Maar wel 'luchtzoen' zeg maar :pquote:Op maandag 9 januari 2012 18:14 schreef Metalfrost het volgende:
Bij Oud en Nieuw amper een week geleden:
- hand geven, gelukkig nieuwjaar wensen
- zoen op de wang rechts
- zoen op de wang links
- weer zoen op de wang rechts
Mee eens maar te lastig uit te voeren omdat de dames in kwestie gelijk klaarstaan om 2 en 3 te ontvangen en je zo mogelijk een ongemakkelijk moment creëert.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:21 schreef HAL9000S het volgende:
Ik haat 3 zoenen, gewoon altijd 1 op de wang en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is FOK!
mede?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:33 schreef Gitank2 het volgende:
Ik doe maar wat, of probeer het maar tweemaal te doen, vaak is het zo a-spontaan dat het eng wordt.
Liever doe ik het bij mannen, maar dat "kan" weer niet, op de medehomomannen na dan
*SMAK* *AARGH* *Pats* * woeps* *Rofl*quote:Op maandag 9 januari 2012 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanuit mezelf: links, rechts, links. En gewoon subtiel. Geluiden ontstaan vanzelf ofzo
Je knijpt de handen net niet fijn?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:51 schreef trovey het volgende:
Ik kus liever zo weinig mogelijk bij sociale gelegenheden, ben meer van de ferme hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |