SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signed, Sealed, Delivered.
Mwa, de derde in een reeks mooie titels: TETTEN, BIPSEN en nu dus POESJESquote:
Als ze dat er door drukken ben ik hier echt wegquote:Op maandag 9 januari 2012 16:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Ow en bereid je er maar op voor, over een X aantal jaar is het de meisje.
Net zoals we in het Nederlands ooit van de naamvallen afgestapt zijn, zou het best heel goed mogelijk zijn dat we straks nog maar 1 lidwoord hebben, net als in het Engels
Hallonquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 16:19 schreef Redbaron het volgende:
Rustig!
En gebrek aan vooral NATTE poesjes!
Oja, en we waren aan het discussieren over de nederlandsche taal die heden ten dage word gebruikt
Gelukkig leef ik dan niet meer!quote:Hij schrijft in hetzelfde artikel dat het een evolutie is die alle Germaanse talen doormaken. In 2137 zeggen weg gewoon met zijn allen ‘de paard’.
Lol! Ik totaal nietquote:Op maandag 9 januari 2012 16:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik krijg ineens kriebels om vanavond wat bij de Ikea te kopen...
Pas maar op dat ze je niet houden.. jij als duitsersliefhebberquote:Op maandag 9 januari 2012 16:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Binnenkort excursie naar Duitsland met het werk
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 9 januari 2012 17:14 schreef Oldenzaal het volgende:
De weer is wel lekker zacht vandaag zeg!
Het lijkt wel lente!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
hij heeft het over het loonbedrijfquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]You bastard fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |