Dit is waardevolle nieuwe info omdat het de vraag beantwoord hoe het kan dat perps 24 uur per dag een target kunnen lastig vallen door stemmen in zijn hoofd te zenden.Ze moeten toch ook slapen,eten enz? Er worden dus blijkbaar dingen opgenomen die vertraagd aankomen bij het target of vaak worden herhaald.Dat is ook de ervaring van vele slachtoffers.Op andere momenten is er live contact met de perps.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:53 schreef ppi het volgende:
[..]
MIND CONTROL WITH SILENT SOUNDS
The mind-altering mechanism is based on a subliminal carrier technology: the Silent Sound Spread Spectrum (SSSS), sometimes called “S-quad” or “Squad”. It was developed by Dr Oliver Lowery of Norcross, Georgia, and is described in US Patent #5,159,703, “Silent Subliminal Presentation System”, dated October 27, 1992.
The abstract for the patent reads:
“A silent communications system in which non-aural carriers, in the very low or very high audio-frequency range or in the adjacent ultrasonic frequency spectrum are amplitude- or frequency-modulated with the desired intelligence and propagated acoustically or vibrationally, for inducement into the brain, typically through the use of loudspeakers, earphones, or piezoelectric transducers.
The modulated carriers may be transmitted directly in real time or may be conveniently recorded and stored on mechanical, magnetic, or optical media for delayed or repeated transmission to the listener.”
According to literature by Silent Sounds, Inc., it is now possible, using supercomputers, to analyze human emotional EEG patterns and replicate them, then store these “emotion signature clusters” on another computer and, at will, “silently induce and change the emotional state in a human being”.
Silent Sounds, Inc. states that it is interested only in positive emotions, but the military is not so limited. That this is a US Department of Defense project is obvious.
Edward Tilton, President of Silent Sounds, Inc., says this about S-quad in a letter dated December 13, 1996:
“All schematics, however, have been classified by the US Government and we are not allowed to reveal the exact details... ... we make tapes and CDs for the German Government, even the former Soviet Union countries! All with the permission of the US State Department, of course... The system was used throughout Operation Desert Storm (Iraq) quite successfully.”
The graphic illustration, “Induced Alpha to Theta Biofeedback Cluster Movement”, which accompanies the literature, is labeled #AB 116-394-95 UNCLASSIFIED” and is an output from “the world’s most versatile and most sensitive electroencephalograph (EEG) machine”.
http://www.bibliotecapley(...)nlethalweapons03.htm
Ik vond je kooi van Faraday antwoord ook goed zoals reeds eerder aangegeven,alleen onpraktisch en hoopte op een gemakkelijkere oplossing voor targets met weinig financiele middelen die ook eens naar buiten willen gaan.Je hoeft het onderwerp ook niet jaren te bestuderen,alleen om zinvolle bijdragen hier te leveren is het handig om sowieso alles wat hier vermeld is met links eens goed door te nemen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Schuilen in een kooi van Faraday is het beste antwoord dat in me opkomt bij deze vrij onzinnige hypothese
En dit onderwerp voor jaren bestuderen.... waarom zou ik? Ik voel me geen slachtoffer.
Zo gewoon is dat niet,het geeft mensen alleen al met deze techniek de mogelijkheid dus om stemmen in iemands hoofd te laten horen.Hoe zou een target dat dan kunnen afweren? Dat is hier de vraag.quote:Op woensdag 11 januari 2012 08:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's gewoon een speaker die niet omnidirectioneel is maar in een bepaalde richting zendt, niks meer en niks minder.
Daar heb je gelijk in,gewetenloos proberen ze je gek te maken of zelfs zelfmoord te laten plegen.In eerste instantie totdat er een afweer is gevonden kunnen targets idd het beste De Boeddha of Jezus volgen of anderszins spiritueel bezig zijn.Beiden zeiden ze op hun eigen manier dat deze wereld door en door slecht is en dat men door hun pad te volgen hieraan kan ontsnappen.Jezus: Mijn Koninkrijk is niet van deze wereld. Boeddha: Vraag je niet af wie de gifpijl in je lichaam heeft geschoten,maar maak dat je wegkomt!quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:16 schreef sientelo het volgende:
Ja.. zou fijn zijn als er openheid overkomt en er vooral mensen naar buiten komen die oplossingen hebben...
voor alsnog is het belangrijk dat je een beetje bewustzijn houdt, zodat je niet als een psychiatrische gek wordt neergezet.. dat is precies wat ze willen namelijk... of dat je zelfmoord pleegt.. en van die lui heeft me dat gewoon een keer voorgesteld.. zullen we samen zelfmoord plegen zei die.. nou ja zeg..
goed ik moet mezelf eraan herinneren niet te willen begrijpen hoe deze mensen denken.. dat valt niet te begrijpen..
maar goed als je nog enigzins bewustzijn hebt dan geef je niet je macht uit handen aan hulpverleners of andere mensen als je dat niet meer hebt dan zit je dus in een kliniek of pleeg je zelfmoord (dat zijn nog vele vele mensen die niet gerekend worden onder de slachtoffers)
de mensen die neergezet worden als gek zijn het bijna nooit.. de echte gekken maken achter de schermen juist die mensen "gek"
ach ja.. iniedergeval dit gaat over de fysieke wereld.. maar denk dat het zoiezo goed is dat het daar bekend word ook ja.. omdat mensen die niet helderziend zijn feiten nodig hebben...
het nieuwe alu hoedjequote:Op woensdag 11 januari 2012 11:31 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon googlen!?
http://en.wikipedia.org/wiki/Scrambler Moet ik eerst ff bestuderenquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:44 schreef Silverdigger2 het volgende:
je hebt toch ook zo'n telefoon scrambler die de ontvangst blokkeert? misschien werkt dat ook wel
Is dat voor een particulier te koop?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
het nieuwe alu hoedje
waar je beschermt bent voor all magnetische stralingen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee,quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
Maar, en begrijp me niet verkeerd, wie gebruikt die devices dan? Bestaan die überhaupt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan zouden er oplossingen voor zijn, om de golven tegen te gaan
Wat denk je wat de reden is dat mobiele telefoons slecht ontvangst hebben in liften en nieuwbouwwoningen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 11:58 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Is dat voor een particulier te koop?
T-Mobile.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef CutCake het volgende:
[..]
Wat denk je wat de reden is dat mobiele telefoons slecht ontvangst hebben in liften en nieuwbouwwoningen?
Staal in het gewapend beton dat fungeert als een kooi van faraday. Niets raars aan toch?quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:41 schreef CutCake het volgende:
[..]
Wat denk je wat de reden is dat mobiele telefoons slecht ontvangst hebben in liften en nieuwbouwwoningen?
Nee precies, is dus ook voor particulieren te koop zoals gevraagd werd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Staal in het gewapend beton dat fungeert als een kooi van faraday. Niets raars aan toch?
Als je een gebouw bouwt, dat is niet gedaan om een beperkter gsm signaal te creëren maar een vervelende bijkomstigheid.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:20 schreef CutCake het volgende:
[..]
Nee precies, is dus ook voor particulieren te koop zoals gevraagd werd.
Maar een gelukkige bijkomstigheid als je bang bent dat je via een V2S device wordt aangestuurd zoals TS.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een gebouw bouwt, dat is niet gedaan om een beperkter gsm signaal te creëren maar een vervelende bijkomstigheid.
Dat ze bestaan is zeker want er is patent op aangevraagd.Wie deze V2K devices gebruikt is onbekend,alhoewel er vermoedens zijn dat de NSA erachter zit.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
Maar, en begrijp me niet verkeerd, wie gebruikt die devices dan? Bestaan die überhaupt?
En die pakken dan willekeurige mensen op om deze apparaten te installeren in diezelfde mensen? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:32 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Dat ze bestaan is zeker want er is patent op aangevraagd.Wie deze V2K devices gebruikt is onbekend,alhoewel er vermoedens zijn dat de NSA erachter zit.
Nee,ze worden niet geinstalleerd in mensen,het zijn een soort radio's die met ultrasoundgolven werken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En die pakken dan willekeurige mensen op om deze apparaten te installeren in diezelfde mensen? Of hoe moet ik dat zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |