Ik hoor zo vaak mensen over dingen praten die oets met mij te maken hebben, ik zeg ook wel eens iets tegen een vriendin terwijl ik iemand anders aankijk.quote:Op maandag 9 januari 2012 21:42 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik bedoelde een enkel persoon.Ik geef een voorbeeld.Target is in zijn woning en denkt ik ga eens een lekkere abrikozenvlaai kopen.Hij loopt naar de bakker en opeens komen enkele jongeren hem tegemoet die in het voorbijgaan zeggen: Ik krijg opeens zin in abrikozenvlaai.Volgende dag loopt target alleen in het bos en zingt hardop,hij loopt daarna naar de stad en 2 vrouwen lopen hem voorbij,de een kijkt hem aan en zegt mooi gezongen,waarna ze weer snel wegkijkt en doorloopt.En zo gebeurt er dan elke dag wat jaren achter elkaar waarmee het statistisch gezien geen toeval meer kan zijn.Het zijn echter steeds andere mensen! Vaak is het wel zo dat als target vaak op dezelfde plekken komt zoals bieb of sportclub het wel vaak dezelfde personen zijn,ik noem ze even veelplegers.De niet veelplegers lijken echter niet door te hebben dat ze stalken,terwijl de veelplegers gezien hun lichaamstaal dat wel hebben.Ik snap dat ook nog niet,maar gezien de technologie die nu bekend is bij de wetenschap ga ik ervan uit dat er dan ook geheime technologie is ( misschien in gebruik bij leger,geheime diensten,criminele organisaties,politie enz.) waar men nog veel meer mee kan.Dit zet in ieder geval ieders wereldparadigma op zijn kop als men dat eenmaal begrijpt en is nog griezeliger dan de film de matrix.
Het gaat niet zoveel over 'n paar roddelende buren (die hebben we overal) maar meer over 'n goed ge-organiseerd,obsessief smaad/laster campagne.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoor zo vaak mensen over dingen praten die oets met mij te maken hebben, ik zeg ook wel eens iets tegen een vriendin terwijl ik iemand anders aankijk.
Toen ik een vriendje kreeg dat Pim heette, zag ik ineens overal zijn naam opduiken, terwijl ik daarvoor nooit iets had gezien waar Pim op stond, toen ik zwanger was, zag ik ineens overal zwangere vrouwen.
Ik geloof niet in groepsstalking zoals jij het ziet, met vreemden die je boodschappen geven, wel geloof ik dat mensen onbewust een zelfde persoon uit de buurt kunnen willen 'verjagen'.
Dat zeg ik, daar geloof ik dus niet in.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat niet zoveel over 'n paar roddelende buren (die hebben we overal) maar meer over 'n goed ge-organiseerd,obsessief smaad/laster campagne.
Maar dankje voor je mening.
OK. Maar je heb toch iets van gehoord nu ,dus als je t nog 'n keer horen van 'n andere bron misschien heb je 'n andere mening over.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, daar geloof ik dus niet in.
Die burem geloof ik dan weer wel.
Ik heb hier al vaker iets over gehoord en gelezen en ik geloof het gewoon niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. Maar je heb toch iets van gehoord nu ,dus als je t nog 'n keer horen van 'n andere bron misschien heb je 'n andere maning over.
OK.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb hier al vaker iets over gehoord en gelezen en ik geloof het gewoon niet.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
http://www.examiner.com/a(...)d-individuals?page=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |