In welke F16 moet dit high tech spul gemonteerd gaan worden?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:49 schreef 12345r het volgende:
Ik moet een paar nieuwe bougies kopen voor mijn auto, maar nou heb je 3 polige bougies en 4 polige.
Welke zijn nou het beste? Wat zijn de voordelen en nadelen?
Ook zie ik dat de vonklengte bij de 3 polige anders is dan bij de 4 polige, namelijk 5mm ipv 4.
Wat wil dit zeggen? Betekent dit gewoon dat de 3 polige in principe een betere vonk heeft dat de 4 polige? Maakt de vonklengte nog uit voor je auto?
Alvast bedankt
Ik moest daar toch het een en ander bestellen, dus ik dacht neem meteen een paar nieuwe bougies mee...quote:Op zondag 8 januari 2012 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
En hoe kom je erbij om juist die dingen in je auto te schroeven?
Oh, maar het kan zomaar zijn dat de fabrikant (ook) Bosch bougies voorschrijftquote:Op zondag 8 januari 2012 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou zoals daNpy zegt lekker bij de originele blijven. Dit zal ook geen rommel zijn, want het is Bosch, maar toch.. ik heb het niet zo op van die 'amazing discovery' uitvindingen.. als dat goed zou zijn of speciaal, dan zouden ze er af fabriek in zitten, of voorgeschreven worden door de fabrikant.
Voor de prijs hoef je het iig niet te laten
Wat zou volgens jou het voordeel zijn als je die bougies monteert?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:09 schreef 12345r het volgende:
Het gaat in een Audi Coupé 2.3 uit 1992 (B4) met NG motor (5 cilinder).
Ik zat eigenlijk te kijken naar de bovenste 2 uit de volgende link; klik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |