Deugnietje =$quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry zal me voortaan iets minder sexy kleden.
Yes you are very welcome to joinquote:
Oh, dat van dat ontvruchtbaar worden wist ik niet, enkel dat je dan nierbekkenontsteking krijgt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Ja volgens mij moet je met dat soort blaasontsteking dingen enzo wel oppassen. Voor je het weet verspreid het of wat dan ook en kan je ineens onvruchtbaar worden
Nu ik dit weet voel ik me ook wel een klein beetje stupid.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom, dat vind ik echt niet vallen onder het minste of geringste hoor.
Ja, die gasten wilden smoken en aangezien het mijn wiet was vond ik wel dat ik even voor mocht proeven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een joint roken voor het sporten.Even handig als je pik in een bak zwavelzuur dopen voor het neuken.
Normaal nooit 1 starten maar vandaag wel ineens, speciaal om mij te bannen omdat ik jou gister bande. Cutequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok overnieuw
tinychat.nl/thebirdss
You know you want toquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sorry, maar ik vind dat echt walgelijk. Ongekend. Als het zo moet hoeft het van mij niet meer.
't Is dat ik te lui ben om te painten anders had ik er wat leuks van gemaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Friday the 13th guess who's playing jason(hihi snapjeum krio)
Pics?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef Jajong het volgende:
Hallo. Ik heb m'n kop kaalgeschoren en nu ben ik weer sexy.
Ik mis je afrokopje nu al.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef Jajong het volgende:
Hallo. Ik heb m'n kop kaalgeschoren en nu ben ik weer sexy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |