Laatst kwam ik erachter dat mijn stofzuiger geen zuigkracht meer had. Toen heb ik het ding opengemaakt en het filter gereinigd. Ook kwam ik erachter dat de stofzak er verkeerd om inzat

. Maar goed, dat dus gefixed en het probleem was er nog steeds.
Nu ben ik erachter gekomen dat er een dop van een pepsi fles vastzit in het gekromde gedeelte (wat gedraaid kan worden) tussen het zuigstuk en de buis. Nu heb ik er al met van alles in om zitten pulken maar niets werkt water, zwaar voorwerp, vijl, stok etc/. Met mijn vinger erin kan ik de dop wel aanraken maar ik kan mn vinger niet krommen om grip te krijgen. Met een stok erin pulken heeft ook geen nut omdat de dop in het gekromde gedeelte zit waar de stok niet kan komen.
Ik heb het ding al opengeschroefd maar het enige stuk dat ik niet uit elkaar krijg is de kromming..
Nu moet ik naar thuis thuis om een tuinslang erin te gaan zetten maar daar heb ik weinig zin in. Dus heeft iemand hier misschien een idee hoe ik dit anders kan fixen? Ik heb al met dat ding staan slaan op de vloer maar die pepsi dop zit echt goed vast

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wruijff op 08-01-2012 16:15:56 ]