De mannen? Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:37 schreef Keukenkast het volgende:
dit is toch waar homo's van houden?
Ik wil die in de witte tanktop met dat witte ding om z'n arm/elleboogquote:
Welke is wie?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:46 schreef Keukenkast het volgende:
Blijkbaar vinden ze elkaar ook behoorlijk geil
''In an interview with the New! magazine on 27 April 2010, Ryan confessed he had threesomes with his bandmate Duncan James, while answering the question about James bisexuality''
Eentje is 'bi' (net zo gay als Ang3l dus). Die met die stekels is het. Volgens mij is dat Duncanquote:
Klik je altijd op alles?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:02 schreef Steve het volgende:
Door Kug zit ik nu steeds met DING DONG THE WITCH IS DEAD in mijn hoofd. Nu staat 'ie zelfs weer in de OP.
Ken je dat niet gewoon omdat je de film een keer gezien hebt? Ik hoef nergens op te klikken om het zo voor de geest te halenquote:
Ik lees nooit wat er bij de youtubejes staat, ik klik wel gewoon altijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ken je dat niet gewoon omdat je de film een keer gezien hebt? Ik hoef nergens op te klikken om het zo voor de geest te halen.
En dat terwijl ik nog hartstikke alive and kicking benquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:02 schreef Steve het volgende:
Door Kug zit ik nu steeds met DING DONG THE WITCH IS DEAD in mijn hoofd. Nu staat 'ie zelfs weer in de OP.
Dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ken je dat niet gewoon omdat je de film een keer gezien hebt? Ik hoef nergens op te klikken om het zo voor de geest te halen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:16 schreef Ang3l het volgende:
En dat terwijl ik nog hartstikke alive and kicking ben
Hoe wordt het minder saai?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het topic een beetje saai worden.
Daar sta ik nog met mijn oude naam tussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.piles.nl/fok/index.php?
Ik weet alleen niet of deze reeks er tussen staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |