Ice Cream Sandwich staat nu op 0,6% van alle Android toestellen geïnstalleerd. Als dat niet door fragmentatie komt weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als er één toestel er ver boven uitschiet valt de relatieve fragmentatie mee.
Jawel, moest er binnen 3 seconden van huilen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nooit een Xperia X1 in je handen gehad?
Iedereen? Dat ding was gebouwd als een tank en ziet er bij mij nog net zo goed uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat baggerding waarbij de behuizing bij iedereen na een jaar uit elkaar viel?
Geeneen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:21 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zocht een telefoon met de volgende eisen:
- minimaal 4,7 inch scherm (4,3 mag ook nog mits hoge resolutie)
- vlot werkend
- lange accuduur
- opslaggeheugen moet uitbreidbaar zijn
Welke iPhone hadden jullie dan aangeraden?
Omdat het waar isquote:
Goed van je.quote:Ik geef toe dat Apple inderdaad copy/paste "gejat" heeft van de concurrentie, what else is there?
Elke bouwer van een OS ¨steelt¨ ideeën van een ander OS.quote:Het probleem is dat Android-fanboys niet toegeven dat Google ook wel eens iets jat,
Nah dat geloof ik nietquote:andersom hebben Apple-fans daar minder moeite mee. Zo blijkt.
Je weet dat de Galaxy Nexus juist het platform is van Google om een nieuwe versie van Android te lanceren voor ontwikkelaars?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:21 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ice Cream Sandwich staat nu op 0,6% van alle Android toestellen geïnstalleerd. Als dat niet door fragmentatie komt weet ik het ook niet meer
Nou, oké. Raar dat je het niet gelooft aangezien er geen enkele Apple-fan moeite heeft om toe te geven dat copy/paste gejat is van WM.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Omdat het waar is
[..]
Goed van je.
[..]
Elke bouwer van een OS ¨steelt¨ ideeën van een ander OS.
[..]
Nah dat geloof ik niet
4.0 is dan ook voor de meeste toestellen die nu al kunnen updaten net uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:21 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ice Cream Sandwich staat nu op 0,6% van alle Android toestellen geïnstalleerd. Als dat niet door fragmentatie komt weet ik het ook niet meer
0.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
4.0 is dan ook voor de meeste toestellen die nu al kunnen updaten net uit.
Hoeveel kost iCloud eigenlijk?
¤0,00quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh sweet mother of jesusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
maar is wel het beste geïmplementeerd van alle besturingssystemen imo.
Alsof Google daarmee zit, het is een advertentieboer die zoveel mogelijk mensen wilt bereiken. Met het business model van Apple lukt ze dat wat minder goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Google heeft een bepaald business model gekozen, en daar zitten nadelen aan. Zoals fragmentatie op het platform.
Ik zeg ook niet dat het niet mag. Ik zeg dat het een kromme vergelijking is.quote:Dat is hun keuze. Dat betekent niet dat ik geen vergelijkingen meer mag maken.
Hoezo, ik heb prima argumenten hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh sweet mother of jesus
Ik wist het gewoon, ongelofelijk.
Ik kap ermee, ik ga op mn 3 jaar oude Mediaspeler een film kijken via streaming, je weet wel dat revolutionaire wat apple denkt te gaan doen met hun TV binnenkort
Pardon? Je bedoelt de te grote touchscreens die stroom vreten. wm5-apparaten hielden het lang genoeg uit op een acculading in vergelijking met de zooi van nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:17 schreef TimCook het volgende:
[..]
Ook wel, de luie multitasking implementatie die totaal niet geschikt is voor mobiele devices met beperkte resources.
Ik vroeg niet of Google er mee zit, ik vind de fragmentatie gewoon een nadeel van Android. Ik snap niet waarom ik dat niet mag benoemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alsof Google daarmee zit, het is een advertentieboer die zoveel mogelijk mensen wilt bereiken. Met het business model van Apple lukt ze dat wat minder goed.
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag. Ik zeg dat het een kromme vergelijking is.
Ja, een backup is rond de 700 mb dus je kan met 1 account ongeveer 6 toestellen backuppen.quote:
Ik wil niet dat mijn fotos naar google op de server gaan, alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarmee wordt niet je app data, wallpapers en foto's etc. gebackupt.
De telefoons niet...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef OEM het volgende:
[..]
Pardon? Je bedoelt de te grote touchscreens die stroom vreten. wm5-apparaten hielden het lang genoeg uit op een acculading in vergelijking met de zooi van nu.
0quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag ook wel, aangezien ze 3cm dik waren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef OEM het volgende:
[..]
Pardon? Je bedoelt de te grote touchscreens die stroom vreten. wm5-apparaten hielden het lang genoeg uit op een acculading in vergelijking met de zooi van nu.
Dan doe je het niet, maar als je het wel wil kan het niet eenvoudig, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn fotos naar google op de server gaan, alsjeblieft niet zeg.
Ja kan het wel lokaal doen trouwens, mocht je het perse willen.
Ga nou geen smoesjes verzinnen. 0,6% is gewoon kut, hoe je het wendt of keertquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je weet dat de Galaxy Nexus juist het platform is van Google om een nieuwe versie van Android te lanceren voor ontwikkelaars?
Ligt aan hoeveel data je hebt lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, een backup is rond de 700 mb dus je kan met 1 account ongeveer 6 toestellen backuppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |