Sukkolquote:Op zondag 8 januari 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Daar zat ik al een paar minuten met mijn cursor op de invoer knop, op te wachten
Ik had er een bij de rand van mijn wenkbrauw. Bij mijn slaap zegmaar. Die heb ik half verpletterdquote:Op zondag 8 januari 2012 14:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb een zo'n onderhuidse op mijn kin de maar niet weg wilt. En ik moet ongesteld worden dus er zal wel nog meer aan komen.
Deal!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:41 schreef Sharana_LV het volgende:
speeksel mag hierheen hoor, scheelt weer troep wat ik moet kopen omdat ze t niet vergoeden!
OPSCHEPPERquote:Op zondag 8 januari 2012 14:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Deal!
Zelfs de tandarts was verbaasd over hoeveel speeksel ik produceer.
SORRY!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:het tentamen Inleiding tekst encommunicatie, dat zal worden afgenomen op 10-01-2012 om 08:30 uur
quote:
Dan moet ik om 6 uur opstaan, ik vind het niet erg om vroeg op te staan maar voor een tentamen is dit echt fucked.quote:
Priem!quote:
You really don't know my bfquote:Op zondag 8 januari 2012 15:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Priem!
Ik vind dat je gewoon een foto van je schoenen naar je vriend moet sturen, zo van "schat, wat vind je van deze schoenen?" dan zegt hij "ja, leuk hoor". En dan reageer je "mooi zo, want ik heb ze besteld".
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik om 6 uur opstaan, ik vind het niet erg om vroeg op te staan maar voor een tentamen is dit echt fucked.
Als ik om 8.30 een tentamen heb, moet ik om tien over zes wég.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ben ik de enige die dan uitgerust wil zijn en 's ochtends de stof nog een keer wil doorkijken?
Naja zal wel aan mij liggen dan
Ik vind mezelf al zielig dat ik dan om half 7 op moet staanquote:Op zondag 8 januari 2012 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik om 8.30 een tentamen heb, moet ik om tien over zes wég.
Ik was er al bang voor.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You really don't know my bf
Dan reageert: "Waarom. Je hebt ze net besteld zeker??"He knowwwws meeehheeee
[..]
Ik vind ochtendcolleges zelfs fijner want dan heb je nog wat aan je dag. Ipv dat je heel de dag niks zit te doen en dan om 6 uur weer thuis komt. Maar tentamenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
Maar als student zeurde ik ook altijd om de lange dagen/korte nachten/vroege ochtenden/etc....
Nu moet ik altijd om half 7 opstaan
Maar dan heb je het voordeel dat het een gewoonte wordt. Nu is het zo dat ik helemaal niet weg hoef, dus ik blijf pitten. Wat weer het gevolg heeft dat ik niet kan slapen en dus wil uitslapen.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
Maar als student zeurde ik ook altijd om de lange dagen/korte nachten/vroege ochtenden/etc....
Nu moet ik altijd om half 7 opstaan
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb op de ICT opleiding nooit een boek open gehad
Truequote:Op zondag 8 januari 2012 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan heb je het voordeel dat het een gewoonte wordt. Nu is het zo dat ik helemaal niet weg hoef, dus ik blijf pitten. Wat weer het gevolg heeft dat ik niet kan slapen en dus wil uitslapen.
Als ik nou een beetje discipline had, zou het wel gaan. Maar dat heb ik niet.(Daarom was ik ook zo blij toen ik vier dagen om 11 uur op de VU moest zijn, gedwongen regelmaat.
)
Ik heb nog geen boek gekocht dit jaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb op de ICT opleiding nooit een boek open gehad
Ik zat soms van half 9 tot 4 op school maar dan zat je de helft niks te doen omdat of geplande tussenuren of uitval.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueOp hoge school was dat best annoying idd.... En toen ging ik ook altijd maar om 2u ofzo naar bed... En kon ik nooit mijn bed uit.. En baalde ik van die klote uren.
Middelbare was ik van 8u tot 19u op school... Je zou dat eens hier in NL moeten proberen
SORRYquote:
Van 8u30 tot 17u les (zoals een werkdag); behalve op woensdag; dan van 8u30 tot 12u30.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat soms van half 9 tot 4 op school maar dan zat je de helft niks te doen omdat of geplande tussenuren of uitval.![]()
Had jij dan zo lang ook écht les?
Ik ging al dood toen ik in de vierde iedere dag van half negen tot vier op school zat. (Ok, één dag tot tien over drie.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueOp hoge school was dat best annoying idd.... En toen ging ik ook altijd maar om 2u ofzo naar bed... En kon ik nooit mijn bed uit.. En baalde ik van die klote uren.
Middelbare was ik van 8u tot 19u op school... Je zou dat eens hier in NL moeten proberen
Wij werden in een zaal gepleurd waarvan wel de bedoeling was om te leren maar als er dan zo'n herrie is lukt dat niet hoor. Werd ook niet naar gekeken wie of wat er lawaai maakte dusquote:Op zondag 8 januari 2012 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Van 8u30 tot 17u les (zoals een werkdag); behalve op woensdag; dan van 8u30 tot 12u30.
Daarna hadden we van 17u30 tot 19u verplichte studie.
Woensdag van 13u tot 15u30
En op zich hadden wij geen uitval uren... Als we een keer een les hadden die niet door ging; moesten we naar de study.
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij werden in een zaal gepleurd waarvan wel de bedoeling was om te leren maar als er dan zo'n herrie is lukt dat niet hoor. Werd ook niet naar gekeken wie of wat er lawaai maakte dus![]()
Ook voor mijn examens, je mocht niet in de aula want dat moest stil zijn, en ik wilde nog leren voor een examen. NEE DAT MOCHT NIET WANT HERRIE. Uh ik leer stil? Moest ik maar tussen schreeuwende kinderen ergens anders gaan zitten, mongolenschool
niet zeuren we hebben prima onderwijs in NL!quote:Op zondag 8 januari 2012 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want je kunt hier iedereen wel tot 6 uur op school laten zitten maar als er dan geen lessen zijn heb je er ook niks aan. Onderwijs in Nederland sowieso![]()
Vergeleken met Afrika ja, maar zo fantastisch is het allemaal niet hurrquote:Op zondag 8 januari 2012 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet zeuren we hebben prima onderwijs in NL!
Dat lijkt me zwaar contraproductief. Helemaal met pubers.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
Hoofdvak = 6 tot 8u per week die les
Ik had 1 jaar waar ik 4u na elkaar Nederlands had.. Met een pauze van 10 minuten.. Dat was echt dodend
En terecht, dit was echt te makkelijkquote:Op zondag 8 januari 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar dat is dus ook het verschil. In belgie mag je niet zomaar 1 dag ziek zijn zonder dokters briefjeJa voor een simpele griep; moet je in België al naar de dokter en die moet je afgeven aan je klastitularis. (In Bels moet dat ook nog steeds als je gaat werken...)
Was het ook.. Volgens mij was ik 16 of 17 (was in het 5de middelbaar). En ik kon die leerkracht ook niet uitstaanquote:Op zondag 8 januari 2012 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me zwaar contraproductief. Helemaal met pubers.
Like a boss.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Was het ook.. Volgens mij was ik 16 of 17 (was in het 5de middelbaar). En ik kon die leerkracht ook niet uitstaanDus was al helemaal niet vol te houden
![]()
Vak wel altijd met gemak gehaald
Oh dat mocht bij ons nietquote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik werd 18 toen ik nog op het middelbaar zat. Zelf absentiebriefjes schrijven ftw.
Ik geloof ook wel dat ze daar tegenwoordig strenger in zijn.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
4 uur en t meest actieve van vandaag is dj hero besteld spees d'r ding nakijken...
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
bij ons werd niet opdagen in les in een computer opgeslagen, ook te laat komen, bij 3x ging er dan een brief naar de ouders, natuurlijk gewoon weten hoe je in het systeem komt en elke keer alles netjes terug naar 1 zetten
Tijdens informatie hebben ze ooit het cijfersysteem gehacked en cijfers naar 10-en veranderd. Wat best mongolisch was voor mensen met onvoldoendes. Hadden ze een 6 gedaan was het niemand opgevallenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
bij ons werd niet opdagen in les in een computer opgeslagen, ook te laat komen, bij 3x ging er dan een brief naar de ouders, natuurlijk gewoon weten hoe je in het systeem komt en elke keer alles netjes terug naar 1 zetten
ja stupid, je moet gewooon doen dat het voldoende is maar niet opvaltquote:Op zondag 8 januari 2012 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tijdens informatie hebben ze ooit het cijfersysteem gehacked en cijfers naar 10-en veranderd. Wat best mongolisch was voor mensen met onvoldoendes. Hadden ze een 6 gedaan was het niemand opgevallen. Maar wel geschorst uiteindelijk
quote:
Dat!! dat was echt briljantquote:Op zondag 8 januari 2012 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik werd 18 toen ik nog op het middelbaar zat. Zelf absentiebriefjes schrijven ftw.
quote:Op zondag 8 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
en op de buurtborrel maar 1 persoon die het flauw vond dat ik spa dronk en geen hapjes pakte. Viel me erg meemisschien omdat ik zo obvious te zwaar ben, dacht iedereen van 'hosanna, ze heeft het door!'
Scheelt wel, weinig zeurders hebben van "Och, doe niet zo flauw, wat maakt dat ene biertje/hapje nou uit?!"quote:Op zondag 8 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
en op de buurtborrel maar 1 persoon die het flauw vond dat ik spa dronk en geen hapjes pakte. Viel me erg meemisschien omdat ik zo obvious te zwaar ben, dacht iedereen van 'hosanna, ze heeft het door!'
quote:
Ff bellen en zeggen dat ze te laat zijn en dat je nu moet leren lijkt me.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef BGTes het volgende:
Waarom zeg ik 'ja' als mensen vragen of ik hun essays wil checken en sturen ze dat dan een paar dagen voor de deadline, waardoor ik 'waardevolle' () tijd kwijt ben met het lezen van andermans rotzooi
(Morgen heb ik een tentamen wat ik MOET halen, anders moet ik van de studie afHeb dan wel nog een herkansing gelukkig)
"Hoi, wat heb je dat super geschreven zeg, boeiend onderwerp, correcte spelling, echt top! Ik zeg niks meer aan doen"quote:Op zondag 8 januari 2012 17:24 schreef BGTes het volgende:
Waarom zeg ik 'ja' als mensen vragen of ik hun essays wil checken en sturen ze dat dan een paar dagen voor de deadline, waardoor ik 'waardevolle' () tijd kwijt ben met het lezen van andermans rotzooi
(Morgen heb ik een tentamen wat ik MOET halen, anders moet ik van de studie afHeb dan wel nog een herkansing gelukkig)
Ik heb ze ook maar een berichtje gestuurd dat mijn eigen dingen voor gaan nu, en dat ze voortaan maar wat eerder iets op moeten sturen. Nee zeggen is fijnquote:Op zondag 8 januari 2012 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ff bellen en zeggen dat ze te laat zijn en dat je nu moet leren lijkt me.
quote:Op zondag 8 januari 2012 17:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
"Hoi, wat heb je dat super geschreven zeg, boeiend onderwerp, correcte spelling, echt top! Ik zeg niks meer aan doen"
Probeerde net door een gaatje in de muur een muis/rat bij mij naar binnen te komen en ik flipteNu heeft huisgenoot het gat dicht gemaakt met iets want ik durf er niet meer in de buurt te komen
Dat hoop ik over mijn essayquote:Op zondag 8 januari 2012 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Tentamen af en opgestuurd.
Nu maar hopen dat het geen dikke onzin is wat ik heb lopen babbelen.
Chanel maar dat is 29.50 geloof ik. Je kunt ook een gewone rode lipstick nemen, tissue op je lippen leggen nadat de lipstick erop zit en dan voorzichtig met een kwast met transparant poeder erover gaan, dan wordt het ook matquote:Op zondag 8 januari 2012 17:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oooh, jullie weten ook wel make-up. Welk merk heeft betaalbare en fijne matte lippenstift, in het felrood? Een vriendin van mij is hard op zoek.
Nyx?quote:Op zondag 8 januari 2012 17:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oooh, jullie weten ook wel make-up. Welk merk heeft betaalbare en fijne matte lippenstift, in het felrood? Een vriendin van mij is hard op zoek.
Ik ook niet, vandaar dat ik het hier vroeg.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nyx?
http://veracamilla.nl/2011/08/nyx-matte-lipstick/
Ik weet niet of het wat is hoorik draag bijna nooit lipstick.
Ik heb er een paar en die bevallen goed!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar dat ik het hier vroeg.
Ja maar ik denk ik zeg het er even bij voordat ik straks rommel zit voor te stellenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar dat ik het hier vroeg.
Ah, good to know, thanks! En als ze niet bij beautyjoint wil bestellen zie ik dat het ook nog via boozyshop kan.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er een paar en die bevallen goed!
Snap ik.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik denk ik zeg het er even bij voordat ik straks rommel zit voor te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu moet ik dus elke week foto's maken en mijn ervaring erover gaan schrijven! Zin innn![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:22 schreef PriemGirl het volgende:
Whaooo !! Ik ben uitgekozen om mee te doen aan http://nailcareasklisa.bl(...)bare-naked-nail.html (Ultimate bare naked nails).
8 tot 12 weken moet ik de producten van ASK gaan gebruiken en ik mag mijn nagels niet lakken in die periode. Ik mag enkel hun producten gebruiken die er voor zorgen dat mijn cuticles zich herstellen; mijn nagels lang en sterk groeien en veel minder snel afbreken...
Dat zal er raar uit zienZolang zonder lak
Maar voor goed doel
Mooie nagels op mijn trouw !!
En dat vond Lisa (eigenaar van Ask Cosmetics) wel een erg nobel doel; dus stuurt ze mij de producten zo snel mogelijk op (terwijl er eigenlijk normaal een hele procedure aan vast hangt... Maar ze vond mijn motivatie zo tof dat ik volgende week al alle gegevens krijg en zo snel mogelijk de producten
)
Er mogen er maar 50 aanmelden en men kan nog tot 18 januari 'inschrijven'. Ik vind het wel tof dat ik uitgekozen ben
Ben benieuwd....![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ben echt suuuuuper enthousiast !Ik kreeg ook vrij snel antwoord terug van haar
Wat een lieve mailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu moet ik dus elke week foto's maken en mijn ervaring erover gaan schrijven! Zin innn![]()
Don't come closer, I might hurt you
Ja maar ze hebben Clairvoyant nog niet. Dus daar heb ik helemaal niks aan.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:32 schreef Debsterr het volgende:
Extra gratisch faalopties: CultNails heeft gratis shipping van de 8e t/m de 14e.
Yay! En dan kan je nu het leuke nagelnieuws vertellen.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en vriendlief kwam net thuis van nieuwjaarsreceptie van voetbal...
Heb mijn faal maar meteen toegegeven
Ik: "Heb schoenen gekocht....."
Hij: "Hoe duur?"
Ik: "90euro voor 2 paar"
Hij: "En je had nog niet genoeg schoenen??"
Ik: "Nee" (kuch... heb ze vandaag geteld... 16 paar...![]()
)
Dat was de discussie !!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en vriendlief kwam net thuis van nieuwjaarsreceptie van voetbal...
Heb mijn faal maar meteen toegegeven
Ik: "Heb schoenen gekocht....."
Hij: "Hoe duur?"
Ik: "90euro voor 2 paar"
Hij: "En je had nog niet genoeg schoenen??"
Ik: "Nee" (kuch... heb ze vandaag geteld... 16 paar...![]()
)
Dat was de discussie !!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]Niks meer aan doen!!
kijkt altijd alleen maar zo:
[ afbeelding ]
Bwehehequote:Op zondag 8 januari 2012 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]Niks meer aan doen!!
kijkt altijd alleen maar zo:
[ afbeelding ]
:y Om mijn faals wordt hier alleen maar heel hard gelachen, met soms eenquote:
Volgensmij niet hoor. Gewoon tegenwoordige tijd, leerder=jij, jij loopt, dus jij bepaalt.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit houdt in dat de leerder zelf het tempo bepaalt
Moet bepaald zijn toch?
Klopt die hele zin? Ik ben zoveel aan het lezen dat ik alles door elkaar haalquote:Op zondag 8 januari 2012 18:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgensmij niet hoor. Gewoon tegenwoordige tijd, leerder=jij, jij loopt, dus jij bepaalt.
Dat klopt. TT, dus met een t. Nooit een d in de tt, enkel als het 1e persoon ev is, dan zou het kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Volgensmij niet hoor. Gewoon tegenwoordige tijd, leerder=jij, jij loopt, dus jij bepaalt.
Ok top, ik zag opeens die t staan en dacht ?!??!?!?!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat klopt. TT, dus met een t. Nooit een d in de tt, enkel als het 1e persoon ev is, dan zou het kunnen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig is het mijn eigen domheid en niet die van ijs
Ik vind altijd dat ze weinig fouten vindt, dan verwonder ik mij erover dat ik zo goed Nederlands typquote:Op zondag 8 januari 2012 18:53 schreef Lindytje het volgende:
Wat, zit jij gewoon IJs d'r nakijken in twijfel te trekken??? Shame on you![]()
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maargoed, het niet in willen leveren van de paper is weer begonnen
Lief studiegenootje print het voor me uit en levert het in samen met haar essay als ze morgenvroeg tentamen heeft![]()
Ja nog ff voor de 100e x doorlezenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stuur nu dan alvast de digitale versie op, ben je daar ook van af
Ohja, dat zal idd helpenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja nog ff voor de 100e x doorlezen
Die verdien ik elke x als ik met mijn hart in mijn keel kloppend op 'ok' of 'send' druk in BBquote:Op zondag 8 januari 2012 19:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, dat zal idd helpen![]()
je verdient eigenlijk een emoslinger.
Truequote:Op zondag 8 januari 2012 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die verdien ik elke x als ik met mijn hart in mijn keel kloppend op 'ok' of 'send' druk in BB
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope
Maar je weet hoe ik met mijn studie om ga
'leren is voor mietjes'quote:
Ik vind dat ik deze tentamenweek best goed door ben gekomen ondanks mijn niet genoeg leren voor een aantal vakken. Vooral die 7.3 voor methoquote:Op zondag 8 januari 2012 19:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
'leren is voor mietjes'
'verslagen tik je in een paar uur voor de deadline'
'naar college gaan doe je als je echt niks anders meer te doen hebt, en je neemt je netbook mee om de SC bij te houden'
Social aspects en?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet nu nog twee vakken van vorig jaar he![]()
Ja, maar volgens mij leer jij stiekem toch nog best wel watquote:Op zondag 8 januari 2012 19:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat ik deze tentamenweek best goed door ben gekomen ondanks mijn niet genoeg leren voor een aantal vakken. Vooral die 7.3 voor metho![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een ander keuzevak, ik weet al niet meer wat ik ook al weer had gekozenquote:
Ja in een heel semester tijd he, niet net voor het tentamenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij leer jij stiekem toch nog best wel wat
Je had zelfs het hele boek gelezen voor metho![]()
nou, keigoed tochquote:Op zondag 8 januari 2012 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja in een heel semester tijd he, niet net voor het tentamenEn lezen is iets anders dan leren
Ik verwonder mij er ook over dat ik net voor mijn CeDM tentamen erachter kwam dat ik binnen 3sec moest gaan fietsen om nog op tijd te komen en daar toch een 7 voor heb gehaald ondanks alle chaos in mijn hoofdquote:Op zondag 8 januari 2012 19:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
nou, keigoed toch
Ach, ik zal niks meer zeggen over mijn leerstijl, daar wordt niemand beter van
OMFG waarom kijk je datquote:
Correct. Maar dan kun je het wel in de gaten houdenquote:Op zondag 8 januari 2012 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben Clairvoyant nog niet. Dus daar heb ik helemaal niks aan.
Common sensequote:Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef Lindytje het volgende:
![]()
en ik verdienen een emoslinger... we hebben net als 'laatste avondmaal', voor het gezonde komende levensparoon, Grieks besteld.. Online. Bij de griek die op 2 min lopen afstand zit
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef Lindytje het volgende:
![]()
en ik verdienen een emoslinger... we hebben net als 'laatste avondmaal', voor het gezonde komende levensparoon, Grieks besteld.. Online. Bij de griek die op 2 min lopen afstand zit
Ja, als ze het voor een ekkie komen brengen, trek ik daar mijn schoenen niet voor aan!!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Common senseDoen wij bij onze chinees ook
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, als ze het voor een ekkie komen brengen, trek ik daar mijn schoenen niet voor aan!!
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En het is donker... En dan moet je naar buiten en en en
![]()
Ik snap
Man down vind ik so far de vetstequote:Op zondag 8 januari 2012 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Doe mij deze maar(na gotye was ik benieuwd naar hun andere video's. Zitten echt super toffe tussen
)
Ja die is ook vet !! Die van adele ook... En sowieso alles met die loop machinequote:Op zondag 8 januari 2012 19:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Man down vind ik so far de vetsteEn 1 van die kerels komt gewoon uit Leeuwarden. Of zouden het hollanders zijn?
Vet hequote:Op zondag 8 januari 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die is ook vet !! Die van adele ook... En sowieso alles met die loop machineWat een talent
Zou het?? Heb echt geen idee... Verder nog geen informatie opgezocht van hun. Maar hun filmpjes zijn gewoon uber tof
Pahahah die stoīcijns voor zich kijkt ?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet heIk vind het ook geweldig om te zien.. een jongen die ik ken kent dus die kerel uit leeuwarden die meedeed aan de cover van Gotye.. binnenkort eens background info opzoeken, eerst alle clips zien
edit: Hmm aan de namen van die mensen te zien geen hollanders, behalve SjoerdDie kerel die helemaal rechts de gitaar vasthoud bij Gotye
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:32 schreef Lindytje het volgende:
Ah, het is 370 meter lopen, zegt de routeplanner
hahah ja!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahah die stoīcijns voor zich kijkt ?Stoer!
Mwehehehquote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef bleiblei het volgende:
Zeggik tegen SQ "Hmmm, heb ook wel zin in Grieks".
Reageert ze geirriteerd omdat ze dacht dat ik niet op eten doelde![]()
.
Hahahahaha! Ik lollerde!quote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef bleiblei het volgende:
.
Zou juist andersom verwachtenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:53 schreef bleiblei het volgende:
.
quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn benen geschoren en daarna met bodybutter ingesmeerd, daarbij moest ik aan Spees denken vanwege die douche-bodylotion-discussie van van de week
I = a bit sad
En ik had kokos-bodybutter van de Bodyshop gebruikt. Komt mijn man thuis, zegt hij "ik ruik eten, wat eten we?"quote:
Waar ging dat ook alweer over?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn benen geschoren en daarna met bodybutter ingesmeerd, daarbij moest ik aan Spees denken vanwege die douche-bodylotion-discussie van van de week
I = a bit sad
Wat voor rijst eet je dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Elke keer als ik rijst heb gegeten heb ik de rest van de avond vlagen van misselijkheid
veel douchen en dan moeten smeren of minder/weinig douchen en dan niet hoeven te smeren, tenzij benen scherenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar ging dat ook alweer over?
Lassi toverrijst, lassi toverrijst extravezel en nu ook zilvervliesrijstquote:Op zondag 8 januari 2012 20:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor rijst eet je dan?
Heb je het bij alle soorten rijst?
Cloudy with a chance of meatballs begint zo, na de reclame
En bij pandanrijst van Silvo ofzo? moet je eens proberen, misschien gebruikt Lassie wel een hulpstof waar je niet tegen kunt.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lassi toverrijst, lassi toverrijst extravezel en nu ook zilvervliesrijst
Ohjaquote:Op zondag 8 januari 2012 20:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
veel douchen en dan moeten smeren of minder/weinig douchen en dan niet hoeven te smeren, tenzij benen scheren
Oja ander merk, zal eens proberen. Stom dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zondag 8 januari 2012 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En bij pandanrijst van Silvo ofzo? moet je eens proberen, misschien gebruikt Lassie wel een hulpstof waar je niet tegen kunt.
En anders is het gewoon kut en kun je misschien beter rijst mijden.
Jup toen moesten we nog etenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehehe, die SQ
Priem: wat ik me af vraag, op school vroegâh, at je daar dan ook? Want anders werd dat wel heel laat eten als je dan nog naar huis moest enzo. En wat zijn nog meer verschillen met Nederlands onderwijs? Inhoudelijk enzo, ik ben daar wel benieuwd naar. Gewoon, omdat het kan
Oeh ik ga ook kijkenquote:Op zondag 8 januari 2012 20:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een paar Hindostaanse meiden in mijn klas op de basisschool die 2 tot 3 x douchten op een dag en dan enorm veel zooi moesten smeren. En dan bij de huisarts vragen om zalfjes![]()
En als ze niet smeerden kregen ze echt scheurtjes in been- en armhuid van de droogheid.
Daar moet ik echt aan denken als mensne zeggen dat ze vaak douchen, aan die gekrakte benen met bloedstukjes erop![]()
Zo, ik ga film kijken
Cloudy with a change of meatballsquote:Op zondag 8 januari 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op welk net is die film? of ben ik al te laat?
Lol nice !quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
mijn telefoon heeft dat vorige bericht geschreven. Ik heb het alleen ingesproken!
ais lijken wassen!
(dat was "Einz! Like a boss!")
Close enough
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
mijn telefoon heeft dat vorige bericht geschreven. Ik heb het alleen ingesproken!
ais lijken wassen!
(dat was "Einz! Like a boss!")
Close enough
srsly?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mensen die vermoord worden na hun facebook-status op 'single' te hebben gezet.
wat is er aan de hand dan?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
Pfff mijn moeder is zo ontzettend gestressed door allemaal familie-issues, dat ik nu dus gewoon de hele dag met een heel vreemd gevoel loop in m'n buik. Ik voel haar stress, en dat is soms heel vervelend. Ik kan op dit moment niks doen en ik vind het zo kut![]()
Ja dit. Volgens mij had je een paar dagen terug er ook wat over gepost? Weet niet of je er nog dieper op in was gegaan? Wel rot dat jij de spanning en stress ook zo sterk lichamelijk aanvoeltquote:
Meh, niet echt. Ik zit nu uit het eerste spookverhalentopic uit 2003 te lezen. Maar er is een user, Keromane69 die weet het heel mooi en beschrijvelijk te vertellenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, mooi is dat ja, zeker als je in TRU zit te lezen
Heb je nog goeie aanraders qua verhalen voor het slapen gaan?
Bwhehehe dat is wel echt geniaalquote:Op zondag 8 januari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is Fok he, dus reken erop dat hooguit 5% waar is ofzo![]()
Ik heb weleens iets over een spookhuis in Poeldijk (hier vlakbij) gelezen en over het Solse Gat, waren best leuke verhalen.
Boeit me niet of iets waar is of niet, is gewoon leuk vermaak, lekker verhalen lezen
Net als dat verhaal ooit wat in TRU werd gepost (en nu denk ik in ONZ staat) over iemand die in de duinen liep en opeens een man op schim van een paard zag komen aanrijden o.i.d.
Die naar later bleek gewoon het verhaal van Hugo en de Bokkerijders van de Efteling had zitten over pennen, echt, briljant! Daarom hou ik van Fok![]()
Bwhehe ik ook niet! Na het lezen van dit soort verhalen denk ik altijd heel hard: 'Ik sta er niet voor open, ik sta er niet voor open.' want heb ooit gelezen dat dat werktquote:Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Mja, daar houd ik me lekker ver vanaf, heb die behoefte niet
Ik zie al spoken genoeg, zoals mezelf als ik 's ochtends uit bed kom, whehehehe.
Oh, ik had nog vlak voor het douchen vanmiddag met mijn Sleek Storm pallet (<---- ja ja, een echt pallet) zitten spelen en een (voor mijn doen) überdonker smokey eye gemaakt. Zal hem nog even uploaden voor ik ga slapen
Wauw mooi zeg kip! Je oog knalt er echt uit!quote:Op zondag 8 januari 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Niet echt goed geblend en slordige mascara endezo, maar ik was lekker aan het spelen en rotzooien en daarna lekker alles eraf gehaald en gaan douchen
En voor mijn doen had ik ook mijn wenkbrauwen heen zwaar aangezet, wel grappig.
Lekkere heftig kleurtjes wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwhehe ja dat kan ik me voorstellen. Maar ik vind het echt supermooi dat paarsquote:Op zondag 8 januari 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Lasereyes
*PIEWWWWWW*
Paars doet het altijd wel goed met mijn oogkleur
Ik had trouwens maar 1 oog gedaan, ziet er ook zo idioot uit als je dan in de spiegel kijkt
Oh ja dan snap ik dat je niet zo gauw een heftige ooglook maaktquote:Op maandag 9 januari 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Nee eigenlijk nooit. Wel een wat lichtere/rustigere smokey eyes. Heb niet zoveel feestjes waarbij het zo donker kan vind ik.
En met kerst of dat soort gelegenheden zegt mijn zusje altijd dat "mijn oogschaduw tot mijn voorhoofd zit" zo hoog![]()
Terwijl ik dan echt gewoon een heel rustige look maak omdat kerstdagen toch vaak wel haasten is met alle kookvoorbereidingen (ik kook vaak veel voor beide kanten van de familie) en make-up er dan vaal een beetje bij in schiet, dus dan is het even "hop erop frotten"![]()
Maar goed, wie weet komt er nog weleens zo'n feestje
Ik ben niet zo van de lakjes, sorry.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jammer trouwens dat het ruiltopic een beetje dood ishoudt iedereen zijn lakjes vast voor de koffer?
Weltrusten! En ik kan je helaas niet helpen wat de leggings betreft!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Kwestie van goeie oogschaduw, goeie kwasten en een klein beetje techniek. Is niet zo moeilijk. Ik heb dit er in 2 minuten opgeknald en niet eens geblend want daar had ik geen zin in. Wilde niet mijn goeie blendingkwast vies maken (net gewassen) door die donkere oogschaduw te gaan blenden
Ik ga eens slapen... morgen weer lekker werken (JOYYYYYYY)
Als iemand nog vetzakken-legging/maillots weet, ik hou me aanbevolen
Ik vind ze overal tot maat 52 en ik heb lang geen maat 52 (meer 46... ok, is ook erg groot, maar 52 is nog wel een stukkie groter), maar die pas ik niet, ZUCHT!
Dus adressen van winkels of webshops, graag
quote:Op maandag 9 januari 2012 09:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit alweer op mijn werk, ANWB was er vlak nadat ik postte![]()
ik ben ook echt zo'n kneus ook he... ik dacht dat ik geen reservewiel had, komt die gast aan, blijkt dat ding verstopt te zitten onder mijn auto![]()
die gast lachen joh!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed, hulde aan de ANWB, weer goed geholpen
mijn calorieteller vond dat een grapefruit 150 gram weegtquote:Op maandag 9 januari 2012 09:51 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en die calorieteller-app is echt een bazenapp!! Je kan gewoon alles scannen![]()
Ja, hij vindt ook dat een volkorenboterham 72 gram weegt... as ifquote:Op maandag 9 januari 2012 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn calorieteller vond dat een grapefruit 150 gram weegt
wat dat betreft weeg ik bepaalde producten echt wel na
ook het feit dat je alleen gekookte rijst in gewicht kan aangeven. As if, ik weeg dat toch af voordat ik het in de pan gooi?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, hij vindt ook dat een volkorenboterham 72 gram weegt... as ifDat zijn er ruim twee!
Oh, dat is lamequote:Op maandag 9 januari 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook het feit dat je alleen gekookte rijst in gewicht kan aangeven. As if, ik weeg dat toch af voordat ik het in de pan gooi?
(ofja, in een builtje zit 125 gram, gedeeld door twee is 60 gram ongekookte rijst pp. Weet ik veel wat dat weegt na het koken)
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
iemand nog een blog hebben met 1400 volgers?
http://the-lacquerista.bl(...)ke-over-my-blog.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
5 lagen??!!! Wauw!!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wat niet?
Die W7 lak houdt zich goed staande!
5 lagen, en na drie dagen pas 1 chipje, geen tipwear en geen butsen
(Dit is vrij uniek voor mijn doen)
5!!!!! lagen!?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wat niet?
Die W7 lak houdt zich goed staande!
5 lagen, en na drie dagen pas 1 chipje, geen tipwear en geen butsen
(Dit is vrij uniek voor mijn doen)
en dit!quote:Op maandag 9 januari 2012 10:32 schreef princess-a het volgende:
Mooi kipblauwe ogen knallen echt fantastisch met paars
Wanneer gaat de koffer weer op reis?quote:
Vandaag want het postkantoor is weer openquote:Op maandag 9 januari 2012 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer gaat de koffer weer op reis?
En veel belangrijker: hoe is het nu? Thuis enzo?
Fijn dat het goed is gegaan het afgelopen weekendquote:Op maandag 9 januari 2012 10:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vandaag want het postkantoor is weer open
En het is dit weekend goed gegaan gelukkig
We worden rond 1u gebeld over hoe of wat met de zorg die hij gaat krijgen.. dus ben benieuwd!
Spannend! En fijnquote:Op maandag 9 januari 2012 10:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vandaag want het postkantoor is weer open
En het is dit weekend goed gegaan gelukkig
We worden rond 1u gebeld over hoe of wat met de zorg die hij gaat krijgen.. dus ben benieuwd!
Lekker volsmotsen die nagelsquote:Op maandag 9 januari 2012 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
ja, 't is een duochrome he, die zijn vaak vrij sheer + dat ik erg picky ben, als ik nog iets door zie schijnen MOET er nog een laag overheen
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:29 schreef Lindytje het volgende:
Iemand goed in academisch engels?
Klopt dit stuk, of wat zou er anders kunnen?Bij mijn cursus heb ik geleerd dat "we" enzulks uit den boze is, maar verder ziet het er na een snelle scan best ok uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, ik zit nogal wat dingen aan te passen.. hebben die fijne groepsgenoten geschreven... na 2x lezen zie je toch best veel fouten staanquote:Op maandag 9 januari 2012 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mijn cursus heb ik geleerd dat "we" enzulks uit den boze is, maar verder ziet het er na een snelle scan best ok uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |