abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106567702
Een gruwelijk middel,maar als instrument voor een totalitaire wereld uitermate geschikt voor volledige controle is het voice to skull device,waarmee men mensen stemmen kan laten horen en gedachten kan afluisteren en dat draadloos met een groot bereik.Is hier een verdediging tegen?
Het is De Stroom
pi_106567824
quote:
Is hier een verdediging tegen?
Aluminiumhoedjes...
pi_106567854
Een beetje meer info? :')

[ Bericht 5% gewijzigd door rumiii op 08-01-2012 18:01:55 ]
  zondag 8 januari 2012 @ 17:56:46 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_106567856
Ga je nou voor iedere brainfart hier een topic openen?
pi_106567866
Aluminium lijkt me eerder de ultrasoundgolven te versterken.
Het is De Stroom
pi_106568102
Denk je dat je dit topic had kunnen maken als dat apparaat er zou zijn?

Of misschien laten ze je dit topic wel specifiek maken juist omdat je onder hun controle valt, om de aandacht af te leiden van iets veels gevaarlijkers.......................................................
deal with it
pi_106568452
Ik ben altijd wel in voor een complottheorie, maar dit :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_106568787
Heel veel aluminium eten en aluminiumoxidepillen slikken. Hoge concentraties alu in je bloed weerhouden voice to skull devices.
pi_106568937
Je huis in de aluminiumfolie wikkelen.
pi_106607588
Volgens mij versterkt aluminium net.Interessant in deze is de nieuwe technologie audiobeam van bedrijf holosonics dat als produkt verkocht wordt èn waar het bedrijf een afweer aan het ontwikkelen is.

[ Bericht 2% gewijzigd door DeGoeroeloze op 09-01-2012 19:44:56 ]
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 18:27:49 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106609320
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je huis in de aluminiumfolie wikkelen.
Dat zou denk ik alleen maar het ontvangste versterken :P
The truth was in here.
pi_106609586
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Volgens mij versterkt aluminium net.Interessant in deze is de nieuwe technologie audiobeam van bedrijf sonotronics dat als produkt verkocht wordt èn waar het bedrijf een afweer aan het ontwikkelen is.
Doet denken aan het McAfee-virus van heel wat jaren geleden. Al komt dit wat geloofwaardiger over.

En afweer? Ik meen te herinneren dat het apparaat nog steeds inwerkt op de oren, en niet direct het brein (wat uberhaupt nog niet eens realistisch is, ondanks wat sommige users hier beweren) en dat je het dus met geschikte oordoppen zou kunnen stoppen.

Maarre, hoe erg is het nu echt? Gedachten projecteren via de oren lijkt me alleen te doen wanneer iemand het verschil tussen gedachte en zijn eigen stem niet kan onderscheiden. Maar dan heb je heel andere problemen om je over druk te maken.
  maandag 9 januari 2012 @ 19:11:27 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_106610949
Zou het andersom niet heerlijk zijn eigenlijk.
Tijdens het autorijden denken dat je een vak wilt opschuiven en dat dan automatisch het knipperlicht aan gaat. Of denken aan de regendruppels op het raam dat automatisch de ruitenwisser bediend word..
The truth was in here.
pi_106611571
Op http://www.holosonics.com/technology.html is een en ander na te lezen.Ga ik zelf ook even doen.Ook het werk van wetenschapper Allan Frey doet hier ter zake en legt uit hoe het brein de radiogolven kan interpreteren,sterker nog,daar niet aan kan ontkomen.
Het is De Stroom
pi_106612876
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef Bastard het volgende:
Zou het andersom niet heerlijk zijn eigenlijk.
Tijdens het autorijden denken dat je een vak wilt opschuiven en dat dan automatisch het knipperlicht aan gaat. Of denken aan de regendruppels op het raam dat automatisch de ruitenwisser bediend word..
Zeker! Maar die tech komt al via gamecontrollers de markt in druppelen. :)

quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Op http://www.holosonics.com/technology.html is een en ander na te lezen.Ga ik zelf ook even doen.Ook het werk van wetenschapper Allan Frey doet hier ter zake en legt uit hoe het brein de radiogolven kan interpreteren,sterker nog,daar niet aan kan ontkomen.
Spreken we dan over gedachten of gevoelens die door interpretatie beïnvloed worden?
pi_106616409
Zover ik het snap is er een zender ( de crimineel ) want wie er ook achter zit,het is een vorm van marteling,die gedachten kan sturen via ultrasoundgolven die dan het ontvangende brein ( van het slachtoffer ) penetreren en die golven worden dan onontkoombaar door dat brein geinterpreteerd zoals het bedoeld was toen het verzonden werd.Er zijn echter zeker ook andere apparaten waarmee men gevoelens kan sturen.
Het is De Stroom
pi_106619437
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:47 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Zover ik het snap is er een zender ( de crimineel ) want wie er ook achter zit,het is een vorm van marteling,die gedachten kan sturen via ultrasoundgolven die dan het ontvangende brein ( van het slachtoffer ) penetreren en die golven worden dan onontkoombaar door dat brein geinterpreteerd zoals het bedoeld was toen het verzonden werd.Er zijn echter zeker ook andere apparaten waarmee men gevoelens kan sturen.
Hmmm, daar is denk ik een mate van kennis en beheersing van neurowetenschap voor nodig die voorlopig nog even niet bestaat. Voor specifieke gedachten sowieso niet, al kan ik me wel voorstellen dat er manieren zijn om emoties te sturen. Via medicatie, chocolade en alcohol ed doet men dat regelmatig.
pi_106619871
Indien ze niet bestaat dan moet de conclusie zijn dat de miljoenen slachtoffers zich dat allemaal inbeelden en een persoonlijkheidsstoornis hebben.Statistisch gezien is dat onwaarschijnlijk.Ik ga er daarom vanuit dat de technologie bestaat,maar geheim is.
Nog een interessante link : http://surveillanceissues.com/
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 22:15:28 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106621623
Over welke miljoenen slachtoffers hebben we het hier?
Miljoenen slachtoffers van group stalking ... Miljoenen slachtoffers van voice to skull ... Er blijft amper iemand over.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106622396
groepsstalking en v2k worden vaak gecombineerd,don't ask me why.
djw voor filmtip,preventie,totale controle zou motivatie kunnen zijn.
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 22:30:44 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106622485
Dat is dan wel weer efficiënt.
En heb je dan argeloze burgers nodig om die voice to skull messages in te spreken?
pi_106622940
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef Copycat het volgende:
Dat is dan wel weer efficiënt.
En heb je dan argeloze burgers nodig om die voice to skull messages in te spreken?
Alweer een interessante vraag.Er zijn de zogenaamde perps die het device bedienen,zij zijn uitermate kwaadaardig,maar ze kunnen ook uitspraken van anderen opnemen en die laten klinken en zelfs breinen met elkaar verbinden alsof ze een telefoongesprek hebben.
Het is De Stroom
  maandag 9 januari 2012 @ 22:40:56 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106623029
Perps. Als in perpetrators? En uit welke groepen worden die perps geronseld?
pi_106623214
Ook dat weet ik niet,maar idd perpetrators.
Het is De Stroom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')