Daar zal het nog wel kouder zijn... brrrquote:
Ik moet genoeg de stad door hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Daar zal het nog wel kouder zijn... brrrMaar daar heb je binnen bij ES/NS geen last van denk ik
Huh?quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:37 schreef SP22 het volgende:
AAARGH!!! Remmen, gas loslaten, niets doen... *zucht*
Ben voor mn theorie aan het leren... hebt 25 vragen met vage plaatjes en dan moet je uit die 3 kiezen..quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=how+to+understand+the+female+mind
Hehehequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=how+to+understand+the+female+mind
Ah, die fiets.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ben voor mn theorie aan het leren... hebt 25 vragen met vage plaatjes en dan moet je uit die 3 kiezen..
Zou je daar trouwens een foto van willen maken? Dat is volgens mij nieuw in het theorie examen (ik heb het in ieder geval nooit gehad), en mijn vrienden hadden het daar laatst over.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ben voor mn theorie aan het leren... hebt 25 vragen met vage plaatjes en dan moet je uit die 3 kiezen..
Pffssht... jullie zitten dichter bij Syberië dan wij...quote:
Ik heb geen digitale proef examens meer over.. En kan de vorige alleen nog de antwoorden zien. (ben voor alle 10 gezakt..)quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Zou je daar trouwens een foto van willen maken? Dat is volgens mij nieuw in het theorie examen (ik heb het in ieder geval nooit gehad), en mijn vrienden hadden het daar laatst over.
Ik heb nu ook gewoon geen oefenmateriaal meer voor dat soort vragen.. Gaat leuk worden morgen..quote:
Dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:37 schreef problematiQue het volgende:
Mijns inziens hoort dit gewoon thuis bij het praktijkexamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |