Witlofschotel klinkt goed! Wat gaat erin?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Yo!!
Gezonden boodschappen gedaanVanavond eten we witlofschotel, omnomnomnomnomnom!
Pa en ma komen vanavond de huiskamer kijken, dus netjes 3 biertjes gehaald voor papa en een klein flesje rode wijn voor mamaEn als ze het niet helemaal opdrinken, mogen ze het mee naar huis nemen!
Geprakten aardappels, of in schijfjes (even bedenken nog), gekookte ham, witlof en een bietje geraspte kaas (30+) er overheenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Witlofschotel klinkt goed! Wat gaat erin?
Ik doe het soms ook wel een beetje. Maar dan meer als grapje, zo van "weet je het zeeeeeker?". Zeg sowieso nooit dat het flauw is om niet te nemen, want dit slaat nergens op.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en mensen die aandringen dat je iets neemt (taart, drank, whatever...)![]()
Dat moet je toch zeker zelf weten!!
Broccoli met pindasaus? Serieus ja? Die combi heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wij gaan boerenkool eten.
Mocht kiezen tussen dat of broccoli met pindasaus, gebakken aardappeltjes en kipschnitzel.
Alle groente zijn lekker met pindasaus. ;Dquote:Op maandag 9 januari 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Broccoli met pindasaus? Serieus ja? Die combi heb ik nog nooit gehoord
Of, 'ongezellig'quote:Op maandag 9 januari 2012 17:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe het soms ook wel een beetje. Maar dan meer als grapje, zo van "weet je het zeeeeeker?". Zeg sowieso nooit dat het flauw is om niet te nemen, want dit slaat nergens op.
Wij hadden gisteren boerenkoolschotel uit de oven. Dat was ook lekker! Aardappelpuree, boerenkool erop, mix van uitje/champignons/gekookte ham erover, creme fraiche en wat kaas en even in de oven voor een korstje. Omnomnom!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wij gaan boerenkool eten.
Mocht kiezen tussen dat of broccoli met pindasaus, gebakken aardappeltjes en kipschnitzel.
en wel een beetje je ouders enablenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Yo!!
Gezonden boodschappen gedaanVanavond eten we witlofschotel, omnomnomnomnomnom!
Pa en ma komen vanavond de huiskamer kijken, dus netjes 3 biertjes gehaald voor papa en een klein flesje rode wijn voor mamaEn als ze het niet helemaal opdrinken, mogen ze het mee naar huis nemen!
Oké!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alle groente zijn lekker met pindasaus. ;D
Maar ja, dat vind ik heel lekker! Ben geen groot broccoli-fan, maar met pindasaus bevalt het wel.
Dat ook idd. Raaare mensen heb je toch...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of, 'ongezellig'
Waarom ben ik gezelliger als ik wel een koekje of een stuk taart eet? Dat snap ik ook nooit
Zelfde principe.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oké!
Ik vind alle groenten lekker met appelmoes![]()
Mmmm, ik stiekum ook...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oké!
Appelmoes.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oké!
gatver, pindasausquote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alle groente zijn lekker met pindasaus. ;D
Maar ja, dat vind ik heel lekker! Ben geen groot broccoli-fan, maar met pindasaus bevalt het wel.
Aber natürlich!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wel een beetje je ouders enablen![]()
Klinkt ook goed!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren boerenkoolschotel uit de oven. Dat was ook lekker! Aardappelpuree, boerenkool erop, mix van uitje/champignons/gekookte ham erover, creme fraiche en wat kaas en even in de oven voor een korstje. Omnomnom!
Maar zo lekker!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatver, pindasaus
De goorste smaakverpester aller tijden!
Ja!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind groenten het lekkerst zonder frupsels, ben ik nu gek?
ik vaak ook hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind groenten het lekkerst zonder frupsels, ben ik nu gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |