Ik weet niet hoe oud jij bent, maar mannen hebben geen tijd, een verkeerde vrouw en je kan je hele leven betalen. Een vrouw loopt gewoon weg, volgende man... Vrouwen kunnen zon instelling hebben, mannen echter niet.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:55 schreef Canillas het volgende:
[..]
Door ervan uit te gaan dat iets ''altijd zo is'' verlies je oog voor de gevallen waar het anders is, dit zo generaliseren heeft geen nut.
Tenzij je graag wilt geloven dat het voor iedereen zo gaat omdat je het zelf meegemaakt hebt en het idee dat iedereen het overkomt dat dragelijker maakt....
Mannen hebben geen tijd?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:57 schreef Alex_L.A. het volgende:
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar mannen hebben geen tijd, een verkeerde vrouw en je kan je hele leven betalen. Een vrouw loopt gewoon weg, volgende man... Vrouwen kunnen zon instelling hebben, mannen echter niet.
Ben je niet bang dat je weer zwicht als ze Nergens Heen Kan en Op Straat Zal Eindigen?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Niet lang hoor, ik ga er vanavond gewoon een einde aan maken, met haar kan ik toch niet praten. Ik heb inderdaad geen minuut langer zin om hiermee door te gaan.
Ik kan niks meer dan generaliseren momenteel, ja, ook veel foute mannen, in hoeverre helpt dat TS?quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Copycat het volgende:
Want verkeerde mannen bestaan niet. Generaliseer niet zo.
Dat kan ja, als jij dat toelaat.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:59 schreef Alex_L.A. het volgende:
[..]
Ja, jij hoeft maar 1 verkeerde vrouw tegen te komen en je kan de rest van je leven betalen.
Ben alsjeblieft voorzichtig, als jij een eind eraan maakt dan "neem je haar iets af wat van haar is". En dat zal ze altijd proberen "terug te pakken". Haar echte natuur zal boven komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Rbergs1 het volgende:
[..]
Niet lang hoor, ik ga er vanavond gewoon een einde aan maken, met haar kan ik toch niet praten. Ik heb inderdaad geen minuut langer zin om hiermee door te gaan.
Heel goed, maak jezelf vrij hiervan en ga uitvinden wat jou eigen geluk isquote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Rbergs1 het volgende:
Jij kan zo'n instelling hebbe: foute man, volgende man! Een man kan dit niet, een foute vrouw: hele leven betalen.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
Dat helpt net zoveel als je gegeneraliseer over vrouwen: noppes.
Hoezo kan een man dat niet? Omdat jij dat niet kan? Vraag me af waar je dat op baseert.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:01 schreef Alex_L.A. het volgende:
Jij kan zo'n instelling hebbe: foute man, volgende man! Een man kan dit niet, een foute vrouw: hele leven betalen.
Succes! En vooral heel veel letterlijke sterkte! Laat je niet paaien door krokodillentranen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:58 schreef Rbergs1 het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:01 schreef Alex_L.A. het volgende:
[..]
Jij kan zo'n instelling hebbe: foute man: volgende man! Een man kan dit niet, een foute vrouw: hele leven betalen.
Klopt, ik geef het ook toe en daarom wil ik er ook mee stoppen. Die week die ze weg is geweest voelde goed, heel goed. Geen angst of niks, niet nerveus, en geen zin om te werken. Vandaag, zin om te werken.. Zuchtquote:Op maandag 9 januari 2012 13:00 schreef Fokpop het volgende:
Lichamelijke of geestelijke mishandeling van mannen door vrouwen is zwaar onderschat, en komt bijna net zoveel voor als mishandeling van vrouwen door mannen. Bijkomend probleem is dat de mannen zich vaak schamen en het niet aan zichzelf willen toegeven omdat het niet past bij hun mannelijke rolpatroon. Ze hebben bovendien het gevoel dat het wel meevalt, omdat ze zelf fysiek/mentaal sterker denken te zijn, maar er toch voor kiezen niets terug te doen.
Doe er wat aan TS, je bent constant bang en dit is niet gezond. Je bent geen zwakkeling door toe te geven wat er aan de hand is maar je moet er wel wat aan doen.
Alle foute vrouwen worden direct zwanger. En condooms kent hij niet. Zoiets stompzinnigs zal het wel zijn.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:02 schreef Canillas het volgende:
Hoezo kan een man dat niet? Omdat jij dat niet kan? Vraag me af waar je dat op baseert.
Ja, het klinkt nogal als een 'vrouwen de schuld geven van iets waar ik zelf beter mee om had moeten gaan' verhaal.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:03 schreef Copycat het volgende:
Alle foute vrouwen worden direct zwanger. En condooms kent hij niet. Zoiets stompzinnigs zal het wel zijn.
In jou kleine gesloten levensomgeving gebeuren mischien geen gekke dingen, maar dat betekend niet dat dit overal zo is. Genoeg vrouwen die sexuele claims op het werk indienen, doen alsof ze mishandeld zijn voor geld, en ook ja... zwanger worden van de juiste man voor de centjes, maar daaronder valt TS niet. TS oogt als een tussenoplossing waar zijn vriendin geen respect meer voor heeft, gevaarlijke situatie als je het mij vraagt.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle foute vrouwen worden direct zwanger. En condooms kent hij niet. Zoiets stompzinnigs zal het wel zijn.
Het zijn enge wezens he, die vrouwen?quote:Op maandag 9 januari 2012 13:06 schreef Alex_L.A. het volgende:
In jou kleine gesloten levensomgeving gebeuren mischien geen gekke dingen, maar dat betekend niet dat dit overal zo is. Genoeg vrouwen die sexuele claims op het werk indienen, doen alsof ze mishandeld zijn voor geld, en ook ja... zwanger worden van de juiste man voor de centjes, maar daaronder valt TS niet. TS oogt als een tussenoplossing waar zijn vriendin geen respect meer voor heeft, gevaarlijke situatie als je het mij vraagt.
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:53 schreef Alex_L.A. het volgende:
[..]
En haar missie is geslaagd. Ben ik hier echt de enige die dit doorziet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |