quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Even iemand op dit topic geattendeerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest even heel hard lachen.
Gratis kick bij deze (na 2 uur)
Maar je doet het leuk, dat verkopen.Hard lachen is goed, dat trekt toekomstige kopers aan. Er moet meer gelachen worden in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Even maandje sparen en voor je het weet ben je eigenaar van een camera die menig artiest heeft mogen fotograferenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:27 schreef Scrummie het volgende:
Gratis kickje voor TS. Als ik 't geld zou hebben zou 'm direct overnemen, maar zo fortuinlijk ben ik niet!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Voor dit moet ik wat langer sparen dan een maandjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hard lachen is goed, dat trekt toekomstige kopers aan. Er moet meer gelachen worden in dit topic
[..]
Thanks! Even maandje sparen en voor je het weet ben je eigenaar van een camera die menig artiest heeft mogen fotograferen
Mijn mail / DM / PM / Postduif is altijd bereikbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef dimage het volgende:
hmm ik denk dat ik zelf wel interesse heb.. maar weet het pas zeker over een week. als je hem nog hebt neem ik contact met je op
Oef, goede vraag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:19 schreef Nihao het volgende:
Niet voor mij, maar: wanneer heb je de camera gekocht en voor hoeveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |