quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:02 schreef Pixell het volgende:
Als je 1,5u voor een toets waar 3u voor staat al klaar bent heb je of een 10 of een 1.. Ik weet het wel
3 dagen zouden genoeg moeten zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Slaat imo nergens op. Herkansing is 5 dagen nadat het resultaat online komt
Trolololololololquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
3 dagen zouden genoeg modten zijn.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef KoningStoma het volgende:
wtf, ik zag die gister langskomen
Dat heb ik dagelijks met plaatjes van Nickquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:12 schreef KoningStoma het volgende:
wtf, ik zag die gister langskomen
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik dagelijks met plaatjes van NickErg handig als je beide in dezelfde twee SC's zit
Aha, het werkt welquote:
Waarom moet ik lachenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:29 schreef dreamzk het volgende:
Zo, inschrijving is voltooid. Wordt kapotgespammed door studiegenoten die geen werkgroepen hebben, UvA
http://www.demorgen.be/dm(...)Tw2L5AHQKT8.facebookquote:Je eigen genoom ontcijferd voor nog geen 800 euro
Je eigen menselijk genoom -dat bestaat uit circa drie miljard 'letters'- in één dag laten ontcijferen? Dat kan voortaan dankzij een computer die niet groter is dan een microgolfoven. En het zal bovendien slechts 1.000 dollar (788 euro) kosten, laat een Amerikaans biotechnologisch bedrijf weten.
De doorbraak betekent een mijlpaal om iemands volledige DNA samen te stellen. Op die manier kunnen genetische mankementen -die leiden tot ziekte of zelfs de dood- vroegtijdig opgespoord en misschien hersteld worden.
Een vaststelling die meteen de volgende ethische vraag losweekt: wie mag daar allemaal toegang toe hebben? Naast dokters laat het zich immers raden dat ook verzekeringsbedrijven en werkgevers interesse zullen hebben in zo'n genetische fiche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |