Waarom kan dat niet dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:03 schreef MaJo het volgende:
En G. is ziek waardoor Noa weer niet meekan naar Utrecht
Hij zou met de auto komen en dan konden we meerijden. Met de bus is ook zo'n gesleep.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet dan?
Ik ben ook nog steeds niet 100![]()
Nog steeds verkouden en last ergens in mijn keel. Dus erg rustig aan doen maar.
Dat is goed nieuws!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
Dat kindje waar ik het eerder trouwens over had is inmiddels geboren, met 26 weken. Schijnt gezond te zijn dus voorlopig hebben ze goede hoop begrijp ik.
Dat is niet ideaal neequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:10 schreef MaJo het volgende:
Hij zou met de auto komen en dan konden we meerijden. Met de bus is ook zo'n gesleep.
Oh, dus ik heb het van hem? Bedankt!quote:En hij zit nu ook al weken te kwakkelen, ik heb nergens last van
Ik ben ook mobiel dus ik doe met je meequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit in de trein en mijn werk-laptop heeft blijkbaar een proxy iets waardoor ik maar met mijn telefoon van de WiFi gebruik maak
Nouououououou........quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!!G. is ook 2 maanden te vroeg geboren en met hem is ook alles goed gekomen
Ja blijft zeker spannendquote:maar hier zitten natuurlijk nog wel wat extra weken tussen, blijft wel spannend dan!
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet ideaal nee
[..]
Oh, dus ik heb het van hem? Bedankt!![]()
Is dat echt zo? Jij had toch ook wat klachten de laatste tijd? Misschien wel in een andere vorm dan hij.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig javind het alleen nogal apart dat ik nergens last van heb
Lichamelijk is ie in ordequote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nouououououou........
[..]
Ja blijft zeker spannend
Er kan natuurlijk zoveel gebeuren. Maar dat 'ie gezond is is natuurlijk wel een enorme meevaller
Ja, het is een jongetje(maar dat wisten we al, daar is geen geheim van gemaakt in tegenstelling tot sommige mensenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lichamelijk is ie in orde
Het is een jongetje dus? Wel bizar dat G. in een jaar opeens een vriendin heeft, gaat trouwen en nu papa is geworden
Ik was een paar dagen misselijk na die high teaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Jij had toch ook wat klachten de laatste tijd? Misschien wel in een andere vorm dan hij.
Stom hè van die mensen die dat geheim houden!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het is een jongetje(maar dat wisten we al, daar is geen geheim van gemaakt in tegenstelling door sommige mensen)
En ja, het is snel gegaan
Ja, echt suf. Uiteindelijk komen we het toch te wetenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:20 schreef MaJo het volgende:
Stom hè van die mensen die dat geheim houden!![]()
Ik hoop het nietquote:Wie weet ben jij over een jaar ook papa![]()
Ach ik zie toch wel aan de buik wat het wordtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, echt suf. Uiteindelijk komen we het toch te weten
[..]
Ik hoop het niet
Dat is me echt even te snel
Ja, het kan zeker vanzelfsprekend zijn maar ik zeg nu dat het me even veel te snel is als dat allemaal binnen een jaar gebeurt. Een beetje controle en vrijheid over mijn eigen leven vind ik toch echt belangrijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ik zie toch wel aan de buik wat het wordt
Lijkt me wel een gek idee ja, ik zou me daar ook echt even op voor moeten bereidenmaar aan de andere kant kan het ook heel vanzelfsprekend zijn
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, het kan zeker vanzelfsprekend zijn maar ik zeg nu dat het me even veel te snel is als dat allemaal binnen een jaar gebeurt. Een beetje controle en vrijheid over mijn eigen leven vind ik toch echt belangrijk.
http://www.nu.nl/sport/27(...)kom-bij-ajax-az.htmlquote:Kinderen tot en met twaalf jaar en hun begeleiders mogen aanwezig zijn bij het bekerduel tussen Ajax en AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |