Maar wie maakt dan de keuze van de slachtoffers, of is dat random?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:33 schreef DeGoeroeloze het volgende:
Geloof wordt niet gevraagd,men moet proberen tot weten te komen.Waarom het hier nog niet goed stond weet ik ook niet,maar op youtube en via google is al heel veel te vinden.Interessant idee dat de stalkers ergens ook slachtoffers zijn van de organisatie.Het uiteindelijke doel lijkt me totale controle door preventie omdat dan niemand meer privacy heeft.
Ik ben het met je eens dat ik alhoewel ik dat aantal via openbronnenonderzoek heb vernomen ( google,youtube ) ik zelf ook niet weet of dat aantal klopt.Ik kan me verder ook niet voorstellen dat geheime diensten het doen om mensen gek te maken of anderszins zonder bewijs uit te schakelen die sowieso niet staatsgevaarlijk zijn.Alhoewel:-) , waarom viel de voormalige AIVD, de BVD dan leden van de CPN lastig toen iedereen allang duidelijk was dat deze kleine partij,die zich inmiddels zelfs had gedistantieerd van de Sovjets,niet staatsgevaarlijk kon zijn? Duidelijk is dat zelfs een geheime dienst bestaat uit onvolmaakte mensen met hun gebrekkige negatieve emoties zoals haat,jaloezie enzovoorts.Verder hebben deze mensen een bepaalde ideologische achtergrond bijvoorbeeld gereformeerd.Welnu,kan het dan niet zo zijn dat er onbelangrijke mensen op de lijst worden gezet die zonder het te weten een van de duizenden medewerkers van de dienst op zijn zere teentjes hebben getrapt?quote:Op maandag 9 januari 2012 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
TS: de vraag is al eerder gesteld, maar ik wilde hem eigenlijk ook stellen.
Miljoenen slachtoffers? Hoe kom je aan die informatie?
Het fenomeen bestaat. Dat moge duidelijk zijn. Als 1 idiote ex kan stalken, dan zullen er ook wel groepen zijn die dit kunnen. Alleen op welke schaal en in welke context vindt dit plaats? Ik kan me niet voorstellen dat geheime diensten zomaar onbelangrijke personen gaan stalken en gek proberen te maken. Ook niet bij wijze van experiment.
Ik wil hier niet de indruk wekken zelf alles te weten,maar er zijn vele theorieen en ik hoop ook nieuwe info te vernemen.De slachtofferkeuze zou random kunnen zijn,stel dat de organisatie zegt we volgen gewoonweg een bepaald aantal mensen vanaf hun geboorte .Deze theorie verklaart waarom targets in alle lagen van de bevolking te vinden zijn.Target heeft in dat geval gewoon pech gehad,shit happens.Indien de keuze niet willekeurig is dan is target of iemand die teveel weet en door zijn gepraat/geschrijf en wat dies meer zij perps uit het netwerk heeft geirriteerd of iemand die zonder het te weten een persoonlijk conflict heeft gehad met een insider die hem vervolgens op de lijst plaatst.Target is het dan volgens die personen zelf schuld omdat hij zich 'slecht' gedragen heeft.Het nut zou kunnen zijn in het eerste geval het geleidelijk veroveren van totale wereldcontrole door idd het wegnemen van de privacy waardoor controle en veiligheid voor die personen althans absoluut wordt.In het 2e geval kan het nut zijn het uitschakelen van grote groepen mensen ( door ze op te laten nemen in inrichting omdat ze gek zijn geworden van alles,in gevangenis omdat ze uit onmacht geweld hebben gebruikt,of in een urn omdat ze zelfmoord hebben gepleegd )quote:Op maandag 9 januari 2012 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wie maakt dan de keuze van de slachtoffers, of is dat random?
En wat is het nut? Het doel? Het wegnemen van de privacy?
Ik begrijp het niet.
Dat klinkt heel erg eng.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:38 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Ik wil hier niet de indruk wekken zelf alles te weten,maar er zijn vele theorieen en ik hoop ook nieuwe info te vernemen.De slachtofferkeuze zou random kunnen zijn,stel dat de organisatie zegt we volgen gewoonweg een bepaald aantal mensen vanaf hun geboorte .Deze theorie verklaart waarom targets in alle lagen van de bevolking te vinden zijn.Target heeft in dat geval gewoon pech gehad,shit happens.Indien de keuze niet willekeurig is dan is target of iemand die teveel weet en door zijn gepraat/geschrijf en wat dies meer zij perps uit het netwerk heeft geirriteerd of iemand die zonder het te weten een persoonlijk conflict heeft gehad met een insider die hem vervolgens op de lijst plaatst.Target is het dan volgens die personen zelf schuld omdat hij zich 'slecht' gedragen heeft.Het nut zou kunnen zijn in het eerste geval het geleidelijk veroveren van totale wereldcontrole door idd het wegnemen van de privacy waardoor controle en veiligheid voor die personen althans absoluut wordt.In het 2e geval kan het nut zijn het uitschakelen van grote groepen mensen ( door ze op te laten nemen in inrichting omdat ze gek zijn geworden van alles,in gevangenis omdat ze uit onmacht geweld hebben gebruikt,of in een urn omdat ze zelfmoord hebben gepleegd )
Heb je toevallig recent nieuwe buren gekregen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
Dat klinkt heel erg eng.
Vooral dat random vind ik scary. Want dan kan dus iedereen het slachtoffer van deze praktijken worden.
Nee, nog steeds mijn eeuwig klussende buurman.....gelukkigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je toevallig recent nieuwe buren gekregen?
Hij boort wel heel veel aan mijn kantquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:
Eeuwig aan het klussen aan devices om jouw brein te infiltreren.
Beware! Take care!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg eng.
Vooral dat random vind ik scary. Want dan kan dus iedereen het slachtoffer van deze praktijken worden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, nog steeds mijn eeuwig klussende buurman.....gelukkig
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:34 schreef Copycat het volgende:
Eeuwig aan het klussen aan devices om jouw brein te infiltreren.
Beware! Take care!
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij boort wel heel veel aan mijn kantdie muur is als een vergiet
Ok,dat is nog normaal te verklaren allemaal en als dat het enige was dat buren deden( bij groepsstalkingsverdenking ) dan was er niks aan de hand en zou de verdenker gewoon paranoide zijn.Helaas en dat vind ik echt jammer speelt er meer.Wat als jij in een denkproces zit en opeens schreeuwt een van de buren exact wat je denkt? Of hij draait een plaat en gaat meezingen bij de tekst we are watching you? Of als er steeds ander bezoek is die zelfs de sleutels van de hoofdbewoner krijgen wanneer die weg is en dan hard gaan praten en het over jou hebben.Dit is met een voice recorder in herhaaldelijke gevallen bewezen.Of iemand schreeuwt en nou is het afgelopen en opeens valt de tv verbinding uit en doet de afstandsbediening het niet meer.Ook deze dingen komen voor,helaas kan het dus idd iedereen overkomen,maar zelfs als het je niet overkomt moet men solidair zijn met de slachtoffers.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij boort wel heel veel aan mijn kantdie muur is als een vergiet
Ik wil graag in het verhaal meegaan, maar het klinkt allemaal erg paranoïde en veel te vergezocht. Als ik wat youtube filmpjes kijk van mensen die beweren dat ze slachtoffer zijn, dan heb ik bij al die filmpjes de indruk dat de mensen geestesziek (Schizofreen, psychotisch) zijn en dat ze zelf niet doorhebben dat wat ze meemaken, hun eigen fantasie is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:34 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Zover ik het begrijp is er sprake van een wereldwijd netwerk en gaat het gewoon bij een verhuizing door,radiogolven reizen ver overigens.
Leuk dat je deze filmpjes plaatst maar dit is ook niet waar dit topic over gaat.Het gaat er niet over of groepsstalking bestaat en of mensen die dat menen te ervaren een persoonlijkheidsstoornis hebben,m.i. zijn beide kanten onbewijsbaar;maar als gedachteexperiment heb ik gesteld dat groepsstalking bestaat en was de vraag: Hoe doen ze dat zonder dat het uitlekt? Voorbeeld: Stel ze vragen gewoon mensen om iemand te stalken,dan zullen er van 100 recruten toch een aantal zijn die weigeren en weer een aantal die het zullen vertellen aan het target.Aangezien dit niet gebeurt doen ze het dan anders? En hoe?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Even een cross post uit dit topic: Voice to skull device
[..]
Ik wil graag in het verhaal meegaan, maar het klinkt allemaal erg paranoïde en veel te vergezocht. Als ik wat youtube filmpjes kijk van mensen die beweren dat ze slachtoffer zijn, dan heb ik bij al die filmpjes de indruk dat de mensen geestesziek (Schizofreen, psychotisch) zijn en dat ze zelf niet doorhebben dat wat ze meemaken, hun eigen fantasie is.
Natuurlijk zullen er wel bestaande verhalen zijn van gangstalking, maar ik ga er niet vanuit dat dit op de grote schaal gebeurt, zoals jij ons wilt doen geloven.
Check deze bijvoorbeeld:
Die on screen comments bij onderstaande video
Copycat nogmaals vervuil niet steeds de discussie,ontopic of anders moven svp.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Copycat het volgende:
Ik word ook elke keer gegroepstalkt als ik naar de AH ga, besef ik nu.
Sommige vakkenvullers kom ik wel vier keer per bezoek tegen en de caissières vragen altijd of ik zegeltjes wil. Terwijl ik die nooit wil.
En andere zgn klanten zetten hun fiets altijd naast die van mij. Altijd.
Als dat geen afdoende bewijs is.
Hmmm, dan zou ik denken aan buitengewoon sterke prikkels om fout gedrag te belonen en het geweten/de moraal te ondermijnen. Zodoende kan je mensen overtuigen van het begaan van een daad, terwijl zij weten dat het niet netjes is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Leuk dat je deze filmpjes plaatst maar dit is ook niet waar dit topic over gaat.Het gaat er niet over of groepsstalking bestaat en of mensen die dat menen te ervaren een persoonlijkheidsstoornis hebben,m.i. zijn beide kanten onbewijsbaar;maar als gedachteexperiment heb ik gesteld dat groepsstalking bestaat en was de vraag: Hoe doen ze dat zonder dat het uitlekt? Voorbeeld: Stel ze vragen gewoon mensen om iemand te stalken,dan zullen er van 100 recruten toch een aantal zijn die weigeren en weer een aantal die het zullen vertellen aan het target.Aangezien dit niet gebeurt doen ze het dan anders? En hoe?
Laatst was er in het nieuws een bericht over homo's die een wijk uit zouden zijn gepest. Dat lijkt me een bestaande vorm van groepsstalking. De andere fenomenen die bijvoorbeeld door Peter Mooring worden geschetst, lijken mij klinkklare onzin. Stuur hem anders eens een mailtje en stel de vragen die je hebt aan hem. Hij beweert immers slachtoffer te zijn. Hier zitten voor zover ik weet geen slachtoffers.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:14 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Leuk dat je deze filmpjes plaatst maar dit is ook niet waar dit topic over gaat.Het gaat er niet over of groepsstalking bestaat en of mensen die dat menen te ervaren een persoonlijkheidsstoornis hebben,m.i. zijn beide kanten onbewijsbaar;maar als gedachteexperiment heb ik gesteld dat groepsstalking bestaat en was de vraag: Hoe doen ze dat zonder dat het uitlekt? Voorbeeld: Stel ze vragen gewoon mensen om iemand te stalken,dan zullen er van 100 recruten toch een aantal zijn die weigeren en weer een aantal die het zullen vertellen aan het target.Aangezien dit niet gebeurt doen ze het dan anders? En hoe?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Laatst was er in het nieuws een bericht over homo's die een wijk uit zouden zijn gepest. Dat lijkt me een bestaande vorm van groepsstalking. De andere fenomenen die bijvoorbeeld door Peter Mooring worden geschetst, lijken mij klinkklare onzin. Stuur hem anders eens een mailtje en stel de vragen die je hebt aan hem. Hij beweert immers slachtoffer te zijn. Hier zitten voor zover ik weet geen slachtoffers.
En nog steeds snappen jullie de discussie niet,probeer eerst de probleemstelling die ik heb geschetst te begrijpen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef Copycat het volgende:
Als ik die filmpjes bekijk, dan spreekt daar imo enkel paranoia uit. Mensen die zich een slachtoffer wanen. De premise dat group stalking op dit niveau zou bestaan vind ik nergens uit spreken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Copycat het volgende:
Ik word ook elke keer gegroepstalkt als ik naar de AH ga, besef ik nu.
Sommige vakkenvullers kom ik wel vier keer per bezoek tegen en de caissières vragen altijd of ik zegeltjes wil. Terwijl ik die nooit wil.
En andere zgn klanten zetten hun fiets altijd naast die van mij. Altijd.
Als dat geen afdoende bewijs is.
Nou, waar Copycat het over heeft is wel ongeveer het niveau wat je in die filmpjes te zien krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:16 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
Copycat nogmaals vervuil niet steeds de discussie,ontopic of anders moven svp.
Misschien snappen wij het wel, maar zijn wij gang stalkers die je gek proberen te makenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:22 schreef DeGoeroeloze het volgende:
[..]
[..]
En nog steeds snappen jullie de discussie niet,probeer eerst de probleemstelling die ik heb geschetst te begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |