abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106682025
Zoals velen met mij ben ook ik kansloos op de huizenmarkt. Ik ga straks te veel verdienen voor een sociale huurwoning, te weinig voor een vrije sectorwoning of koopwoning en ik heb nu niet voldoende inschrijvingstijd om een woning te krijgen nu ik nog rond moet komen van mijn bijbaan en ik dus wel onder de grens voor sociale huur zit. Nu zie ik iedereen hier, op andere sites en nou ook nog eens op Facebook woningen verkrijgen via lotingen.

Wie verteld mij het grote geheim over hoe de lotingen van Woningnet werken? Als ik zoek op loting op Woningnet zelf vind ik niets. Het staat nergens in de procedures. En simpelweg, ik moet een woning!

Wie helpt?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_106684575
Je moet sowieso ingeschreven staan.
Ga bij het woningburo in jouw buurt langs en schrijf je in.
Anders krijg je nooit iets toegewezen.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:06:22 #3
365251 GeleHaas
Lijpheid is Vrijheid
pi_106685042
Ga gewoon kraken dan hoef je helemaal niet te betalen
Beter denk je na voordat je weet met wie je strijdt
pi_106685403
Je moet daar ingeschreven staan. Dat kost je iets van 15 euro per jaar. Dan heb je direct alleen de keus uit een aantal zeer slechte woningen die je toch niet wilt. Pas na verloop heb je dan recht op betere woningen. Het lotingsysteem werkt daar als volgt: Je krijgt geloof ik 5 digitale lootjes per maand die je in kan zetten op woningen die populair zijn. Die woningen worden verloot onder diegene die er een lot op hebben gezet. Hoe meer gegadigden, hoe minder kans dat je hem wint.

Dit systeem is opgezet om mensen die nog maar net lid zijn een (zeer kleine) kans te geven op een betere woning.
Omdat de kans op het winnen van zo'n huurwoning erg klein is en je toch gewoon lidmaatschap betaald, zou ik alleen lid worden van woonnet als je: 1. Direct tevreden bent met een slechte woning en vandaar lid blijft om op termijn een betere woning te kunnen krijgen of 2. het je kan permitteren om lang ingeschreven te staan voor je een voor jou acceptabele woning te kunnen huren.
In beiden gevallen moet je het lotingsysteem als een leuk extraatje zien dat je eventueel kan winnen.

Succes.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:23:56 #5
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106685784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef GeleHaas het volgende:
Ga gewoon kraken dan hoef je helemaal niet te betalen
Vermoord een willekeurig iemand en je hoeft nieteens je eigen eten te betalen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:28:17 #6
365251 GeleHaas
Lijpheid is Vrijheid
pi_106685955
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:23 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vermoord een willekeurig iemand en je hoeft nieteens je eigen eten te betalen.
wat zeg jij nou weer ben je gek ofzo dit kan niet door de beugel
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:29:28 #7
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106686004
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef GeleHaas het volgende:
wat zeg jij nou weer ben je gek ofzo dit kan niet door de beugel
Wat jij aangeeft is ook verboden? Of heb je het kraakverbod gemist ofzo?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:30:20 #8
365251 GeleHaas
Lijpheid is Vrijheid
pi_106686046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat jij aangeeft is ook verboden? Of heb je het kraakverbod gemist ofzo?
KRAKEN GAAT DOOR!!!1!
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:31:19 #9
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106686086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:30 schreef GeleHaas het volgende:
KRAKEN GAAT DOOR!!!1!
Moorden ook, helaas.
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:31:38 #10
365251 GeleHaas
Lijpheid is Vrijheid
pi_106686100
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:32:36 #11
365251 GeleHaas
Lijpheid is Vrijheid
pi_106686142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Moorden ook, helaas.
een keer was ik met zon meisje aan het chille ma die slet wou me niet pijpen toen heb ik haar 7 steken gegeven en toen ging ze ook dood
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:33:17 #12
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106686177
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:32 schreef GeleHaas het volgende:
een keer was ik met zon meisje aan het chille ma die slet wou me niet pijpen toen heb ik haar 7 steken gegeven en toen ging ze ook dood
Je humor is kapot.
  woensdag 11 januari 2012 @ 16:34:43 #13
365251 GeleHaas
Lijpheid is Vrijheid
pi_106686245
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 16:33 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je humor is kapot.
is echt waar hoor voel me best schuldig maarja eigen schuld had ze maar moeten luisteren
pi_106697304
Ok. :') Bedankt voor de adviezen over kraken en moorden. Dat ga ik zeker proberen.

Ik sta al ingeschreven bij Woningnet. Nu zo'n 4,5 jaar, maar het wil niet vorderen. Ik begrijp inderdaad dat er woningen verloot worden, maar waar op de website vind ik deze woningen?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_107327742
Heel simpel te vinden ga naar:

woonnet

dan in het midden bovenin kan je klikken op volledig aanbod.

waneer dit is gedaan kan je aan de linkerkant volgorde kandidatenlijst aanklikken en dan het vakje loting aanklikken

Oftewel als de link het doet: klik
The most important part of my religion is to play guitar.
~ Lou Reed
pi_107330457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 20:36 schreef Rebubbled het volgende:
Ok. :') Bedankt voor de adviezen over kraken en moorden. Dat ga ik zeker proberen.

Ik sta al ingeschreven bij Woningnet. Nu zo'n 4,5 jaar, maar het wil niet vorderen. Ik begrijp inderdaad dat er woningen verloot worden, maar waar op de website vind ik deze woningen?
Hmmm, is het misschien een misplaatst gebruik van het begrip lotingen?
Het vergeven van de woning gebeurt op woningnet door middel van inschrijving op betreffende woning, en degene die het eerst volgens de regels in aanmerking komt, krijgt de woning toegewezen.

Dit werd vroeger gedaan door middel van loting onder de gegadigden van een huurwoning, dus puur geluk.

Maar hierdoor word misplaatst de term loting gebruikt, waar men het procedureel toewijzen bedoelt.
Loting, dus aanspraak maken op een woning door puur geluk, word in democratisch Nederland niet meer acceptabel geacht. Ik vind het terecht, want als er meer woningen beschikbaar zouden zijn, zou iedereen binnen een redelijke termijn passende huisvesting kunnen krijgen.

Hier (zaanstad, of sinds kort "znstd") zijn vooral populaire huurwoningen meer dan 100 gegadigden die reageren, en seniorenwoning hooguit een stuk of 8 gegadigden.
Toch worden er nog steeds veel seniorenwoning bijgebouwd, want men verwacht een grote vraag.
Maar de huidige vraag die er nu ligt voor geen seniorenwoning, die vraag word alleen maar corpulenter, en nimmer beantwoord.
;)
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')