SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signed, Sealed, Delivered.
Mwa, de derde in een reeks mooie titels: TETTEN, BIPSEN en nu dus POESJESquote:
Als ze dat er door drukken ben ik hier echt wegquote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Ow en bereid je er maar op voor, over een X aantal jaar is het de meisje.
Net zoals we in het Nederlands ooit van de naamvallen afgestapt zijn, zou het best heel goed mogelijk zijn dat we straks nog maar 1 lidwoord hebben, net als in het Engels
Hallonquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:19 schreef Redbaron het volgende:
Rustig!
En gebrek aan vooral NATTE poesjes!
Oja, en we waren aan het discussieren over de nederlandsche taal die heden ten dage word gebruikt
Gelukkig leef ik dan niet meer!quote:Hij schrijft in hetzelfde artikel dat het een evolutie is die alle Germaanse talen doormaken. In 2137 zeggen weg gewoon met zijn allen ‘de paard’.
Lol! Ik totaal nietquote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik krijg ineens kriebels om vanavond wat bij de Ikea te kopen...
Pas maar op dat ze je niet houden.. jij als duitsersliefhebberquote:Op maandag 9 januari 2012 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort excursie naar Duitsland met het werk
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:14 schreef Oldenzaal het volgende:
De weer is wel lekker zacht vandaag zeg!
Het lijkt wel lente!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
hij heeft het over het loonbedrijfquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]You bastard fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
Dat zij ik net ook!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't Is zo warm, het lijkt wel lente.
Hau opquote:
Jammer!quote:
ik had nasi!quote:Op maandag 9 januari 2012 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb me een bult honger joh, zometeen bami bikken
Ik vond het ook zo'n lente-achtig gefluit van de vogels iddquote:Op maandag 9 januari 2012 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo allemaal
ik vond het vandaag aangenaam buiten, het lijkt wel op lente
nou, ik meer van de redelijk hoge temperatuur voor de tijd van het jaarquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo'n lente-achtig gefluit van de vogels idd
Ja ok, maar da's al eerder genoemd, ik nam de artistieke vrijheid om er wat aan toe te voegenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, ik meer van de redelijk hoge temperatuur voor de tijd van het jaar
Ik zou t de volgende keer gewoon weer achterwege latenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ok, maar da's al eerder genoemd, ik nam de artistieke vrijheid om er wat aan toe te voegen
Bek hol'n.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zou t de volgende keer gewoon weer achterwege laten
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef GimmeGore het volgende:
En ik had me helemaal voor bereid op de horrorwinter.
Extra dikke bontkraag op mijn plastic jas, speciaal extra furry Uggs gekocht.
Maar nee hoor, het is januari en nog steeds zomerjassen weer
Eind november al de winterbanden onder de autoquote:Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef GimmeGore het volgende:
En ik had me helemaal voor bereid op de horrorwinter.
Extra dikke bontkraag op mijn plastic jas, speciaal extra furry Uggs gekocht.
Maar nee hoor, het is januari en nog steeds zomerjassen weer
oeiquote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maaaaaar, vanaf donderdag nachtvorst!
noooooo auto krabbenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maaaaaar, vanaf donderdag nachtvorst!
hoezo krabben? gewoon zo'n ding op de voorruit en ontdooi-spray voor de andere ramenquote:
Ajoh, gewoon kokend water op de voorruitquote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo krabben? gewoon zo'n ding op de voorruit en ontdooi-spray voor de andere ramen
heb geen sprayquote:Op maandag 9 januari 2012 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo krabben? gewoon zo'n ding op de voorruit en ontdooi-spray voor de andere ramen
dan had je OF geen goede krabber OF de auto niet aanstaan met de verwarming hoog OF veel ijs op je ramenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:02 schreef norich het volgende:
[..]
heb geen spray
heb wel eens een kwartier staan krabben verdorie
jaja alles kun je kopen, maar luiheid enzo. en ik bedenk me nu dat ik idd de verwarming niet aan had toen huhuquote:Op maandag 9 januari 2012 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan had je OF geen goede krabber OF de auto niet aanstaan met de verwarming hoog OF veel ijs op je ramen
en spray kun je kopen
de auto laten lopen, verwarming op max, goed laten blazen en dan is het zo klaar! helemaal als je de voorruit niet hoeft te doen vanwege zo'n zilverkleurig ding ervoorquote:Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef norich het volgende:
[..]
jaja alles kun je kopen, maar luiheid enzo. en ik bedenk me nu dat ik idd de verwarming niet aan had toen huhu
Dat zijn ondingen, die moet je dan in de auto gooien met als gevolg veel vocht in auto..quote:Op maandag 9 januari 2012 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de auto laten lopen, verwarming op max, goed laten blazen en dan is het zo klaar! helemaal als je de voorruit niet hoeft te doen vanwege zo'n zilverkleurig ding ervoor
ja die heb ik wel zo'n beschermhoesgevalding maar ik ben vaak te lui om die ervoor te doen of vorige keer had ik 'm er eens voor de verandering voorgedaan, vroor het helegaar nietquote:Op maandag 9 januari 2012 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de auto laten lopen, verwarming op max, goed laten blazen en dan is het zo klaar! helemaal als je de voorruit niet hoeft te doen vanwege zo'n zilverkleurig ding ervoor
ding vaak genoeg in de auto liggen (nat), weinig vocht in de auto hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat zijn ondingen, die moet je dan in de auto gooien met als gevolg veel vocht in auto..
Gewoon laten lopen dat ding..
Een beter milieu begint bij een ander!
better safe than sorryquote:Op maandag 9 januari 2012 20:07 schreef norich het volgende:
[..]
ja die heb ik wel zo'n beschermhoesgevalding maar ik ben vaak te lui om die ervoor te doen of vorige keer had ik 'm er eens voor de verandering voorgedaan, vroor het helegaar niet
Jamaar jij hebt duitse degelijkheid.. ik heb maar zo'n japans hokquote:Op maandag 9 januari 2012 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ding vaak genoeg in de auto liggen (nat), weinig vocht in de auto hoor
[..]
truequote:Op maandag 9 januari 2012 20:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt duitse degelijkheid.. ik heb maar zo'n japans hok
Nou wil ik ook opmerkingen maken maar ik heb zelf ook een Japquote:
ik krijg m'n auto de trap niet op...quote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gewoon de auto binnen zetten jongens
Ik denk niet dat mn onderbuurvrouw daar zo blij mee isquote:Op maandag 9 januari 2012 20:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gewoon de auto binnen zetten jongens
te zwaar?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef norich het volgende:
[..]
ik krijg m'n auto de trap niet op...
Maar jij wel!quote:Op maandag 9 januari 2012 20:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mn onderbuurvrouw daar zo blij mee is
Dat valt ook nog te bezien, auto is te laag om goed naar binnen te rijdenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
te zwaar?
[..]
Maar jij wel!
posthbo AA, ik zie je bijna nooit meer? klopt dat?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Sander, welke opleiding doe je nu eigenlijk?
dat dacht ik al, zag je naam staan in het aanmeldformulier voor de examens van januariquote:Op maandag 9 januari 2012 20:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
posthbo AA, ik zie je bijna nooit meer? klopt dat?
Goed bezig!, ik zag inderdaad ook jouw naam wel eens voorbij komenquote:Op maandag 9 januari 2012 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat dacht ik al, zag je naam staan in het aanmeldformulier voor de examens van januariik krijg nog steeds mailtjes en verwijzingen naar quickplace
terwijl ik sinds begin december het theoriecertificaat in bezit heb![]()
en sinds 1 januari ben begonnen met de praktijkstage, niet meer naar school toe dus...
ja, ik sta ook nog in dat schema voor examens januari 2012quote:Op maandag 9 januari 2012 20:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goed bezig!, ik zag inderdaad ook jouw naam wel eens voorbij komenSchiet al op dan met praktijkdeel? Begreep van een collega dat je het net moet treffen met de novaa-reviewer.
Dat laatste inderdaad, hoorde een collega daaroverquote:Op maandag 9 januari 2012 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik sta ook nog in dat schema voor examens januari 2012![]()
ben op 1 januari begonnen met praktijkdeel, dus moet bezig met schrijven van een POP
en wat bedoel je, net moet treffen met een reviewer? dat hij beetje meedenkt en mild is?
de kerel die ik heb is volgens een collega oud-vennoot van PWC ofzoietsquote:Op maandag 9 januari 2012 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad, hoorde een collega daarover
Bevalt goed hoorquote:Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe bevalt het werken bij Ten Cate (toch?) dan?
hoeveel uur maak je per week dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bevalt goed hoor
Alleen zijn sommige weken wel erg lang
En ja, Ten Cate
Ga riffs bedenkenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Under_Score het volgende:
zo, fris gedouched. eten in de balg. bier achter de kiezen. en verveeld
En zoniet, ben je toch weer in Oldenzaal geweest!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 05:58 schreef Redbaron het volgende:
En alweer wakker![]()
zo maar eens richting Oldenzaal, hopen dat de rit vandaag wel doorgaat!
Ik hoop dat je lang genoeg meeloopt om te weten dat niet alles wat ik schrijf, serieus is!quote:
Volgens mij hoef ik niet eens lang mee te lopen om dat te begrijpenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lang genoeg meeloopt om te weten dat niet alles wat ik schrijf, serieus is!
ben je wel eens serieus?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lang genoeg meeloopt om te weten dat niet alles wat ik schrijf, serieus is!
Ja! Serieus!!!quote:
Wat kunnen ze daar dan verwachten?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:00 schreef Redbaron het volgende:
Aan alle nijverdallers: Sluit ramen en deuren en ga vooral de straat niet op!
Bas komt eraan!!
Klinkt als een duitse bukkake-film...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh m'n zoveelste Drizzt-trilogie is binnen
Mijn reactie:quote:The reason I didsn't suggest the Dark Elf trilogy was because of the mass orgy scene. I figured that was pretty sexual and suggstive.
quote:What is wrong with you people?! You don't even see the orgy as it's all written (it's a BOOK), there's only a few lines which describe the priestesses being (half)naked and some drow fighters being lured by them to do the nasty (and by that time Drizzt has already left the room) and that's it!
Americans... /facepalm
Deze keer wel gelukt in Oldenzaal?quote:
jup, maar hoop er zsm niet weer te hoeven komenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:04 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Deze keer wel gelukt in Oldenzaal?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jup, maar hoop er zsm niet weer te hoeven komen
Alleen met de carnaval he!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jup, maar hoop er zsm niet weer te hoeven komen
Dan al helemaal niet... bierdrinken kan thuis ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Alleen met de carnaval he!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ma daarnet weer even bij het ziekenhuis af mogen leveren, ze had weer wat last van hartritmestoornissen
Mja... gelukkig niet zo erg als vorige keer (dat was dan ook een longembolie), maar 't blijft karig.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ma daarnet weer even bij het ziekenhuis af mogen leveren, ze had weer wat last van hartritmestoornissen
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Alleen met de carnaval he!
Iemand afleveren bij het ziekenhuis om gezondheidsredenen is altijd ruk..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja... gelukkig niet zo erg als vorige keer (dat was dan ook een longembolie), maar 't blijft karig.
Klootn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ware woorden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Iemand afleveren bij het ziekenhuis om gezondheidsredenen is altijd ruk..
Mooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, ze belde net dat pa haar weer op kan halen
Nice!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
bahquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat was er nu?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nice!
Wel kut al dat gedoe man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Remcoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond deze avond
even een fijn plaatje
Keek jij toevallig op mijn facebook?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond deze avond
even een fijn plaatje
ik kwam hem daar (eer)gisteren tegen jahquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Keek jij toevallig op mijn facebook?
Blijft een prachtplaatquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
goedenavond deze avond
even een fijn plaatje
Gheil.quote:
quote:
Je hebt de centen weer verdient. Chapeauquote:
bah bier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dan al helemaal niet... bierdrinken kan thuis ook
Yeahquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hebt de centen weer verdient. Chapeau
wait wut?quote:
Oeh geil manquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Marko! Ik heb me net nog op jou gevingerd!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:45 schreef Oldenzaal het volgende:
Gefeliciteerd trouwens!!!!!!!!!!!!!
Hier een plaatje voor je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt man
Hier een plaatje voor je:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
juist, bier gehad toevallig jongen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:41 schreef Oldenzaal het volgende:
JAAAAAAAAA MARTIJN DE KASTELEIN! BIERRRRRRRRRRR
Nee, uitsluitend Spa blauw.. Dit was een gedeelte van een psychologisch onderzoek..quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
juist, bier gehad toevallig jongen?
Trouwens.. Waarom heb je een foto van Britt uit Oldenzaal in je fotoboek?quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
juist, bier gehad toevallig jongen?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh... slapeloze nachten ftw
Hier een plaatje voor je:Mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Lebber het er af, vuile pisnicht \m/quote:
Neequote:Op woensdag 11 januari 2012 09:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lebber het er af, vuile pisnicht \m/
Dan ga ik wel naar Markoooquote:
Doe dat maarquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar Markooo
14.gifquote:
Het is 09:12quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, en nu na 6 boterhammen en een bak koffie ben ik brak genoeg om te gaan slapen
Vannacht niet geslapen enzo, lag er rond 1u in, was om 3u nog wakker en heb m'n foon en boek maar gepakt. Toen was het ineens 8u en ben ik m'n bed maar uitgeroldquote:
Dat verklaart wel een hoopquote:Op woensdag 11 januari 2012 09:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vannacht niet geslapen enzo, lag er rond 1u in, was om 3u nog wakker en heb m'n foon en boek maar gepakt. Toen was het ineens 8u en ben ik m'n bed maar uitgerold
Staat 'em goed. goed, goedquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol, de IJssel is 2x zo breed als normaal
Handigquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:54 schreef Redbaron het volgende:
Mijn auto is weer uitgelijnd
Whehe ik had mijn bandenspanning op 1/1.2 bar staan ipv de normale 2.2... Daarom was ie dus zo zenuwachtig
Ach, dan kan je brandstofverbruik nu alleen maar meevallenquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:54 schreef Redbaron het volgende:
Whehe ik had mijn bandenspanning op 1/1.2 bar staan ipv de normale 2.2... Daarom was ie dus zo zenuwachtig
quote:Op woensdag 11 januari 2012 10:54 schreef Redbaron het volgende:
Toch leuk om avondje mee te spelen of niet dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik echt de enige man die dat formaat tieten niet mooi vind?
Denk t niet echt, kan nu weer harder rijdenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, dan kan je brandstofverbruik nu alleen maar meevallen
Nee hoor! een handjevol is meer dan genoegquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nope, vind ik ook niks aan...quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Baas ben je ookquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Denk t niet echt, kan nu weer harder rijden
de rest is een mooie bonusquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef Redbaron het volgende:
Nee hoor! een handjevol is meer dan genoeg
Geen dank man!quote:Op woensdag 11 januari 2012 01:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Nee, uitsluitend Spa blauw.. Dit was een gedeelte van een psychologisch onderzoek..
Bedankt voor je medewerking!!
niet vergeten veel omhoog te wijzen naar dingen.quote:
Die man met die grijze jas heeft het zeker wel begrepen!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:21 schreef Under_Score het volgende:
niet vergeten veel omhoog te wijzen naar dingen.
ter illustratie
[ afbeelding ]
En ondertussen al die mensen op de bouw maar sturen hé, de mannen achter de organisatie zeg maar.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:31 schreef Under_Score het volgende:
duidelijk de denker inderdaad, let ook op de nonchalante 'ie maakt mie niks wies' man er links naast.
M?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:19 schreef Redbaron het volgende:
Zeu weer terug van een middagje shoppen met M...![]()
Shoppen duurde maar een uurtje en de rest gewoon bij r gezeten want gezellig
Huh? Ik snap d'r geen zak van, maar eet smakelijk!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet![]()
Maar nu wel raar gevoel in m'n balg....zo maar eens eten
Vlinders jonge, vlindersquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet![]()
Maar nu wel raar gevoel in m'n balg....zo maar eens eten
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Huh? Ik snap d'r geen zak van, maar eet smakelijk!
Heul niet jonge... iig niet in mijn balg.quote:
Nou, ik wens jou en M een heel gelukkig en liefdevol leven toe!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoeft ook nietM en ik snappen elkaar...
En danke, macaroni vnavond
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nou, ik wens jou en M een heel gelukkig en liefdevol leven toe!!!!!!!!!
How cuteeeeequote:Op woensdag 11 januari 2012 17:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
We houden ook zielsveel van elkaar
Ja he, ik ben ook zo'n schatje..quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
How cuteeeee
Nu Metal, godverdomme \m/
Macaroni...lekker!quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoeft ook nietM en ik snappen elkaar...
En danke, macaroni vnavond
Fixedquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu Death Metal, godverdomme \m/
Aan de ene kant is dit zo vreselijk slecht, aan de andere kant, doe het ze maar eens na.quote:
quote:
Oldenzaalquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je vult me met warme gevoelens en verlangens
Goed hoor.quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee hoor! een handjevol is meer dan genoeg
ik vind die van een plaatje wel een beetje te (ligt er ook aan hoe je het "verpakt"), maar een beetje boezem zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nope, vind ik ook niks aan...
ze waren allebei dood? die moet je ff uitleggen Machielquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:04 schreef haakon het volgende:
Weetje wat ik wou, dat ik vanmorgen wakker zou worden met giechelende 15-jarige meisjes in mijn bed! jammer genoeg waren ze allebei dood....
Nee, ik ga geen grappen uitleggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze waren allebei dood? die moet je ff uitleggen Machiel
en ik snap ze allebei nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:08 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen grappen uitleggenDit zijn gewoon 2 zieke grappen in 1 zin
Klinkt goed Marko.quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Binnenkort begint mn trip Europa in. aankomende dagen en volgende week zit ik nog in houten en in groningen, daarna trek ik europa in. Ook zit in vlakbij Birmingham in engeland. kijken als ik een voetbalpot kan meepakken
Zal niet veel zijn...quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klinkt goed Marko.
Maar je blijft wel af en toe posten hier toch?
Ok dan! Veel succes mate, stuur je me nog een kaartje??quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Binnenkort begint mn trip Europa in. aankomende dagen en volgende week zit ik nog in houten en in groningen, daarna trek ik europa in. Ook zit in vlakbij Birmingham in engeland. kijken als ik een voetbalpot kan meepakken
ow, echt?!quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zo erg is t niet![]()
Ik kom terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Mooi, kunnen we ook nog eens schaatsenquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zo erg is t niet![]()
Ik kom terug
Zo'n gast op facebook had die net ook al..quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:04 schreef haakon het volgende:
Weetje wat ik wou, dat ik vanmorgen wakker zou worden met giechelende 15-jarige meisjes in mijn bed! jammer genoeg waren ze allebei dood....
quote:Op woensdag 11 januari 2012 19:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zo'n gast op facebook had die net ook al..
dat was Machiequote:Op woensdag 11 januari 2012 19:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zo'n gast op facebook had die net ook al..
quote:
quote:
Niet doen! Als ik 1 filmpje kijk wil ik de rest ook kijken!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet doen! Als ik 1 filmpje kijk wil ik de rest ook kijken!
Zit ik weer de hele avond Rembo en Rembo te kijken en OhJaJoh?!
Trots op 't vaderland enzulksquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef norich het volgende:
[..]
geen idee, kan ik jou ook vragen met je![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Trots op 't vaderland enzulks
Trouwens; zondag
Welke zin anders dan?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel in een gezonde zin zeg maar
quote:
Ik vraag het aan jou.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een extreem rechtse of nazisitische zin?
quote:
Een vraag dus.quote:In een extreem rechtse of nazisitische zin?
Blijft toch het woordje 'of' over als in een vragende zin.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik wou een punt gebruiken, geen vraagteken
Justin, waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Blijft toch het woordje 'of' over als in een vragende zin.
Maakt niet uit verder. Wie post dit topic ff vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |