Ja echt... en dan verwachten ze dat ik zo'n ding programmeerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, die artikelen van turing![]()
![]()
![]()
Daarom lollerde ik, het is hocus pocus
Welken vak? Niet kiezen dusquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja echt... en dan verwachten ze dat ik zo'n ding programmeer![]()
Heb jij een betonboor?quote:
Games and artificial intellingencequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welken vak? Niet kiezen dusof is het voor de rest wel te doen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mamma weldie kan ik zo pakken
Die staat ook op mijn planningquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Games and artificial intellingence
Ik dacht dat het leuk was, maar het is echt te technisch voor me geloof ik![]()
Je gaat er helemaal belabberd van typen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
emoslinger.gifquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus vindt een tas van 500 euro duur maar kocht wel een jurkje van 450 euro![]()
![]()
GAMESSSSSS!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goffer iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je gaat er helemaal belabberd van typen.
Good luck with that onequote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die staat ook op mijn planning
dafuck!quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leren jurkje. Emoslinger.gif kwadraat
Men daar had je gewoon een eckte koe van kunnen kopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leren jurkje. Emoslinger.gif kwadraat
3 nog wel denk ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Men daar had je gewoon een eckte koe van kunnen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |