ja, ik nu ook. spreek/hoor het nooit meer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja het lijkt allemaal wel op elkaar. Ik kan het wel redelijk goed verstaan. Spreken moet ik echt lang bij nadenken, maar het gaat.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Laysa het volgende:
Dawg lijkt mij ook totaal niet eng![]()
Of bedoel je dat het te spannend is
dawg is niet eng, meeten is engquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:17 schreef Laysa het volgende:
Dawg lijkt mij ook totaal niet eng![]()
Of bedoel je dat het te spannend is
Ik ben heelhuids door een singles meet gekomenquote:
Geleende dvdtjes niet zelf terug brengenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
CL een auto? kom je nu je it's raining men ophalen? kun je goed oefenen![]()
Ik ben ook heelhuids door meets gekomen, betekent niet dat ik het nog eens wil riskerenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben heelhuids door een singles meet gekomen
niet eens voor een oude liefde.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben ook heelhuids door meets gekomen, betekent niet dat ik het nog eens wil riskeren.
Zelfs mijn grote vrienden heatwave en Babs waren erquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:22 schreef dawg het volgende:
ik wist niet dat jij gemeet hebt met singles kardinaal? wie allemaal, behalve lotus dan.
ahh. ok.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs mijn grote vrienden heatwave en Babs waren er
is een showergelquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geleende dvdtjes niet zelf terug brengen.
Iedereen is eng voor T. Behalve rhu.quote:
So truequote:Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen is eng voor T. Behalve rhu.
tot zover het speciale aan mij.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen is eng voor T. Behalve rhu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |