quote:
Op maandag 22 juli 2002 00:19 schreef Khalein het volgende:[..]
Doh! Argh! *Zucht* Steun... Klaag... Wat moet ik nou dan??? And what about Remi? Is he chopped liver? Why me? Why? WHY??? (voel je de drama??
)
quote:Hanneke.. Lieverd, darling, pumpkin, honeybunch, sweety, knuffie, poppie, luvvey... We zien elkaar toch weer? Please niet zo sip... Please?
Op maandag 22 juli 2002 00:20 schreef Hanneke1983 het volgende:ga maar...
quote:good night
Op maandag 22 juli 2002 00:21 schreef Khalein het volgende:[..]
Hanneke.. Lieverd, darling, pumpkin, honeybunch, sweety, knuffie, poppie, luvvey... We zien elkaar toch weer? Please niet zo sip... Please?
quote:* Vraagt zich nu serieus af of Hanneke teleurgesteld is... Overweegt nog iets langer te blijven als hij Hanneke daarmee happy kan maken...
Op maandag 22 juli 2002 00:25 schreef Hanneke1983 het volgende:
good night
quote:viel mee
Op zondag 21 juli 2002 23:43 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
hahahahaha!! teveel gezopen?
verder wel leuke avond gehad, dus dit keer geen negatieve smiley!
quote:ga maar....kzie je wel weer
Op maandag 22 juli 2002 00:26 schreef Khalein het volgende:[..]
* Vraagt zich nu serieus af of Hanneke teleurgesteld is... Overweegt nog iets langer te blijven als hij Hanneke daarmee happy kan maken...
quote:beetje bi?
Op maandag 22 juli 2002 00:47 schreef zl0p het volgende:[..]
viel mee
maar als ik een beetje bier op heb wil ik me nogal homoseksueel gaan gedragen en wat dus een erotische scene tegen een auto aan moest worden werd in de goot gevuld met modder liggenverder wel leuke avond gehad, dus dit keer geen negatieve smiley!
quote:gebrek aan beter
Op maandag 22 juli 2002 00:49 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
beetje bi?
quote:lief...
Op maandag 22 juli 2002 00:49 schreef Khalein het volgende:
Joh, ik ben er nu nog en ik heb een kat op m'n schoot die ik het eerlijk gezegd wel ff gun...
quote:Absoluut, het is een heel lief beestje zelfs! Niet al te intelligent, maar een echt snoepje. Ze woont hier samen met haar zusje, de intelligentere helft.
Op maandag 22 juli 2002 00:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
lief...
quote:keb 4 katten......
Op maandag 22 juli 2002 01:01 schreef Khalein het volgende:[..]
Absoluut, het is een heel lief beestje zelfs! Niet al te intelligent, maar een echt snoepje. Ze woont hier samen met haar zusje, de intelligentere helft.
quote:4 stuks? Cool! Tja, als ik de ruimte had zou ik het ook doen, maar dat zit er nog ff niet in. Al sinds ik klein was, was er altijd meer dan één kat in huis, op het hoogtepunt 7 stuks. Echt geweldig! (je moet ervan houden, toegegeven). Toen ik uit huis ging heb ik eerst een paar jaar zonder kat gezeten, dat was behoorlijk wennen. Later heb ik een tijdje op een ander d'r kat gepast en nu heb ik er dus zelf weer twee. Mijn moeder en stiefpa hebben er momenteel 6, sinds kort een kleintje erbij die zonder thuis was. Ze hebben 'm Unimog genoemd, naar een oud soort truck, schijnt. Geweldig katje!
Op maandag 22 juli 2002 01:05 schreef Hanneke1983 het volgende:
keb 4 katten......
quote:ik hou van katten
Op maandag 22 juli 2002 01:09 schreef Khalein het volgende:[..]
4 stuks? Cool! Tja, als ik de ruimte had zou ik het ook doen, maar dat zit er nog ff niet in. Al sinds ik klein was, was er altijd meer dan één kat in huis, op het hoogtepunt 7 stuks. Echt geweldig! (je moet ervan houden, toegegeven). Toen ik uit huis ging heb ik eerst een paar jaar zonder kat gezeten, dat was behoorlijk wennen. Later heb ik een tijdje op een ander d'r kat gepast en nu heb ik er dus zelf weer twee. Mijn moeder en stiefpa hebben er momenteel 6, sinds kort een kleintje erbij die zonder thuis was. Ze hebben 'm Unimog genoemd, naar een oud soort truck, schijnt. Geweldig katje!
quote:Mee eens, absoluut. Met dieren heb je doorgaans uberhaupt meer zekerheid. Door dingen van 'vroeger' zoals dat dan altijd heet, is vertrouwen mij lichtelijk vreemd dezer dagen. Dat wil niet zeggen dat ik niemand vertrouw, maar het duurt behoorlijk wat langer voordat ik zover ben. Tussentijds weten andere mensen nog steeds met enige regelmaat te bewijzen dat je beter op je hoede kunt zijn, helaas...
Op maandag 22 juli 2002 01:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik hou van katten
dieren kun je tegenwoordig nog vertrouwen... mensen wordt al wat moeilijker...

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 22-07-2002 01:25]
quote:*te herkenbaar*
Op maandag 22 juli 2002 01:16 schreef Khalein het volgende:[..]
Mee eens, absoluut. Met dieren heb je doorgaans uberhaupt meer zekerheid. Door dingen van 'vroeger' zoals dat dan altijd heet, is vertrouwen mij lichtelijk vreemd dezer dagen. Dat wil niet zeggen dat ik niemand vertrouw, maar het duurt behoorlijk wat langer voordat ik zover ben. Tussentijds weten andere mensen nog steeds met enige regelmaat te bewijzen dat je beter op je hoede kunt zijn, helaas...
quote:
Op maandag 22 juli 2002 01:28 schreef Khalein het volgende:
Het is echt een onwijs lief katje, en de anderen bij mijn moeder hebben 'm al aardig goed opgenomen in de groep. Het grootste kreng van het stel nam zelfs de moeite de kleine te leren spelen met een propje, zaten ze over en weer te tikken. Echt ongelooflijk!
weet je, je kunt zo'n goede verhalen vertellen...in "de strandtent"...wilde ik effe kwijt...je bent creatief
quote:Ik denk dat ik gewoon maar 'dank je' zeg voor het compliment, ben dat niet zo gewend. Het is mijn werk om teksten in elkaar te zetten, alleen hier op Fok! kan ik net iets losser te werk gaan...
Op maandag 22 juli 2002 01:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
weet je, je kunt zo'n goede verhalen vertellen...in "de strandtent"...wilde ik effe kwijt...je bent creatief
quote:wat doe je voor werk dan ofzo?
Op maandag 22 juli 2002 01:34 schreef Khalein het volgende:[..]
Ik denk dat ik gewoon maar 'dank je' zeg voor het compliment, ben dat niet zo gewend. Het is mijn werk om teksten in elkaar te zetten, alleen hier op Fok! kan ik net iets losser te werk gaan...
quote:Laat ik zeggen dat ik in de redactie werk bij een klein bedrijfje hier in het Noorden des lands. Nog wel, want de boel gaat binnenkort waarschijnlijk falliet. Ik schrijf doorgaans voor jongeren en kids, hoewel de andere doelgroepen ook aan bod komen. Wat ik na dit bedrijf ga doen weet ik nog niet, die baan moet nog gevonden worden en ik ben nog aan het ruzie maken met mijn werkgever via mijn vakbond. Is leeeeuk...
Op maandag 22 juli 2002 01:40 schreef Hanneke1983 het volgende:
wat doe je voor werk dan ofzo?
quote:schrijf je colummen of echte verhaaltjes?
Op maandag 22 juli 2002 01:44 schreef Khalein het volgende:[..]
Laat ik zeggen dat ik in de redactie werk bij een klein bedrijfje hier in het Noorden des lands. Nog wel, want de boel gaat binnenkort waarschijnlijk falliet. Ik schrijf doorgaans voor jongeren en kids, hoewel de andere doelgroepen ook aan bod komen. Wat ik na dit bedrijf ga doen weet ik nog niet, die baan moet nog gevonden worden en ik ben nog aan het ruzie maken met mijn werkgever via mijn vakbond. Is leeeeuk...
Het maakt mij eigenlijk niet alteveel uit wat ik ga doen, zolang als ik maar aan het werk ben en het werk dat ik doe niet al te dom is...
quote:ohja via msn gaat wel makkelijker zo ja
Op maandag 22 juli 2002 01:45 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
schrijf je colummen of echte verhaaltjes?
*knuffie* (dit is immers een KNUFFELtopic
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |