abonnement Unibet Coolblue
pi_108369808
Meisje bij de supermarkt weet dat ik gestopt ben en weigert sigaretten aan me te verkopen :') helpt ook wel, moet ik zeggen. lol.
Lesbosapiens
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2012 @ 11:50:44 #102
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_108378372
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:42 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik heb op 2 feb. m'n laatste gerookt. gister 3 weken dus. Op zich gaat het me niet zo moeilijk af (ik had het ook een beetje afgebouwd), maar sommige momenten blijven moeilijk.. hart in m'n keel, echt zo'n trek hebben dat je het kan proeven... dat soort dingen. Dat gaat vanzelf weer over denk ik dan.

Ik moet wel zeggen dat m'n eerste stapavond nog moet komen, dan rookte ik meestal 1 pakje camel (xl tegenwoordig geloof ik wat zijn dat, 30?) op een avond. Mij benieuwen of ik dat volhoud.
Ik ben vorig jaar 2 februari gestopt, goede datum dus :)

Volhouden hè en stappen zonder roken kan ook leuk zijn :Y

Wiij hadden vorige week een trouwerij, heerlijk dansen, live band, ik was zo blij dat ik niets steeds weg hoefde om te roken :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_108378577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:50 schreef just me het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar 2 februari gestopt, goede datum dus :)

Volhouden hè en stappen zonder roken kan ook leuk zijn :Y

Wiij hadden vorige week een trouwerij, heerlijk dansen, live band, ik was zo blij dat ik niets steeds weg hoefde om te roken :)
Hier mag overal binnen gerookt worden :'(
Na 3.5 maand gestopt niet zo gek veel last meer van gelukkig, kan er makkelijk vanaf blijven.
pi_108378603
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:58 schreef Saind het volgende:

[..]

Hier mag overal binnen gerookt worden :'(
Na 3.5 maand gestopt niet zo gek veel last meer van gelukkig, kan er makkelijk vanaf blijven.
heerlijk die geur van vergane rook als je zelf niet meer rookt :D
  † In Memoriam † zaterdag 25 februari 2012 @ 12:03:21 #105
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_108378704
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 11:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

heerlijk die geur van vergane rook als je zelf niet meer rookt :D
in combinatie met verschraald bier :r
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 25 februari 2012 @ 12:10:35 #106
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_108378885
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ga hardlopen :)
dus zo kom je aan nieuwe mensen voor het topic swets. Gewoon lurken in het stoppen met roken topic!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 februari 2012 @ 12:47:36 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108379865
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef AnnaStesia het volgende:

[..]

Ja zoiets,zou wel goed voor me zijn want mijn conditie is 0,0 ;(
En het is heel verslavend als je daar gevoelig voor ben :)
  zaterdag 25 februari 2012 @ 14:53:23 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_108383627
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:10 schreef Jumparound het volgende:

[..]

dus zo kom je aan nieuwe mensen voor het topic swets. Gewoon lurken in het stoppen met roken topic!
:D
F means you're fucked
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2012 @ 10:56:49 #109
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_108408138
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 12:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En het is heel verslavend als je daar gevoelig voor ben :)
Vind dat hardlopen wel hartstikke goed :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_108492176
Ik heb net mijn laatste sigaret (hopelijk) gerookt. Heb maar een jaartje gerookt, maar rook nu wel een pakje per dag. Ik ben op dit moment als uitwisselingsstudent een half jaar in Londen, en hier is alles, maar vooral sigaretten, veel duurder. Ik wil het geld besparen, ik wil gezonder zijn, ik wil niet meer mensen ophouden omdat ik "even dit peukje op moet roken" voor we naar binnen gaan, ik wil niet meer stinken. Ik ben op dit moment grieperig en hoest de longen uit mijn lijf, maar ben toch blijven roken. Toen pas realiseerde ik me hoe achterlijk het wel niet is. Net zo achterlijk als je broek, jas en schoenen aantrekken om 2 uur 's nachts omdat je nog even een peukje wil roken. En nu ik dit topic zo'n beetje doorlees ben ik helemaal gemotiveerd om te stoppen.

Ik ga dus cold turkey, wat zijn de belangrijkste tips voor de eerste we(e)k(en)?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 10:07:06 #111
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108494478
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 04:48 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik heb net mijn laatste sigaret (hopelijk) gerookt. Heb maar een jaartje gerookt, maar rook nu wel een pakje per dag. Ik ben op dit moment als uitwisselingsstudent een half jaar in Londen, en hier is alles, maar vooral sigaretten, veel duurder. Ik wil het geld besparen, ik wil gezonder zijn, ik wil niet meer mensen ophouden omdat ik "even dit peukje op moet roken" voor we naar binnen gaan, ik wil niet meer stinken. Ik ben op dit moment grieperig en hoest de longen uit mijn lijf, maar ben toch blijven roken. Toen pas realiseerde ik me hoe achterlijk het wel niet is. Net zo achterlijk als je broek, jas en schoenen aantrekken om 2 uur 's nachts omdat je nog even een peukje wil roken. En nu ik dit topic zo'n beetje doorlees ben ik helemaal gemotiveerd om te stoppen.

Ik ga dus cold turkey, wat zijn de belangrijkste tips voor de eerste we(e)k(en)?
Veel water drinken, niet gaan snoepen, afleiding zoeken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:55:31 #112
20720 brother52
Dus..........
pi_108499101
Vandaag alweer een half jaar gestopt. *O*
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:57:09 #113
20720 brother52
Dus..........
pi_108499164
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 10:07 schreef mazaru het volgende:

[..]

Veel water drinken, niet gaan snoepen, afleiding zoeken.
Dat vooral. :Y
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_108499414
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 04:48 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik heb net mijn laatste sigaret (hopelijk) gerookt. Heb maar een jaartje gerookt, maar rook nu wel een pakje per dag. Ik ben op dit moment als uitwisselingsstudent een half jaar in Londen, en hier is alles, maar vooral sigaretten, veel duurder. Ik wil het geld besparen, ik wil gezonder zijn, ik wil niet meer mensen ophouden omdat ik "even dit peukje op moet roken" voor we naar binnen gaan, ik wil niet meer stinken. Ik ben op dit moment grieperig en hoest de longen uit mijn lijf, maar ben toch blijven roken. Toen pas realiseerde ik me hoe achterlijk het wel niet is. Net zo achterlijk als je broek, jas en schoenen aantrekken om 2 uur 's nachts omdat je nog even een peukje wil roken. En nu ik dit topic zo'n beetje doorlees ben ik helemaal gemotiveerd om te stoppen.

Ik ga dus cold turkey, wat zijn de belangrijkste tips voor de eerste we(e)k(en)?
Ik heb mezelf toegestaan de eerste 14 dagen te snoepen omdat je je niet alles wil ontzeggen. Heb hard gesnoept haha en daarna gekozen voor gezond eten.

Als ik écht trek in een sigaret had rookte ik teer&nicotinevrije pulp in de waterpijp.
pi_108499818
Ik heb de eerste maand ook flink zitten snoepen (ik kon het hebben) en eet nu weer gezond.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:59:57 #116
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_108501309
Ja hallo, ik ben vorige week maandag gestopt omdat ik al maanden elke ochtend beroerd was na het eerste sigaretje. Daarnaast ben ik ook gestopt met een zak chips per avond en met lui zijn (lees: begonnen met hardlopen)
The remedy is the experience.
pi_108516299
Eerste dag doorgekomen. Avond moet wel lukken, ik moet gewoon niet de deur uitgaan, dan denk ik er ook niet zo aan. Ik heb het de hele dag superwarm en als mensen roken ruik ik het van meters afstand en het ruikt superlekker. Wel heb ik ineens een bui dat ik heel gezond wil doen. Ik ben iemand die iets teveel snoept en niet sport wegens geen discipline. Ineens heb ik impulsief skeelers en sportkleding gekocht (woon nu in Londen, kan ik gaan skeeleren in Regent's Park!) en heb ik allemaal sla, magere yoghurt en fruitsapjes ingeslagen. So unlike me :') Maar goed, als dit mijn manier van afkicken is, teken ik daarvoor :D
  dinsdag 28 februari 2012 @ 21:29:40 #118
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_108518932
Niet teveel stilstaan dat je gestopt bent. Gewoon dingen doen waardoor je er niet aan denkt. Als je eraan denkt ben je ermee bezig en kan je het moeilijk krijgen. Gewoon bezig blijven. Daardoor denk je er niet aan en heb je er geen last van.

Ik begrijp dat je niet altijd andere dingen kan doen dus dan heb je gewoon je eigen gezonde verstand. Stoppen is niet moeilijk. Het enige wat je moet doen is niets. Je hoeft niets te doen. Gewoon niets roken en je bent gestopt :)
pi_108520359
ik sta niet in de OP maar ben bijna een jaar gestopt..nog een paar daagjes *O*
pi_108568537
Wauw, een jaar, ik hoop dat ik dat ook ooit mag posten! Tweede dag voorbij, heb 100x BIJNA gerookt (BIJNA een peuk gebietst, BIJNA een pakje gekocht, BIJNA alle pakjes in mijn vuilnisbak gecheckt voor één peuk.. :') ) maar heb het niet gedaan. Zeg me alsjeblieft dat het hierna alleen maar makkelijker wordt, want ik ben chagrijnig, moe en heb geen concentratievermogen :'(
  woensdag 29 februari 2012 @ 23:09:27 #121
20720 brother52
Dus..........
pi_108568839
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:03 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wauw, een jaar, ik hoop dat ik dat ook ooit mag posten! Tweede dag voorbij, heb 100x BIJNA gerookt (BIJNA een peuk gebietst, BIJNA een pakje gekocht, BIJNA alle pakjes in mijn vuilnisbak gecheckt voor één peuk.. :') ) maar heb het niet gedaan. Zeg me alsjeblieft dat het hierna alleen maar makkelijker wordt, want ik ben chagrijnig, moe en heb geen concentratievermogen :'(
Nog 1 of 2 dagen doorbijten. Dan is de nicotine uit je lichaam en gaat het steeds gemakkelijker.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_108569601
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef brother52 het volgende:

[..]

Nog 1 of 2 dagen doorbijten. Dan is de nicotine uit je lichaam en gaat het steeds gemakkelijker.
4
prescies, naarmate de tijd vordert word het makkelijker. Je moet je lichaam en geest eraan laten wennen...
ik ben morgen 1 jaar gestopt, en ik moet zeggen dat ik roken absoluut vergeet. Iedereen om me heen kan roken maar ik krijg er geen trek meer door.. :)
pi_108579986
Ik rook op vakantie niet, en daarna weer wel. Best jammer eigenlijk want na 3 dagen is de nicotine uit je lijf. Het is de spanning, de beloning... :'(

Ziek worden van de 1e 's ochtends herken ik. Dan kan ik wankelen op m'n benen, ben ik kortademig. :{
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
  † In Memoriam † donderdag 1 maart 2012 @ 11:59:27 #124
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_108580217
Ik kon wel stoppen met roken, kan ik dan ook stoppen met snoepen ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:04:21 #125
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_108580392
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 11:59 schreef just me het volgende:
Ik kon wel stoppen met roken, kan ik dan ook stoppen met snoepen ?
Tuurlijk kan je dat!
Wie kan stoppen met roken, kan alles! ^O^
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')