Wat voor stage/werk ga je doen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef Frankii het volgende:
Vanaf 6 februari stage lopen. 5 maanden lang mag ik het zure werkleven gaan proeven, 40 uurtjes per week.
En ik heb er eigenlijk best wel zin in
Kun je nog vaker naar de griekquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:12 schreef Frankii het volgende:
Vanaf 6 februari stage lopen. 5 maanden lang mag ik het zure werkleven gaan proeven, 40 uurtjes per week.
En ik heb er eigenlijk best wel zin in
...*zucht*.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Woensdag oh woensdag, gij schoonste dag der dagen... 's Morgens nog een halve week... 's Middags slechts twee dagen
Vanavond Flashpoint?quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
...*zucht*.
Maar die ochtend duurt zo vertyft lang
uhu, maar gelukkig zijn we pas een half jaar mee bezigquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Inderdaad hehe
30 minuten cutscene kijken terwijl je achterop een auto zit -> 5 minuten knallen -> 30 minuten cutscene kijken terwijl je achterop een auto zit
Echt die shit hadden ze skippable moeten maken
Nou die ochtend ben ik al door geslapenquote:Op woensdag 11 januari 2012 08:36 schreef Rossdale het volgende:
Woensdag oh woensdag, gij schoonste dag der dagen... 's Morgens nog een halve week... 's Middags slechts twee dagen
you go girlquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:29 schreef dreamzk het volgende:
Deze boy boy heeft besloten om zich van zn beste kant te laten zien en de hoogleraar er maar uit te bluffen. Alleen mensen met een 5 hebben recht op inzage dus deze nigga gaat pretenderen dat hij een 5 heeft en dan de arme man crazy maken met allemaal steekhoudende argumenten wat dan hopelijk resulteert in een zesje.
Slaat imo nergens op. Herkansing is 5 dagen nadat het resultaat online komt en alleen mensen met een 5 hebben recht op inzage. Ik heb 4,8 en naar mijn insziens verdien ik meer punten maar ik heb dus geen recht om het met de leraar erover te hebben. Nazi's bij de uva.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Slaat imo nergens op. Herkansing is 5 dagen nadat het resultaat online komt en alleen mensen met een 5 hebben recht op inzage. Ik heb 4,8 en naar mijn insziens verdien ik meer punten maar ik heb dus geen recht om het met de leraar erover te hebben. Nazi's bij de uva
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |