Dat zou denk ik alleen maar het ontvangste versterkenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je huis in de aluminiumfolie wikkelen.
Doet denken aan het McAfee-virus van heel wat jaren geleden. Al komt dit wat geloofwaardiger over.quote:Op maandag 9 januari 2012 17:38 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Volgens mij versterkt aluminium net.Interessant in deze is de nieuwe technologie audiobeam van bedrijf sonotronics dat als produkt verkocht wordt èn waar het bedrijf een afweer aan het ontwikkelen is.
Zeker! Maar die tech komt al via gamecontrollers de markt in druppelen.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef Bastard het volgende:
Zou het andersom niet heerlijk zijn eigenlijk.
Tijdens het autorijden denken dat je een vak wilt opschuiven en dat dan automatisch het knipperlicht aan gaat. Of denken aan de regendruppels op het raam dat automatisch de ruitenwisser bediend word..
Spreken we dan over gedachten of gevoelens die door interpretatie beïnvloed worden?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:26 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Op http://www.holosonics.com/technology.html is een en ander na te lezen.Ga ik zelf ook even doen.Ook het werk van wetenschapper Allan Frey doet hier ter zake en legt uit hoe het brein de radiogolven kan interpreteren,sterker nog,daar niet aan kan ontkomen.
Hmmm, daar is denk ik een mate van kennis en beheersing van neurowetenschap voor nodig die voorlopig nog even niet bestaat. Voor specifieke gedachten sowieso niet, al kan ik me wel voorstellen dat er manieren zijn om emoties te sturen. Via medicatie, chocolade en alcohol ed doet men dat regelmatig.quote:Op maandag 9 januari 2012 20:47 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Zover ik het snap is er een zender ( de crimineel ) want wie er ook achter zit,het is een vorm van marteling,die gedachten kan sturen via ultrasoundgolven die dan het ontvangende brein ( van het slachtoffer ) penetreren en die golven worden dan onontkoombaar door dat brein geinterpreteerd zoals het bedoeld was toen het verzonden werd.Er zijn echter zeker ook andere apparaten waarmee men gevoelens kan sturen.
Alweer een interessante vraag.Er zijn de zogenaamde perps die het device bedienen,zij zijn uitermate kwaadaardig,maar ze kunnen ook uitspraken van anderen opnemen en die laten klinken en zelfs breinen met elkaar verbinden alsof ze een telefoongesprek hebben.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:30 schreef Copycat het volgende:
Dat is dan wel weer efficiënt.
En heb je dan argeloze burgers nodig om die voice to skull messages in te spreken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |