graniet en asbest.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Een gruwelijk middel,maar als instrument voor een totalitaire wereld uitermate geschikt voor volledige controle is het voice to skull device,waarmee men mensen stemmen kan laten horen en gedachten kan afluisteren en dat draadloos met een groot bereik.Is hier een verdediging tegen?
Ja, laatst had ik ook illuminati aan de deur. Die zeiden dat ik tijdens de verbouwing maar even een dag niet mocht komen vanwege de asbest die ze kwamen innemen.quote:
Asbest-inname heeft idd een dubbele agenda.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, laatst had ik ook illuminati aan de deur. Die zeiden dat ik tijdens de verbouwing maar even een dag niet mocht komen vanwege de asbest die ze kwamen innemen.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Asbest-inname heeft idd een dubbele agenda.
sommige kristallen die strategisch op een locatie zijn opgesteld kunnen ook een verdedigingsschild vormen.
Vaak rapporteren slachtoffers idd een soort van robotsound.Het verschil is zeker te merken anders zouden de perps zich ook niet zo'n moeite doen.Vaak lijkt het ook op de eigen gedachten qua waarneming,maar zijn ze qua inhoud zo anders en volledig out of context dat het ook opvalt,vnl. wanneer ze gewoon gesprekken beginnen te voeren en commentaar geven op alles wat je doet,voelt,zegt of denkt.Het device is in de buurt van de perp,er hoeft geen sprake te zijn van een implantaat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:28 schreef heartz het volgende:
Zou het niet heel anders zijn als iemand je dingen in zou fluisteren mbv zo'n device dan wanneer je je eigen gedachten denkt... zeg maar.
Zou het niet meer een radioachtig, walkie talkie achtig gehoor moeten hebben?
Zou je het verschil dan niet op moeten merken?
En hoe wordt zo'n device dan ingeplant of geïnstalleerd ofzo?
Dat zou men toch ook op moeten merken.
Jammer dat die schilden zoveel stroom kosten. Op sommige plekken zijn nu mini koude kernfusie centrales geplaatst om de schilden voor altijd te voorzien van stroom. Baby kernfusie centrales zijn de toekomst.quote:
Hier ben ik het mee eens,helaas voor de slachtoffers praktisch niet te doen om zo'n duur ding aan te schaffen en er 24 uur per dag in te zitten.Weet je nog een andere oplossing?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:16 schreef Byte_Me het volgende:
gewoon in een kooi van Faraday gaan zitten, dan blijft je voice to skull device stil.
Een baby kooi van faraday om je hoofd heen monteren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens,helaas voor de slachtoffers praktisch niet te doen om zo'n duur ding aan te schaffen en er 24 uur per dag in te zitten.Weet je nog een andere oplossing?
Ik kan hier niet nader op mijn motivatie ingaan,maar waardeer je interessequote:Op maandag 9 januari 2012 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar komt jouw interesse vandaan TS? Je hebt een topic over groepsstalking geopend en dit topic heeft daar zijdelings ook weer mee te maken... Zo te zien heb je je speciaal geregistreerd voor deze 2 topics.
Ben benieuwd..
Vraag me af of de ultrasound niet evt. via andere lichaamsdelen - zenuwstelsel- het brein kan bereiken dan,maar in eerste instantie een goed idee.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een baby kooi van faraday om je hoofd heen monteren.
Dat zat ik net dus ook te denken. Dan heb je zo'n kooi om je schedel gemonteerd en dan komen ze gewoon via je endeldarm aankakken. Zul je net zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Vraag me af of de ultrasound niet evt. via andere lichaamsdelen - zenuwstelsel- het brein kan bereiken dan,maar in eerste instantie een goed idee.
Dat lijkt me niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Vraag me af of de ultrasound niet evt. via andere lichaamsdelen - zenuwstelsel- het brein kan bereiken dan,maar in eerste instantie een goed idee.
I see what you're doing there...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat zat ik net dus ook te denken. Dan heb je zo'n kooi om je schedel gemonteerd en dan komen ze gewoon via je endeldarm aankakken. Zul je net zien.
Ik hou het luchtig Gray, er is al genoeg ellende in de wereld.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet onmogelijk, maar wel zeer onwaarschijnlijk.
[..]
I see what you're doing there...
Heb je al een natte vinger meid?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:43 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat target er goed aan doet een verwijsbriefje te halen voor een eerstelijns psycholoog. Mits zijn huisarts geen perp is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |