SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Is het al vrijdag?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
zo.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:22 schreef Chai het volgende:
Sinds wanneer ben ik eigenlijk een inactieve user.![]()
Bijna dushi.quote:
Ik kom volgende week mijn balletje even ophalen, die piercing ondersteboven in mijn navel schiet ook niet op.![]()
![]()
Waarom had je die uitgedaanquote:Op maandag 9 januari 2012 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bijna dushi.
Ik kom volgende week mijn balletje even ophalen, die piercing ondersteboven in mijn navel schiet ook niet op.?
![]()
Je gaat naar amstelveen om een balletje op te halen in plaats van even een nieuwe te kopen?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Bijna dushi.
Ik kom volgende week mijn balletje even ophalen, die piercing ondersteboven in mijn navel schiet ook niet op.![]()
aight1 ook niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heloef en 2Nutz toch ook niet?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb hem er in mijn slaap uitgedraaid waarschijnlijk, was het bolletje kwijt toen ik wakker werd. Ik speel nogal veel met mijn navelpiercing, heb hier 5 piercings liggen, allen zonder bolletje.quote:
Ze zouden eigenlijk gewoon een reserve balletje mee moeten geven.![]()
Whehe, en uitgerekend voor deze helemaal terug i.p.v. idd gewoon een nieuwe scoren, ballin'quote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef Phantomesse het volgende:
Ik speel nogal veel met mijn navelpiercing, heb hier 5 piercings liggen, allen zonder bolletje..
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik heb hem er in mijn slaap uitgedraaid waarschijnlijk, was het bolletje kwijt toen ik wakker werd. Ik speel nogal veel met mijn navelpiercing, heb hier 5 piercings liggen, allen zonder bolletje.
Ze zouden eigenlijk gewoon een reserve balletje mee moeten geven.![]()
![]()
Hahahah idd. Hele vage gedachtes krijg je erbijquote:Op maandag 9 januari 2012 17:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, en uitgerekend voor deze helemaal terug i.p.v. idd gewoon een nieuwe scoren, ballin'.
![]()
![]()
Ik ga denk ik gewoon tampons in mijn neus proppen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dan wordt je neusgat helemaal opgerekt.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga denk ik gewoon tampons in mijn neus proppen.![]()
Krijg ik een echte negerneus.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wordt je neusgat helemaal opgerekt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Goed voor de seksquote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wordt je neusgat helemaal opgerekt.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Krijg ik een echte negerneus.![]()
![]()
Kan je de geur van gebroken ego's nog beter opsnuiven.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ben blij dat ik die niet van m'n pa geerfd heb, een van de lelijkste neuzen die bestaan. Surinamerneuzenquote:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |