Sukkolquote:Op zondag 8 januari 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Daar zat ik al een paar minuten met mijn cursor op de invoer knop, op te wachten
Ik had er een bij de rand van mijn wenkbrauw. Bij mijn slaap zegmaar. Die heb ik half verpletterdquote:Op zondag 8 januari 2012 14:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een zo'n onderhuidse op mijn kin de maar niet weg wilt. En ik moet ongesteld worden dus er zal wel nog meer aan komen.
Deal!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
speeksel mag hierheen hoor, scheelt weer troep wat ik moet kopen omdat ze t niet vergoeden!
OPSCHEPPERquote:Op zondag 8 januari 2012 14:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deal!
Zelfs de tandarts was verbaasd over hoeveel speeksel ik produceer.
SORRY!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:het tentamen Inleiding tekst encommunicatie, dat zal worden afgenomen op 10-01-2012 om 08:30 uur
quote:
Dan moet ik om 6 uur opstaan, ik vind het niet erg om vroeg op te staan maar voor een tentamen is dit echt fucked.quote:
Priem!quote:
You really don't know my bfquote:Op zondag 8 januari 2012 15:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Priem!
Ik vind dat je gewoon een foto van je schoenen naar je vriend moet sturen, zo van "schat, wat vind je van deze schoenen?" dan zegt hij "ja, leuk hoor". En dan reageer je "mooi zo, want ik heb ze besteld".
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik om 6 uur opstaan, ik vind het niet erg om vroeg op te staan maar voor een tentamen is dit echt fucked.
Als ik om 8.30 een tentamen heb, moet ik om tien over zes wég.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben ik de enige die dan uitgerust wil zijn en 's ochtends de stof nog een keer wil doorkijken?
Naja zal wel aan mij liggen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |