Eens!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is downton abey ook een schitterende serie
Serieus?!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
Na de verborgen homoliefde film (bareback mountain), de politieke homofilm (Milk) gaat er weer een nieuw homo genre een oscar binnenslepen namenlijk de bejaarde homoliefde film, Leonardo di Caprio ontroerd in J Edgar, het liefdesverhaal is erg mooi en integer in beeld gebracht, dat is ook het mooiste in de film die verder wat rommelig is
Kom nou!quote:
Een goed gesprek kom daar maar eens om, sex is in iedere steeg te koopquote:Op zondag 8 januari 2012 21:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik hartje Rodiney Santiago. I like 'em pretty and dumb.
Rodiney is gewoon sexy en knap, en zo dom als een baksteen. Het maakt niet uit, met zijn zachte lippen, zijn strakke lichaam, iedere hoek een moment van perfectie, iedere glooiing een voorproefje van goddelijkheid, is hij alles wat een je van een man mag verwachten. Dat je hem nauwelijks kan verstaan omdat hij het meest verschrikkelijk accent ooit heeft mag de pret niet drukken, want je weet gewoon dat de sex geweldig is en dan zijn woorden die niet in een enkele kreun worden uitgestoten toch niet van toepassing.
Ik hartje Rodiney Santiago en zijn penis.
ik heb vanalles geleerd.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:51 schreef MisterO het volgende:
Heeft iedereen een leuk weekend gehad???
Zullen we ruilen, of kun je het mij afleren dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 21:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb vanalles geleerd.
Ik kan niet kotsen.
Je kunt toch gewoon mobiel een ; en een ) typen?!quote:Op zondag 8 januari 2012 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kom nou!
Dat grapje is al zo oud, maar ik zal het verbeteren meester
Ik kan mobiel geen knipoogje toevoegen
Helemaal waar, laksheid, luiheid, mijn excuses daarvoorquote:Op zondag 8 januari 2012 22:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon mobiel een ; en een ) typen?!
Die moet je volgens mij aanzetten eerst.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:10 schreef De_Directeur het volgende:
Ik zie ook mobiel de volledige smileylijstdingesietsoverzicht.
Volgende week ofzo gaat het sneeuwen, als je dat fijn vindt.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:49 schreef Steve het volgende:
Ik vind het maar een rare zomer en winter.
Een vers pak sneeuw.quote:Op zondag 8 januari 2012 23:54 schreef De_Directeur het volgende:
Volgende week ofzo gaat het sneeuwen, als je dat fijn vindt.
Sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |