Deugnietje =$quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry zal me voortaan iets minder sexy kleden.
Yes you are very welcome to joinquote:
Oh, dat van dat ontvruchtbaar worden wist ik niet, enkel dat je dan nierbekkenontsteking krijgt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef Maisnon het volgende:
Ja volgens mij moet je met dat soort blaasontsteking dingen enzo wel oppassen. Voor je het weet verspreid het of wat dan ook en kan je ineens onvruchtbaar worden
Nu ik dit weet voel ik me ook wel een klein beetje stupid.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom, dat vind ik echt niet vallen onder het minste of geringste hoor.
Ja, die gasten wilden smoken en aangezien het mijn wiet was vond ik wel dat ik even voor mocht proeven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Een joint roken voor het sporten.Even handig als je pik in een bak zwavelzuur dopen voor het neuken.
Normaal nooit 1 starten maar vandaag wel ineens, speciaal om mij te bannen omdat ik jou gister bande. Cutequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok overnieuw
tinychat.nl/thebirdss
You know you want toquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sorry, maar ik vind dat echt walgelijk. Ongekend. Als het zo moet hoeft het van mij niet meer.
't Is dat ik te lui ben om te painten anders had ik er wat leuks van gemaakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Friday the 13th guess who's playing jason(hihi snapjeum krio)
Pics?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef Jajong het volgende:
Hallo. Ik heb m'n kop kaalgeschoren en nu ben ik weer sexy.
Ik mis je afrokopje nu al.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:22 schreef Jajong het volgende:
Hallo. Ik heb m'n kop kaalgeschoren en nu ben ik weer sexy.
Ik wil wel even met je cammenquote:
Hetzelfde Ethaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
Fijn weekend allen! Wij gaan Valkenburg/Maastricht slopen.
Whut? Hoe danquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Middenvoetsbeentjes kneuzen door heavy metal.
Gisteren op werk een zwaar ding op m'n voet gekregen, toen deed het niet zo een pijn. Vanochtend hinkelde ik door mijn huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut? Hoe dan?
Ik mag weer lopen
Oh wacht, letterlijk heavy metal dusquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gisteren op werk een zwaar ding op m'n voet gekregen, toen deed het niet zo een pijn. Vanochtend hinkelde ik door mijn huis.
Oeffff, dingen die op voeten vallen, zo ontzettend hatelijk. Beterschap ermee, lekker hinkelen! Onder een hete douche, dat dan weer wel. Telefoon al geregeld?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gisteren op werk een zwaar ding op m'n voet gekregen, toen deed het niet zo een pijn. Vanochtend hinkelde ik door mijn huis.
Douchen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeffff, dingen die op voeten vallen, zo ontzettend hatelijk. Beterschap ermee, lekker hinkelen! Onder een hete douche, dat dan weer wel. Telefoon al geregeld?
Welke terug in de beschaafde wereld.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:34 schreef Juminelle het volgende:
Over hete douches gesproken, m'n ketel is gemaakt
Aaah ok, en ja, de werking wordt flink verminderd ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Douchen.
Nee nog niet, moet nog wat formulieren invullen voor die contractovername.
Over telefonen gesproken, check de jouwe.
[..]
Welke terug in de beschaafde wereld.
Goedemorgen aightquote:
Yess was voor stage, en ze vonden m'n niveau niet goed genoeg, maar dat lag meer aan m'n school dan aan mijquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goedemorgen aight! Hoe ging dat gesprek laatst trouwens waar je een portfolio voor moest maken? Of was dat voor stage?
hehe nee dat valt wel mee, zij nemen normaal alleen TU studenten aan, dusja dan ligt mijn niveau lager jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:47 schreef Maisnon het volgende:
ik zie meteen allemaal Inholland scenario's voor me
Mensen hebben vaak de drang dergelijke dingen te doen bij mensen en ze dan een week te laten wachten op kutnieuws terwijl ze het al de dag erna wisten.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
hehe nee dat valt wel mee, zij nemen normaal alleen TU/E studenten aan, dusja dan ligt mijn niveau lager jamaar nodig me dan niet uit en geef me geen valse hoop door te zeggen dat m'n CV erg goed was ditdat
Lekkerrrrrr!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:34 schreef Juminelle het volgende:
Over hete douches gesproken, m'n ketel is gemaakt
Ach, dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Aaah ok, en ja, de werking wordt flink verminderd ja.
Nog steeds fucked up, sorry dat ik ze niet in hun smoel heb gerochelt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
hehe nee dat valt wel mee, zij nemen normaal alleen TU studenten aan, dusja dan ligt mijn niveau lager jamaar nodig me dan niet uit en geef me geen valse hoop door te zeggen dat m'n CV erg goed was ditdat
Nee, precies. Gewoon zwanger worden!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ach, dat mag de pret niet drukken.
TU studentenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
hehe nee dat valt wel mee, zij nemen normaal alleen TU studenten aan, dusja dan ligt mijn niveau lager jamaar nodig me dan niet uit en geef me geen valse hoop door te zeggen dat m'n CV erg goed was ditdat
Een toekomst, who needs it.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, precies. Gewoon zwanger worden!
Mensen zijn kutquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak de drang dergelijke dingen te doen bij mensen en ze dan een week te laten wachten op kutnieuws terwijl ze het al de dag erna wisten.Kut voor je main!
Haha ja zo'n rochel moet wel goed groen zijn, anders is het de moeite niet meer waard hequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nog steeds fucked up, sorry dat ik ze niet in hun smoel heb gerochelt.
hbo bouwkundequote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
TU studenten
Portfolio
Wat doe je voor opleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |