ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het trucje van de auto besturen heb je zo door.. maar alles om je heen en vooruit kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik ook ja.Heb ik al vaker gedaan, ook op de snelweg enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit een proefles gehad, en ze hadden me op 18 lessen geschatIk moet het echt maar eens gaan halen.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Vrouwen achter het stuur.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:23 schreef Myraela het volgende:
Ik reed mijn moeders auto op een lege parkeerplaats de struiken in.![]()
Ik denk ook dat ik daar niet echt talentvol in zal zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het trucje van de auto besturen heb je zo door.. maar alles om je heen en vooruit kijken..
Een lichtpuntje in de ploeterende massa.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik ook ja.Heb ik al vaker gedaan, ook op de snelweg enzo.
Oh ja, ik heb vorig jaar nog eens geprobeerd te sturen in de auto van mlig, dat was geen succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook wel rijden, of het veilig is is iets anders.quote:
Maar ik moet wel zeggen dat ik me soms irriteer aan sommige vrouwen in het verkeerquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Een lichtpuntje in de ploeterende massa.
Wiskundequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:29 schreef arachide. het volgende:
Wiskunde en dan 2 uur lang Frans. wat een zege.
In welk deel van Nederland is die meeting dan? Zag een uitnodiging voorbij komen op facebook. Maar waar ongeveer in nederland is het dan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz nou als iedereen het dansje kan, de 28e
Uurtje rijden vanaf rotterdam in ieder gevalquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In welk deel van Nederland is die meeting dan? Zag een uitnodiging voorbij komen op facebook. Maar waar ongeveer in nederland is het dan?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:47 schreef arachide. het volgende:
Een meet in mijn provincie. Dooooope
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |