Witlofschotel klinkt goed! Wat gaat erin?quote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Yo!!
Gezonden boodschappen gedaanVanavond eten we witlofschotel, omnomnomnomnomnom!
Pa en ma komen vanavond de huiskamer kijken, dus netjes 3 biertjes gehaald voor papa en een klein flesje rode wijn voor mamaEn als ze het niet helemaal opdrinken, mogen ze het mee naar huis nemen!
Geprakten aardappels, of in schijfjes (even bedenken nog), gekookte ham, witlof en een bietje geraspte kaas (30+) er overheenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Witlofschotel klinkt goed! Wat gaat erin?
Ik doe het soms ook wel een beetje. Maar dan meer als grapje, zo van "weet je het zeeeeeker?". Zeg sowieso nooit dat het flauw is om niet te nemen, want dit slaat nergens op.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en mensen die aandringen dat je iets neemt (taart, drank, whatever...)![]()
Dat moet je toch zeker zelf weten!!
Broccoli met pindasaus? Serieus ja? Die combi heb ik nog nooit gehoordquote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wij gaan boerenkool eten.
Mocht kiezen tussen dat of broccoli met pindasaus, gebakken aardappeltjes en kipschnitzel.
Alle groente zijn lekker met pindasaus. ;Dquote:Op maandag 9 januari 2012 17:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Broccoli met pindasaus? Serieus ja? Die combi heb ik nog nooit gehoord
Of, 'ongezellig'quote:Op maandag 9 januari 2012 17:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe het soms ook wel een beetje. Maar dan meer als grapje, zo van "weet je het zeeeeeker?". Zeg sowieso nooit dat het flauw is om niet te nemen, want dit slaat nergens op.
Wij hadden gisteren boerenkoolschotel uit de oven. Dat was ook lekker! Aardappelpuree, boerenkool erop, mix van uitje/champignons/gekookte ham erover, creme fraiche en wat kaas en even in de oven voor een korstje. Omnomnom!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wij gaan boerenkool eten.
Mocht kiezen tussen dat of broccoli met pindasaus, gebakken aardappeltjes en kipschnitzel.
en wel een beetje je ouders enablenquote:Op maandag 9 januari 2012 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Yo!!
Gezonden boodschappen gedaanVanavond eten we witlofschotel, omnomnomnomnomnom!
Pa en ma komen vanavond de huiskamer kijken, dus netjes 3 biertjes gehaald voor papa en een klein flesje rode wijn voor mamaEn als ze het niet helemaal opdrinken, mogen ze het mee naar huis nemen!
Oké!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alle groente zijn lekker met pindasaus. ;D
Maar ja, dat vind ik heel lekker! Ben geen groot broccoli-fan, maar met pindasaus bevalt het wel.
Dat ook idd. Raaare mensen heb je toch...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of, 'ongezellig'
Waarom ben ik gezelliger als ik wel een koekje of een stuk taart eet? Dat snap ik ook nooit
Zelfde principe.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oké!
Ik vind alle groenten lekker met appelmoes![]()
Mmmm, ik stiekum ook...quote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oké!
Appelmoes.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oké!
gatver, pindasausquote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alle groente zijn lekker met pindasaus. ;D
Maar ja, dat vind ik heel lekker! Ben geen groot broccoli-fan, maar met pindasaus bevalt het wel.
Aber natürlich!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wel een beetje je ouders enablen![]()
Klinkt ook goed!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren boerenkoolschotel uit de oven. Dat was ook lekker! Aardappelpuree, boerenkool erop, mix van uitje/champignons/gekookte ham erover, creme fraiche en wat kaas en even in de oven voor een korstje. Omnomnom!
Maar zo lekker!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gatver, pindasaus
De goorste smaakverpester aller tijden!
Ja!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind groenten het lekkerst zonder frupsels, ben ik nu gek?
ik vaak ook hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Nope! Vind ik ook nog steeds heel lekker. Maar erwtjes met appelmoes zijn toch wel een welkome uitzonderingquote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Hangt van de groente af.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, dat lijkt me nou echtquote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Lindytje het volgende:
Nog meer appelmoes-liefhebbers![]()
Macaroni met appelmoes, ook zo lekker![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, erwtjes met appelmoesquote:Op maandag 9 januari 2012 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope! Vind ik ook nog steeds heel lekker. Maar erwtjes met appelmoes zijn toch wel een welkome uitzondering
Ik vind dat echt heul lekkerquote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me nou echt![]()
+1quote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, erwtjes met appelmoes
Daar pas ik voor.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:06 schreef Lindytje het volgende:
Nog meer appelmoes-liefhebbers![]()
Macaroni met appelmoes, ook zo lekker![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope! Vind ik ook nog steeds heel lekker. Maar erwtjes met appelmoes zijn toch wel een welkome uitzondering
Nee, uit een pot juistquote:Op maandag 9 januari 2012 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind appelmoes ook geen biet aan, tenzij zelf gemaakt
Omnomnom kaaaaas!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel een vreselijk zwak voor alles met kaas
aardappels prakken met appelmoesquote:
dat heb je zelf in de handquote:Op maandag 9 januari 2012 17:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, uit een pot juist
In zelfgemaakte zitten vaak nog van die hele kleine stukjes klokhuis die er niet helemaal uit zijn gegaan bij het schillen/snijden
Nee, dat heeft mijn moeder in de hand... en die slaat vaak nét een stukje overquote:
KAAS!!!!!!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel een vreselijk zwak voor alles met kaas
Ik was gaan googelen, maar ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
aardappels prakken met appelmoes
(dat is eigenlijk niet hoe je het echt maakt.. maar de poor-man versie)
allesquote:Op maandag 9 januari 2012 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat is er nou zo tof aan kaas? Ik snap het echt niet.
Wat er tof is aan kaas vraag je?? KAAS!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wat is er nou zo tof aan kaas? Ik snap het echt niet.
Toch wel ironisch dat Alkmaarder kaaskoppen genoemd worden.quote:
Kom maar hier eten danquote:
Jij bent echt evolquote:
Nouuuu jonge kaas op witbrood met boter hoef ik ook nietquote:Op maandag 9 januari 2012 17:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kaas is jammie! Maar wel gesmolten ergens over of tussen, niet als plak op brood..
Sniet stom! Ik had die oude ook als leentoestel van mijn vriend, nadat mijn blackberry liep te kutten. Ik heb nu de Xperia arc s en die is ookquote:Op maandag 9 januari 2012 17:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wat typt mijn mobiel kut zeg! Heb nog steeds mijn iPhone niet terug, dus loop weer rond met mijn gare Sony Xperia, stom ding
Lekker tukkiequote:Op maandag 9 januari 2012 17:50 schreef Incantrix het volgende:
Woops.. Van 1 tot kwart voor 4 geslapen en toen maar als een leip naar de winkel geracedmaar het eten staat op
Alleen heb ik door jullie trek in pita kaas nu
Lindy, je kan het, dat weet ik zekerals je er een beetje inkomt gaat het vanzelf makkelijker
En da's knap SQ, ik hou me met moeite aan 1900-2000 kcal per dagdaar staat wel een flinke lichamelijke activiteit tegenover normaalgesproken, maar ik eet op een normale werkdag zo al 8 volkoren boterhammen..
Wel stom! De helft van de toetsen van het toetsenbord is kapot dus moet onscreen typen. En die `toetsen` zijn 1 bij 1 mm per stuk. Ergo, vet irritant..quote:Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sniet stom! Ik had die oude ook als leentoestel van mijn vriend, nadat mijn blackberry liep te kutten. Ik heb nu de Xperia arc s en die is ook
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel stom! De helft van de toetsen van het toetsenbord is kapot dus moet onscreen typen. En die `toetsen` zijn 1 bij 1 mm per stuk. Ergo, vet irritant..
Zo doe ik het ook and it works just fine, echt waarquote:Op maandag 9 januari 2012 17:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker tukkie
Ja, ik ga er voor! Niet te streng, gewoon gezond en geen alcohol. Dat zou al heel veel moeten schelen
Gaat helemaal goed komenquote:Op maandag 9 januari 2012 17:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook and it works just fine, echt waar
En BGT, bij mij meestal ook niet, maar ik luister Strapping Young Lad en Dillinger Escape Plan met een koptelefoon die nogal veel geluid lekt
That's a sas-dag and a balans-dag right therequote:Op maandag 9 januari 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
meisje voor me in de rij bij de jumbo. 2 pizza's, wolkentoetje en een zak wokkels.
En een pot weightwatcher maaltijdshake!!!!
Ja klopt.. Maar mijn iPhone is in de reparatie, dus moet wat he..quote:Op maandag 9 januari 2012 17:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dan is het toestel niet stom maar stuk.
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
meisje voor me in de rij bij de jumbo. 2 pizza's, wolkentoetje en een zak wokkels.
Haha, dat zal dan nog nut hebben ja, die shake..quote:Op maandag 9 januari 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2012 18:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja klopt.. Maar mijn iPhone is in de reparatie, dus moet wat he..
Will doquote:Op maandag 9 januari 2012 18:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
So are youen als het ff kut is stuur je een pm ofzo
Ik ontbijt ook met shake..quote:Op maandag 9 januari 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Jep, damn, die 3500 kcal zijn vaak door mijn hoofd gegaanquote:Op maandag 9 januari 2012 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe ook niet zo streng hoor, ik eet nu niet veel minder qua hoeveelheden. Alleen net iets verantwoorder. Zoals ik al zei, alcohol is mijn Waterloo
Weet je hoeveel suikers en vettenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
hmh okee, maar pak dan drinkontbijt ofzo, veel goedkoper
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:06 schreef Debsterr het volgende:
Pizza met geraspte oude kaas en mozarella.
kappen nouquote:Op maandag 9 januari 2012 18:06 schreef Debsterr het volgende:
Pizza met geraspte oude kaas en mozarella.
hehehehe pudding.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Omnomnom, buik is vol van boerenkool en Mona pudding.
Weightwatchers weet ik niet.. maar mijne:quote:
dafuqquote:Op maandag 9 januari 2012 18:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weightwatchers weet ik niet.. maar mijne:
nformation to be used as a rough guide only as this information varies slightly depending on flavour) soy protein isolate, fructose, soy lecithin, soy oil, thickeners (cellulose powder, guar gum powder, carrageenan, xanthan gum, citrus pectin), flavours, oat fibre, corn bran, calcium citrate, fructooligosaccharides, anti caking agent (silicon dioxide), milk protein, dextrose, potassium phosphate, magnesium oxide, rapeseed oil, vitamin C, ferrous fumarate, honey powder, vitamin E, niacin, parsley powder, papaya powder, zinc oxide, copper gluconate, vitamin A, pantothenic acid, vitamin D, antioxidants (alphatocopherol, ascorbyl palmitate), vitamin B6, vitamin B12, manganese carbonate, riboflavin, thiamin, folic acid, potassium iodide, sodium selenite, biotin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het zo helemaal niet zo mooiquote:Droomvrouw
'Onze' droomvrouw heeft de bruine ogen van zangeres Cheryl Cole, de jukbeenderen van actrice Kiera Knightley en de verzorgde wenkbrauwen van Megan Fox. Verder komen de borsten van de actrice Kelly Brook, de neus van Kate Beckinsale en het lange mooie haar van Kate Middleton. Haar lippen worden geleverd door Angelina Jolie en de kin is van Gwyneth Paltrow. Die opvallend genoeg de enige blonde dame van het gezelschap is.
En zie hier het resultaat: de ideale vrouw, die wel wat lijkt weg te hebben van realityster Kim Kardashian.Ik vind alle vrouwen waar ze eigenschappen van heeft veel mooier.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Toen ik het typte dacht ik al hmmmzquote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht, whuttt. Maar toen dacht ik, oh
Echt serieus, die vrouw van jou is echt geweldig liefquote:Op maandag 9 januari 2012 18:10 schreef Lindytje het volgende:
staat witlofschotel te fabriceren
(nee, ik mocht niet koken... want 'ik had de boodschappen al gedaan'...)
+1quote:Op maandag 9 januari 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht, whuttt. Maar toen dacht ik, oh
Ja dat! Doe mij Liesquote:Op maandag 9 januari 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt serieus, die vrouw van jou is echt geweldig lief
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik al hmmmz
Ik eet wel gewoon crackersquote:Op maandag 9 januari 2012 18:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weightwatchers weet ik niet.. maar mijne:
nformation to be used as a rough guide only as this information varies slightly depending on flavour) soy protein isolate, fructose, soy lecithin, soy oil, thickeners (cellulose powder, guar gum powder, carrageenan, xanthan gum, citrus pectin), flavours, oat fibre, corn bran, calcium citrate, fructooligosaccharides, anti caking agent (silicon dioxide), milk protein, dextrose, potassium phosphate, magnesium oxide, rapeseed oil, vitamin C, ferrous fumarate, honey powder, vitamin E, niacin, parsley powder, papaya powder, zinc oxide, copper gluconate, vitamin A, pantothenic acid, vitamin D, antioxidants (alphatocopherol, ascorbyl palmitate), vitamin B6, vitamin B12, manganese carbonate, riboflavin, thiamin, folic acid, potassium iodide, sodium selenite, biotin.
Maar wil ook best yay-en voor jou hoorquote:
Nee ik zit vol en dan voelt het alsof ik moet boeren maar dat moet ik heul niet. Boeren doe ik alleen van drinkenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
als je altijd moet boeren na het eten, dan eet je te snel
Nee.. Die eerste wil ik ook nog!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zeg, staat bij een Kruidvat bij jullie nog Catrice Blue's Brothers Vol II? En Iron Mermaiden? Kan ze hier heel nergens vinden...
Ik heb ze laatst nog wel gezien ergens hierquote:Op maandag 9 januari 2012 18:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zeg, staat bij een Kruidvat bij jullie nog Catrice Blue's Brothers Vol II? En Iron Mermaiden? Kan ze hier heel nergens vinden...
Ze zijn nu in de aanbieding! Weet niet helemaal zeker of ik die Blue's Brothers wil houden, maar wil hem zo graag naast één van de lakjes die ik al heb zien.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst nog wel gezien ergens hierWeet niet wanneer ik weer in de stad ben, maar als ik er ben kijk ik wel even voor je.
Tot wanneer geldt die aanbieding?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ze zijn nu in de aanbieding! Weet niet helemaal zeker of ik die Blue's Brothers wil houden, maar wil hem zo graag naast één van de lakjes die ik al heb zien.
Thanks iig, zou fijn zijn.
Dat is ze zekerquote:Op maandag 9 januari 2012 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt serieus, die vrouw van jou is echt geweldig lief
T/m zondag de 15de. 2de halve prijs op alle Catrice make-up.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tot wanneer geldt die aanbieding?
Okee, moet goedkomenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
T/m zondag de 15de. 2de halve prijs op alle Catrice make-up.
Heb je vandaag geen hongergevoel gehad? Anders zou ik gewoon kijken voor wat gezonde dingen met wat meer kcals.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:23 schreef Lindytje het volgende:
Euw, ik heb nu alle kcals ingevoerd van vandaag in de caloriechecker op internet, en ik kom op 1277 kcal als ik vanavond nog een koekje eet...
En dan vreet ik al 250 gr aardappelen!!
Ik moet dan toch íetsje meer eten....
why? Je wil toch afvallen?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:23 schreef Lindytje het volgende:
Euw, ik heb nu alle kcals ingevoerd van vandaag in de caloriechecker op internet, en ik kom op 1277 kcal als ik vanavond nog een koekje eet...
Ik moet dan toch Ãetsje meer eten....
Wat heb je geluncht dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet dan toch íetsje meer eten....
1300kcals is heel weinig hoorquote:
Wij werken met fysieke dossiers die erg dik zijn (really, soms wel 4 verhuisdozen voor 1 dossier) en onze afdeling beslaat 2 verdiepingen, dus je sjouwt je de hele dag een breuk en loopt soms wel 20 x heen en weer de trap op en af. Daarnaast fiets ik een uur woon-werkverkeer en loop ik in mijn pauze een half uur. Een peuter van 14 kg. verzorgen is sjouw- en renbonusquote:Op maandag 9 januari 2012 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
en trix, acht boterhammen?wat voor werk doe je dan dat zo fysiek is??
ja, ik heb nu wel mégahonger...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je vandaag geen hongergevoel gehad? Anders zou ik gewoon kijken voor wat gezonde dingen met wat meer kcals.
Ja preciesquote:Op maandag 9 januari 2012 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, ik heb nu wel mégahonger...
Heb al een bakje yoghurt na het eten toegevoegd, misschien kan ik die tussendoor dan ergens eten morgen
3 boterhammen, 1 met smeerkaas, 1 met rauwe ham en 1 met een geprakte banaanquote:
niet met 1300. Als je gaat crashen en elke dag rond de 7 a 800 kcals gaat zitten misschien wel, maar zolang je genoeg eet en alles eet wat je nodig hebt (wat lindy doet) kan het echt geen kwaadquote:Op maandag 9 januari 2012 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1300kcals is heel weinig hoor
Je moet wel meer eten, anders leg je heel je vetverbranding stil en gaat je lichaam alles opslaan omdat er te weinig binnen komt.
Ik moet even wennen aan normaal etenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja preciesJe moet in het begin gewoon een beetje spelen en kijken wat voor jou werkt.
maar we eten niet heel weinigquote:Op maandag 9 januari 2012 18:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus heel weinig eten is slecht want je legt je vetverbranding stil, ik kijk te veel tv
Dat ookquote:Op maandag 9 januari 2012 18:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet even wennen aan normaal eten
Als je heel de dag door dingen van 1kcal per kilo eet (ok dat kan niet maar voorbeeld) eet je ook veel maar weinig kcal. Je snapt wat ik bedoel toch?quote:
ja, maar zeggen dat 1300 kcal een soort crashdieet is gaat ook te verquote:Op maandag 9 januari 2012 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je heel de dag door dingen van 1kcal per kilo eet (ok dat kan niet maar voorbeeld) eet je ook veel maar weinig kcal. Je snapt wat ik bedoel toch?
Dat zeg ik niet maar het is wel weinig.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar zeggen dat 1300 kcal een soort crashdieet is gaat ook te ver
ja hoor! Prima!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een BMI van 23 is nog gezond toch?
Vanaf 27 overgewicht dacht ik? Not sure.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een BMI van 23 is nog gezond toch?
ja, vanaf 26 licht overgewicht, 30 obees en 35 morbide obeesquote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vanaf 27 overgewicht dacht ik? Not sure.
Weet je ook de grens tot ondergewicht?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vanaf 27 overgewicht dacht ik? Not sure.
Omdat vanaf 27 dat 'overgewicht' of dieettopic hier begint ofzoquote:Op maandag 9 januari 2012 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, vanaf 26 licht overgewicht, 30 obees en 35 morbide obees
ik zit op 34,8
Op sommige plekken is het 27 geloof ik. Maar bmi zegt niet alles.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit op 34,8
19quote:Op maandag 9 januari 2012 18:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Weet je ook de grens tot ondergewicht?
Volgens mijn Wii is alles boven de 25 overgewicht.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben 25,7. Niet eens licht overgewicht!!!
klopt, buikvet is gevaarlijker van kontvetquote:Op maandag 9 januari 2012 18:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Op sommige plekken is het 27 geloof ik. Maar bmi zegt niet alles.
Ik heb geen wii, ergo ik heb geen overgewichtquote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mijn Wii is alles boven de 25 overgewicht.
Wtf dan al morbide? Er zijn toch mensen die veuuuul zwaarder zijn dan jij? Wat zijn die dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit op 34,8
quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen wii, ergo ik heb geen overgewichtemoslinger.gif
Bijna dood.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wtf dan al morbide? Er zijn toch mensen die veuuuul zwaarder zijn dan jij? Wat zijn die dan?
Ach jonge ooit woog ik 10 kilo lichter op deze lengtequote:
25 is een beetje op de grens, je kan niet echt een messcherpe lijn trekken bij zoietsquote:Op maandag 9 januari 2012 18:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mijn Wii is alles boven de 25 overgewicht.
Super morbide.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wtf dan al morbide? Er zijn toch mensen die veuuuul zwaarder zijn dan jij? Wat zijn die dan?
Je bent nu al graat, dan ben je nu mega graat.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach jonge ooit woog ik 10 kilo lichter op deze lengte.
bijna dood!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neuh dat is zo, maar toen ik eronder kwam, vond ik dat toch wel fijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
25 is een beetje op de grens, je kan niet echt een messcherpe lijn trekken bij zoiets
Ik ben niet graat joh, maat 38 op den bipsquote:Op maandag 9 januari 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent nu al graat, dan ben je nu mega graat.
Maar jij eet best veel toch?
Ik bedoel t niet slecht, maar dan kun je er niet zo veel aan doen.
voor of na je 21e?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach jonge ooit woog ik 10 kilo lichter op deze lengte.
Wut echt? Dan zal het wel door je taille komen indeed, en omdat je ook nog eens lang bent erbij.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben niet graat joh, maat 38 op den bips. Maar omdat m'n taille zo achterlijk dun is valt dat niemand op. Ik eet nu niet meer zoveel als eerst maar toen liep ik ook nog veel meer (toen ik bij IKEA werkte).
Haha ik snap wat je bedoeld en thanksquote:Op maandag 9 januari 2012 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Graat klinkt zo achterlijk, ik vind je mooi debs maar wel dun vergelijken met gemiddeld
Ik weet niet eens wat het betekentquote:Op maandag 9 januari 2012 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie legt mij conversationele implicatuur uit?
Ik denk niet dat dat helpt bij mijn tentamen. Ik kan wel een giraffe tekenenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het betekent.
vetzakquote:Op maandag 9 januari 2012 18:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor. Toen pil + groeispurt = 10 kilo +.
Ik heb het ooit geweten, maar ik wil het niet meer terugzoeken.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie legt mij conversationele implicatuur uit?
Logisch.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geweten, maar ik wil het niet meer terugzoeken.
gratis spullenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:56 schreef Debsterr het volgende:
Hehe, die Braziliaanse webshop die mijn foto ongevraagd gebruikt hebben? Ze zorgen nu voor veel traffic d.m.v. linkjes en ze hebben gemaild dat ze me lakjes toe gaan sturen.
Ik had dat apparaat gesmetenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik was v/d week ook wii-en bij een vriendin, en daar stond ook dat ik morbide obesitas had![]()
't is allebei gezond!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
Bmi
Ik zit op 22... Als ik naar mijn gewicht ga (waar ik naartoe wil); zal mijn bmi 20 zijn hmm...
Oehhhh goed geregeldquote:Op maandag 9 januari 2012 18:56 schreef Debsterr het volgende:
Hehe, die Braziliaanse webshop die mijn foto ongevraagd gebruikt hebben? Ze zorgen nu voor veel traffic d.m.v. linkjes en ze hebben gemaild dat ze me lakjes toe gaan sturen.
wats jouw bmi dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:57 schreef Diconnected het volgende:
Ik was v/d week ook wii-en bij een vriendin, en daar stond ook dat ik morbide obesitas had![]()
Ja m'n lengte had ik verkeerd ingevoerd ofzo, dus het was wel komischquote:Op maandag 9 januari 2012 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had dat apparaat gesmeten
Wtf als jij al morbide bent
TOO MUCH CALORIES !quote:Op maandag 9 januari 2012 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doet jullie calorie tel app het wel? Ik krijg een error
Ik zal het eens uitrekenen, ik zat er rond de 30 laatste keerquote:
Mijn wii klopt behoorlijk nochtansquote:Op maandag 9 januari 2012 18:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja m'n lengte had ik verkeerd ingevoerd ofzo, dus het was wel komischhad ook ineens een heel vet Mii-poppetje enzo
Maar vriend van me zei dat de Wii totaal niet accuraat is qua dit soort dingen dus ik was weer enigsinds gerustgesteld.
Ja ik had bij m'n lengte 1.68 gedaan ipv 1.86quote:Op maandag 9 januari 2012 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn wii klopt behoorlijk nochtansAls je alles goed invult enzo. Ik krijg netjes de goeie gegevens en telkens wat ik ben afgevallen (of aangekomen... En dan vraagt ie waarom ik ben aangekomen; of ik te veel gesnoept heb
Kutding...)
Ja een Braziliaanse collectie van 12 holographische kleuren. Ben benieuwd hoeveel en wat ik krijgquote:
Rtl boulevardquote:Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
op boulevard, de nieuwe modetrend: mannenhakken
de HITS??quote:Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja een Braziliaanse collectie van 12 holographische kleuren. Ben benieuwd hoeveel en wat ik krijg.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja een Braziliaanse collectie van 12 holographische kleuren. Ben benieuwd hoeveel en wat ik krijg.
Ik zag het. Ik dacht eerst nog leuke schoensels! Die zwarte op het plaatje. Was het voor mannenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
op boulevard, de nieuwe modetrend: mannenhakken
Nice!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat... het is hier nu iets met de klok en de klepel...quote:Op maandag 9 januari 2012 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geweten, maar ik wil het niet meer terugzoeken.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:09 schreef Debsterr het volgende:
Nee het heet Up Colors en hier zijn al wat swatches te zien:
http://www.flickr.com/photos/kkferreira/6571947247/in/photostream
en
http://www.esmaltesdakell(...)ors-holografico.html
Not bad.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:09 schreef Debsterr het volgende:
en
Die rode en die zwartequote:Op maandag 9 januari 2012 19:09 schreef Debsterr het volgende:
en
Jaaaa, dat wil ik straks ook, voor mijn verjaardagquote:Op maandag 9 januari 2012 19:19 schreef Debsterr het volgende:
Ja ik hoop dat het dus alle kleuren zijn(ik word heus niet hebberig van gratisch). Oh en omdat spaarloon mag ik de heule Holland collectie kopen straks van men eige.
Holoquote:Op maandag 9 januari 2012 19:09 schreef Debsterr het volgende:
en
Ik geef 'm mezelf voor m'n verjaardag.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, dat wil ik straks ook, voor mijn verjaardag
Ja, een groot aantal van ons is minder aan het vreten, dus wat ga je dan doen ter compensatie? Praten over vretenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Ik ga niet teruglezen. O wacht dat is te laat.
Ik ga niet te ver teruglezen![]()
Gaat het hier nou alweer over vreten?
Ik heb een navigatiesysteem gekocht.
Aangezien ik zondag naar het strand wilde en naar een drukker strand ben gegaan omdat daarheen de weg makkelijker was.
De weg van werk naar huis wist ze! (want die ken ik natuurlijk nog niet)
Ja, dat dusquote:Op maandag 9 januari 2012 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef 'm mezelf voor m'n verjaardag.
Ik geef hem sowieso aan mezelf omdat ik van mezelf hou.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef 'm mezelf voor m'n verjaardag.
Ik ookquote:Op maandag 9 januari 2012 19:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik geef hem sowieso aan mezelf omdat ik van mezelf hou.
Februari komen ze toch pas?quote:
Ik ga eerst uitproberen hoe effectief m'n telefoon als navigatie is.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Ik ga niet teruglezen. O wacht dat is te laat.
Ik ga niet te ver teruglezen![]()
Gaat het hier nou alweer over vreten?
Ik heb een navigatiesysteem gekocht.
Aangezien ik zondag naar het strand wilde en naar een drukker strand ben gegaan omdat daarheen de weg makkelijker was.
De weg van werk naar huis wist ze! (want die ken ik natuurlijk nog niet)
Wij hadden vandaag 2 jarigen dus 2x traktatie. 3 snoepjes en een zakje chipsquote:Op maandag 9 januari 2012 19:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, een groot aantal van ons is minder aan het vreten, dus wat ga je dan doen ter compensatie? Praten over vreten![]()
![]()
Hendig, navigatie! Ga je heel blij mee zijn
Ik heb dat al geprobeerd (terwijl iemand anders reed). Is behoorlijk onhandig dat je ineens twee straten verder bentquote:Op maandag 9 januari 2012 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga eerst uitproberen hoe effectief m'n telefoon als navigatie is.
Waarom heb je uberhaupt sigaretten in huis !!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
Even posten in mijn eigen naamtopic
nu badje laten lopen...
Oh en had BIJNA een terugval!!
Had al een sigaret gemaakt....aangestoken....gauw uitgedaan na twee trekjes
Dat is niet echt een terugval te noemen he?
dan krijg je die van ons als huwelijkskadoquote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef PriemGirl het volgende:
Hier geen holland collectieDie kans heb ik wel verknald met mijn 2 paar nieuwe schoenen
En ik zit er ernstig aan te denken om met de fiets naar het werk te gaan !!!Maar dan moet ik om 7u30 vertrekken want ik ben er van overtuigd dat ik een uur nodig heb om van hier naar Eindhoven te fietsen
Omdat Patrick ze niet mee wou nemen naar zijn huis. Ik moest sterk genoeg zijn enseauw...maar ik ben verslaafd!!!! Ik ben zwak!!!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom heb je uberhaupt sigaretten in huis !!![]()
*kijkt heel streng ende boos*
+1quote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan krijg je die van ons als huwelijkskado
Dat!!!!! Foei Puckzz!!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom heb je uberhaupt sigaretten in huis !!![]()
*kijkt heel streng ende boos*
ik wil je niet demotiveren, maar roken is rokenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:25 schreef Puckzzz het volgende:
Even posten in mijn eigen naamtopic
nu badje laten lopen...
Oh en had BIJNA een terugval!!
Had al een sigaret gemaakt....aangestoken....gauw uitgedaan na twee trekjes
Dat is niet echt een terugval te noemen he?
Oehhh !!! *noted*quote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan krijg je die van ons als huwelijkskado
Whut? Een alcoholverslaafde heeft toch ook geen booze in huisquote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat Patrick ze niet mee wou nemen naar zijn huis. Ik moest sterk genoeg zijn enseauw...maar ik ben verslaafd!!!! Ik ben zwak!!!
ja hoor, gewoon wassenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
Even een vraag tussendoor...
Stel... Dat mijneen theedoek waar terpentine aan zit tussen de was gegooid heeft... Is dat er Ãŧberhaupt ooit nog uit te krijgen??
Alweer ?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
+1
Holy shitballs Ainnir heeft echt een mega-blogsale
Flikker in de prullenbak dan!! Je hebt het toch nooit meer nodig!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Omdat Patrick ze niet mee wou nemen naar zijn huis. Ik moest sterk genoeg zijn enseauw...maar ik ben verslaafd!!!! Ik ben zwak!!!
Hoevaak??quote:
Ja maar nu ook met makeupjons enzoquote:
zijn het alleen theedoeken? Dan even in de kookwas!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hoevaak??
Want alle andere theedoeken roken dus ook naar terpentine... Die zitten er nu voor de 2e ronde in
Link?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
+1
Holy shitballs Ainnir heeft echt een mega-blogsale
Jep.quote:
Dan breek en versnipper je ze boven de gootsteen en daarna een bult water er op. EN SNELquote:Op maandag 9 januari 2012 19:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn het alleen theedoeken? Dan even in de kookwas!
Ik ook voor mijn verjaardag, al zal dat wel niet lukkenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, dat wil ik straks ook, voor mijn verjaardag
Datquote:Op maandag 9 januari 2012 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn het alleen theedoeken? Dan even in de kookwas!
ben bang van nietquote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Thanks!
Werkt dat ook met motorolie op een fleecedeken toevallig??
Die kan je denk ik wel weggooienquote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Thanks!
Werkt dat ook met motorolie op een fleecedeken toevallig??
omdat koopverslaafd?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zoveel kopen als je het uiteindelijk toch weer weg doet
Oeh spannendquote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Deze week zouden we voorbeelden van onze uitnodigingen binnen moeten krijgen trouwens yaaay *spannend* *doet klein dansje*
Wedding-fever i haz
Is dat niet die ene van die uberfaal toen ze naar Amerika verhuisde?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
http://blog.ainnir.net/2012/01/new-year-mega-blog-sale.html
Hoeveel van de velen?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat niet die ene van die uberfaal toen ze naar Amerika verhuisde?
Yesh.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mjah... ligt in de achterbak de auto van m'n vriend... Er zijn al een boel dozen doorheen gegaan om het op te zuigen, maar er lijkt geen eind aan te komen. En geen idee hoe we het er anders uit zouden kunnen krijgen.quote:
En met die giga kist voor als de boel in brand staat (dat ze die even mee naar buiten kan sjouwen en redden)quote:Op maandag 9 januari 2012 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor tornado's toch?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En met die giga kist voor als de boel in brand staat (dat ze die even mee naar buiten kan sjouwen en redden)
jij bent denk ik nog nooit verslaafd geweestquote:Op maandag 9 januari 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch
Dan denk je toch na 1x alles verpatsen dat je t toch niet gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |