abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2012 @ 23:06:58 #26
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_106624298
Moet ik nu denken aan die dingen van die Doctor Who aflevering die plaatsvinden in Petes world ?
pi_106624790
Waar komt jouw interesse vandaan TS? Je hebt een topic over groepsstalking geopend en dit topic heeft daar zijdelings ook weer mee te maken... Zo te zien heb je je speciaal geregistreerd voor deze 2 topics.

Ben benieuwd.. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 23:17:43 ]
pi_106626749
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Een gruwelijk middel,maar als instrument voor een totalitaire wereld uitermate geschikt voor volledige controle is het voice to skull device,waarmee men mensen stemmen kan laten horen en gedachten kan afluisteren en dat draadloos met een groot bereik.Is hier een verdediging tegen?
graniet en asbest.
pi_106626816
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

graniet en asbest.
Ja, laatst had ik ook illuminati aan de deur. Die zeiden dat ik tijdens de verbouwing maar even een dag niet mocht komen vanwege de asbest die ze kwamen innemen.

Hey... Bankfurt... een ninja edit.. :(

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 00:04:41 ]
pi_106626897
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, laatst had ik ook illuminati aan de deur. Die zeiden dat ik tijdens de verbouwing maar even een dag niet mocht komen vanwege de asbest die ze kwamen innemen.
Asbest-inname heeft idd een dubbele agenda.

sommige kristallen die strategisch op een locatie zijn opgesteld kunnen ook een verdedigingsschild vormen.
pi_106626955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Asbest-inname heeft idd een dubbele agenda.

sommige kristallen die strategisch op een locatie zijn opgesteld kunnen ook een verdedigingsschild vormen.
Ja klopt.
pi_106627320
gewoon in een kooi van Faraday gaan zitten, dan blijft je voice to skull device stil.
pi_106631279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja klopt.
Vertel?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 10:28:18 #34
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_106633605
Zou het niet heel anders zijn als iemand je dingen in zou fluisteren mbv zo'n device dan wanneer je je eigen gedachten denkt... zeg maar.
Zou het niet meer een radioachtig, walkie talkie achtig gehoor moeten hebben?
Zou je het verschil dan niet op moeten merken?

En hoe wordt zo'n device dan ingeplant of geïnstalleerd ofzo?
Dat zou men toch ook op moeten merken.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_106636578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 08:15 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Vertel?
:')
pi_106637519
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:28 schreef heartz het volgende:
Zou het niet heel anders zijn als iemand je dingen in zou fluisteren mbv zo'n device dan wanneer je je eigen gedachten denkt... zeg maar.
Zou het niet meer een radioachtig, walkie talkie achtig gehoor moeten hebben?
Zou je het verschil dan niet op moeten merken?

En hoe wordt zo'n device dan ingeplant of geïnstalleerd ofzo?
Dat zou men toch ook op moeten merken.

Vaak rapporteren slachtoffers idd een soort van robotsound.Het verschil is zeker te merken anders zouden de perps zich ook niet zo'n moeite doen.Vaak lijkt het ook op de eigen gedachten qua waarneming,maar zijn ze qua inhoud zo anders en volledig out of context dat het ook opvalt,vnl. wanneer ze gewoon gesprekken beginnen te voeren en commentaar geven op alles wat je doet,voelt,zegt of denkt.Het device is in de buurt van de perp,er hoeft geen sprake te zijn van een implantaat.
Het is De Stroom
pi_106637536
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja klopt.
Jammer dat die schilden zoveel stroom kosten. Op sommige plekken zijn nu mini koude kernfusie centrales geplaatst om de schilden voor altijd te voorzien van stroom. Baby kernfusie centrales zijn de toekomst.
pi_106637552
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Byte_Me het volgende:
gewoon in een kooi van Faraday gaan zitten, dan blijft je voice to skull device stil.
Hier ben ik het mee eens,helaas voor de slachtoffers praktisch niet te doen om zo'n duur ding aan te schaffen en er 24 uur per dag in te zitten.Weet je nog een andere oplossing?
Het is De Stroom
pi_106637568
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens,helaas voor de slachtoffers praktisch niet te doen om zo'n duur ding aan te schaffen en er 24 uur per dag in te zitten.Weet je nog een andere oplossing?
Een baby kooi van faraday om je hoofd heen monteren.
pi_106637640
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

graniet en asbest.
Kun je dat wat nader toelichten ,waarom zouden deze stoffen werken?
Het is De Stroom
pi_106637711
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar komt jouw interesse vandaan TS? Je hebt een topic over groepsstalking geopend en dit topic heeft daar zijdelings ook weer mee te maken... Zo te zien heb je je speciaal geregistreerd voor deze 2 topics.

Ben benieuwd.. :)
Ik kan hier niet nader op mijn motivatie ingaan,maar waardeer je interesse
Het is De Stroom
pi_106637784
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Een baby kooi van faraday om je hoofd heen monteren.
Vraag me af of de ultrasound niet evt. via andere lichaamsdelen - zenuwstelsel- het brein kan bereiken dan,maar in eerste instantie een goed idee.
Het is De Stroom
pi_106637997
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Vraag me af of de ultrasound niet evt. via andere lichaamsdelen - zenuwstelsel- het brein kan bereiken dan,maar in eerste instantie een goed idee.
Dat zat ik net dus ook te denken. Dan heb je zo'n kooi om je schedel gemonteerd en dan komen ze gewoon via je endeldarm aankakken. Zul je net zien.
pi_106638539
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk.

quote:
4s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat zat ik net dus ook te denken. Dan heb je zo'n kooi om je schedel gemonteerd en dan komen ze gewoon via je endeldarm aankakken. Zul je net zien.
I see what you're doing there... }:|
pi_106642137
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk.

[..]

I see what you're doing there... }:|
Ik hou het luchtig Gray, er is al genoeg ellende in de wereld.
pi_106644005
Er valt me opeens nog van alles in.Het begint met zich empatisch voor te stellen hoe een persoon zich moet voelen en wat ie denkt als hij voor de eerste keer merkt dat hij stemmen hoort,gedachten waarneemt die niet van hem afkomstig zijn en die commentaar geven op alles wat hij doet,zegt,voelt,denkt en vandaaruit verder de toekomst in.Zo'n persoon zal als hij niet in de psychiatrie belandt ( en ja,een bepaald aantal zal daar thuishoren ) , dringend een afweer nodig hebben,maar er is sprake van een overmacht met een overkill,het heeft iets weg van een heel leger dat 2 Egyptische vrouwen dood met een atoombom,terwijl dat ook een soldaat met zijn blote handen had kunnen doen.Hij is dus radeloos en wanhopig,vooral omdat hij geen kennis heeft van radiogolven,electronica,telefonie en wat dies meer zij.In dat geval raad ik om te beginnen meditatie aan,het kijken naar gedachten,stemmingen enzo en er innerlijk afstand van nemen en het niet willen veranderen of erop reageren,maar laten gaan.Want afhankelijk van de perp krijg je de meest vuile dubbelzinnigheden op een intense agressieve snelle manier in je hoofd en ontwikkelen zich nav je eigen gedachten daar weer absurde gesprekken uit.Perp heeft ook alle info van target vanaf zijn geboorte,maakt daar handig gebruik van door de suggestie te wekken dat hij deze info op straat gooit of dat daadwerkelijk gedaan heeft,maar dat target het nog niet ontdekt heeft.Gezien deze achtergrond en het feit dat target de straat ook nog op moet,wat kan een goede technische oplossing zijn,zou er een jammer zijn die ultrasound kan blokkeren of tenietdoen?
Het is De Stroom
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:43:31 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106644051
Ik denk dat target er goed aan doet een verwijsbriefje te halen voor een eerstelijns psycholoog. Mits zijn huisarts geen perp is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106644414
Als ieder target dat doet dan zijn er te weinig psychologen.
Het is De Stroom
pi_106644806
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:43 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat target er goed aan doet een verwijsbriefje te halen voor een eerstelijns psycholoog. Mits zijn huisarts geen perp is.
Heb je al een natte vinger meid?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:04:47 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106644844
Hoi Fairy!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')