We zijn goed op dreef.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
hebben we nu serieus alweeeeeeeeeeer een topic vol?
1 uur en 20 minuten
Probeer maar eens bij te lezen! Had ik een half topic bijgelezen, hadden jullie de volgende alweer volgeluld.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:09 schreef Puckzzz het volgende:
hebben we nu serieus alweeeeeeeeeeer een topic vol?
1 uur en 20 minuten
Is dat hetzelfde als dat mens dat van iedereen poep moest hebben?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef Dwyn het volgende:
Hebben jullie wel eens superdik/superdun ofzo gezien? Dan gaan ze een week hoeveelheid eten in zo'n buis gooien. Ranzig!
Ja! Omg ranzibar indeedquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef Dwyn het volgende:
Hebben jullie wel eens superdik/superdun ofzo gezien? Dan gaan ze een week hoeveelheid eten in zo'n buis gooien. Ranzig!
Ik ben ook altijd bang dat ik niet pas maar tot nu toe altijd welquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik zag in Six Flags een keer een heel dik meisje in de rij staan voor de Goliath, samen met haar magere vriendje. Ik dacht nog, dat kan nooit goed gaan, en inderdaad, na een uur wachten is ze aan de beurt en de riem ging niet dicht. Meiske keihard jenken, en wat doet dat vriendje, die gaat zelf wel gewoon met de achtbaan mee
Morantiek
Dat zou kunnen, weet ik zo niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als dat mens dat van iedereen poep moest hebben?
Dat had is gisterenavond... toen heb ik het maar opgegeven, ben naar bed gegaan en heb vanochtend bijgelezen toen het nog rustig wasquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Probeer maar eens bij te lezen! Had ik een half topic bijgelezen, hadden jullie de volgende alweer volgeluld.
Dat, ik moet niet veel vetter worden, dan pas ik er niet inquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd bang dat ik niet pas maar tot nu toe altijd wel
Alleen is die van de Goliath best wel strak
Ik ben wel 15kg zwaarder dan toenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat, ik moet niet veel vetter worden, dan pas ik er niet in
Ik zit ook heel vaak van 'als ik er maar inpas!' maar dat is voornamelijk vanwege m'n lange benen waar ik dan mee zit ipv m'n dikke kontquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
JA daar heb ik zinquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef BGTes het volgende:
Zegt ze, en propt een negerzoen in haar bakkes
Ew.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, er is ook een sbs-reportage over het seksleven van dikke mensen![]()
je kan nota bene testen bij de ingangquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:12 schreef BGTes het volgende:
[..]
getver.......mental imagequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:15 schreef Lindytje het volgende:
Oh, er is ook een sbs-reportage over het seksleven van dikke mensen![]()
Dat lijkt me ook lastigquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zit ook heel vaak van 'als ik er maar inpas!' maar dat is voornamelijk vanwege m'n lange benen waar ik dan mee zit ipv m'n dikke kont
Oh ja? Dan is het helemaalquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan nota bene testen bij de ingang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |