quote:
Op woensdag 1 augustus 2012 12:41 schreef Tingo het volgende:[..]
OK. Maar je heb toch iets van gehoord nu ,dus als je t nog 'n keer horen van 'n andere bron misschien heb je 'n andere maning over.
Ik heb hier al vaker iets over gehoord en gelezen en ik geloof het gewoon niet.
Als je Ergens op gefocust bent, kom je het ineens veel tegen. Als jij toevallig drie dagen achter elkaar iets hoort waarvan je denkt: dat heeft met mij te maken en je gaat er daarna op letten, is de kans groot dat je meer dingen hoort die met jou te maken hebben.
Mijn beide ouders trouwen dit jaar en nu lag er bij de orthodontist (! Gemiddelde leeftijd is daar 13 oid) een trouw magazine, nooit eerder gezien en ben er toch al vaak geweest.
Wij hebben op dit moment kittens en nu hoorde ik een vrouw praten in de winkel dat ze een nestje van 6 had waarvan 1 katertje dood is gegaan, precies hetzelfde als bij ons!
Laatst zag ik drie keer op dezelfde dag een vrouw wandelen met haar hond op plekken die kilometers uit elkaar liggen en ze keek me drie keer nadrukkelijk niet aan, ook al groette ik steeds.
Als ik erop ga letten, kom ik vast elke dag wel iets tegen dat met mij te maken heeft ( kan hebben ) en dat is het gevaar. Je gaat erop letten. Zoals in mijn voorbeeld als je een vriendje krijgt dat je zijn naam overal ziet, of als je zwanger bent dat je ineens heel veel zwangere vrouwen ziet.
Er zijn er niet meer, maar onbewust let je er gewoon op.