Hihi!quote:
En het ergste is nog je komt ook niet van dat toestel af.. Wie wilt hem nu overkopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook. windows mobile neem ik iig nooit meer. teveel beperkingen. ondanks alle hacks en shit.
Zodra ik er achter kwam, dat klinkt toch niet of ben ik nou scheefquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
Jones lijdt aan een zeer zeldzame aandoening die slechts een op de miljoen vrouwen treft.
Toch zit de knappe jongedame er niet mee. "Zodra ik erachter kwam, vertelde ik het aan iedereen die het maar horen wilde",
Kan ze een kwartet doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zwerversquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:41 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hihi!
[..]
En het ergste is nog je komt ook niet van dat toestel af.. Wie wilt hem nu overkopen
ik heb nog nooit een toestel verkocht, ik gooi ze gewoon weg. (wel eentje voor reserve dat wel)quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:41 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hihi!
[..]
En het ergste is nog je komt ook niet van dat toestel af.. Wie wilt hem nu overkopen
Oh dat zou ik dan weer niet zo snel doenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een toestel verkocht, ik gooi ze gewoon weg. (wel eentje voor reserve dat wel)
Tot ja eh binnenkort weer. Moet morgen tot dinsdag aan een stuk door werkenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
lui tot morgen, ik ga afsluiten
Wie?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
zo ik ben thuis![]()
nu lekker yann tiersen luisteren
LOHOOVVEEE>quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |