abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114935425
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:42 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Ik bedoelde een enkel persoon.Ik geef een voorbeeld.Target is in zijn woning en denkt ik ga eens een lekkere abrikozenvlaai kopen.Hij loopt naar de bakker en opeens komen enkele jongeren hem tegemoet die in het voorbijgaan zeggen: Ik krijg opeens zin in abrikozenvlaai.Volgende dag loopt target alleen in het bos en zingt hardop,hij loopt daarna naar de stad en 2 vrouwen lopen hem voorbij,de een kijkt hem aan en zegt mooi gezongen,waarna ze weer snel wegkijkt en doorloopt.En zo gebeurt er dan elke dag wat jaren achter elkaar waarmee het statistisch gezien geen toeval meer kan zijn.Het zijn echter steeds andere mensen! Vaak is het wel zo dat als target vaak op dezelfde plekken komt zoals bieb of sportclub het wel vaak dezelfde personen zijn,ik noem ze even veelplegers.De niet veelplegers lijken echter niet door te hebben dat ze stalken,terwijl de veelplegers gezien hun lichaamstaal dat wel hebben.Ik snap dat ook nog niet,maar gezien de technologie die nu bekend is bij de wetenschap ga ik ervan uit dat er dan ook geheime technologie is ( misschien in gebruik bij leger,geheime diensten,criminele organisaties,politie enz.) waar men nog veel meer mee kan.Dit zet in ieder geval ieders wereldparadigma op zijn kop als men dat eenmaal begrijpt en is nog griezeliger dan de film de matrix.
Ik hoor zo vaak mensen over dingen praten die oets met mij te maken hebben, ik zeg ook wel eens iets tegen een vriendin terwijl ik iemand anders aankijk.
Toen ik een vriendje kreeg dat Pim heette, zag ik ineens overal zijn naam opduiken, terwijl ik daarvoor nooit iets had gezien waar Pim op stond, toen ik zwanger was, zag ik ineens overal zwangere vrouwen.

Ik geloof niet in groepsstalking zoals jij het ziet, met vreemden die je boodschappen geven, wel geloof ik dat mensen onbewust een zelfde persoon uit de buurt kunnen willen 'verjagen'.
compact en kleverig.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 12:11:38 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114941185
Het is niet toevallig dat dat spel nu wordt verfilmd? Dat YT-filmpje komt op mij nl over als een guerrilla marketingstunt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114942140
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik hoor zo vaak mensen over dingen praten die oets met mij te maken hebben, ik zeg ook wel eens iets tegen een vriendin terwijl ik iemand anders aankijk.
Toen ik een vriendje kreeg dat Pim heette, zag ik ineens overal zijn naam opduiken, terwijl ik daarvoor nooit iets had gezien waar Pim op stond, toen ik zwanger was, zag ik ineens overal zwangere vrouwen.

Ik geloof niet in groepsstalking zoals jij het ziet, met vreemden die je boodschappen geven, wel geloof ik dat mensen onbewust een zelfde persoon uit de buurt kunnen willen 'verjagen'.
Het gaat niet zoveel over 'n paar roddelende buren (die hebben we overal) maar meer over 'n goed ge-organiseerd,obsessief smaad/laster campagne.
Maar dankje voor je mening.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_114942177
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat niet zoveel over 'n paar roddelende buren (die hebben we overal) maar meer over 'n goed ge-organiseerd,obsessief smaad/laster campagne.
Dat zeg ik, daar geloof ik dus niet in.
Die burem geloof ik dan weer wel.
compact en kleverig.
pi_114942301
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat zeg ik, daar geloof ik dus niet in.
Die burem geloof ik dan weer wel.
OK. Maar je heb toch iets van gehoord nu ,dus als je t nog 'n keer horen van 'n andere bron misschien heb je 'n andere mening over.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_114942678
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Maar je heb toch iets van gehoord nu ,dus als je t nog 'n keer horen van 'n andere bron misschien heb je 'n andere maning over.
Ik heb hier al vaker iets over gehoord en gelezen en ik geloof het gewoon niet.

Als je Ergens op gefocust bent, kom je het ineens veel tegen. Als jij toevallig drie dagen achter elkaar iets hoort waarvan je denkt: dat heeft met mij te maken en je gaat er daarna op letten, is de kans groot dat je meer dingen hoort die met jou te maken hebben.

Mijn beide ouders trouwen dit jaar en nu lag er bij de orthodontist (! Gemiddelde leeftijd is daar 13 oid) een trouw magazine, nooit eerder gezien en ben er toch al vaak geweest.
Wij hebben op dit moment kittens en nu hoorde ik een vrouw praten in de winkel dat ze een nestje van 6 had waarvan 1 katertje dood is gegaan, precies hetzelfde als bij ons!
Laatst zag ik drie keer op dezelfde dag een vrouw wandelen met haar hond op plekken die kilometers uit elkaar liggen en ze keek me drie keer nadrukkelijk niet aan, ook al groette ik steeds.

Als ik erop ga letten, kom ik vast elke dag wel iets tegen dat met mij te maken heeft ( kan hebben ) en dat is het gevaar. Je gaat erop letten. Zoals in mijn voorbeeld als je een vriendje krijgt dat je zijn naam overal ziet, of als je zwanger bent dat je ineens heel veel zwangere vrouwen ziet.
Er zijn er niet meer, maar onbewust let je er gewoon op.
compact en kleverig.
pi_114943008
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb hier al vaker iets over gehoord en gelezen en ik geloof het gewoon niet.

OK.
Maar je spreekt over kleine toevalligheden....organised stalking and harassment is totaal anders.

Zoals ik heb al gezegd - ben niet opzoek naar mensen die het gelooft....ik geef gewoon informatie door.
pi_114963619
quote:

Dit artikel over Lauryn Hill stond zo pas in een ander topic. Haar muziek zegt ook wel iets denk ik...

http://vigilantcitizen.co(...)-the-music-business/

[ Bericht 14% gewijzigd door sientelo op 01-08-2012 23:05:38 ]
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_115069622
over hollywood

(ff los van de illuminati en "de geest van Michael" , wat de zus van michael zegt kan waardevolle info zijn)
don't worry about the lies in disguise
pi_115169532

deze tekst staat erbij

Politie samenwerkingsverband met o.a. Brijderstichting, Reclassering, ICT bedrijven.Via microgolf techniek en navigatie satellieten, de burger begeleidende stemmen in het hoofd laten horen gedurende 24 uur, 7 dagen in de week, vele jaren achter elkaar, het inspreken in het hoofd van een uitgekozen burger. En dat het liefst met meerdere politie agenten tegelijk inspreken in het hoofd van een slachtoffer.
De waarheid achter deze nieuwe manier van mensen begeleiden. Groupstalking en electronic harassment.
Het nieuwe wapen van de geheime politie... Wat is uw mening ? Kan je in een democratie dit zomaar doen of niet ?

[ Bericht 38% gewijzigd door sientelo op 06-08-2012 01:13:11 ]
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')