abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2002 @ 18:41:23 #151
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5124832
Ik heb een keer een streepje overdwars gehad.... moest van boven naar beneden, die van mij liep van links naar rechts.

Niet zwanger in mijn geval (zal wel 1 of ander licht in de clearbluefabriek niet opgelet hebben).

Eetze Nausicaa!

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 juli 2002 @ 19:03:33 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5125138
Ehm, probeer anders die van de Samenwerkende Apothekers, die is van Gf (GenFarma). Die is ook redelijk goedkoop (2 jaar terug f 16,25 - ik heb hem nog steeds liggen hier, met twee prachtige streepjes ). Enne... meteen resultaat!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 juli 2002 @ 19:25:19 #153
13151 crew  Rewimo
pi_5125362
Oja, nog even een tipje voor de mensen met Koele Kids: ik verzamel de leukste posts van Christan in een documentje, met de datum erbij. Leuk voor later!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5125474
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 19:25 schreef Rewimo het volgende:
Oja, nog even een tipje voor de mensen met Koele Kids: ik verzamel de leukste posts van Christan in een documentje, met de datum erbij. Leuk voor later!
Da's echt wel een kelw ideetje zeg.
  Jubileum moderator dinsdag 23 juli 2002 @ 19:40:12 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5125530
* Lois wacht op de printbare versie van dit forum en gaat dan 2 dozen papier en cartridges aanschaffen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5125536
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 18:41 schreef Leah het volgende:
Ik heb een keer een streepje overdwars gehad.... moest van boven naar beneden, die van mij liep van links naar rechts.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5125552
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 19:40 schreef Lois het volgende:
* Lois wacht op de printbare versie van dit forum en gaat dan 2 dozen papier en cartridges aanschaffen
Maak daar maar drie dozen van!! Oe, ik overzie het allemaal niet meer...we moeten eik deeltje 1 nog es overlezen hee Loisje: het begon bij jou!!! En bij Annabel
DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 juli 2002 @ 19:46:33 #158
13151 crew  Rewimo
pi_5125607
quote:
Gelukkig hebben ze bij ons nieuw briefpapier aangeschaft en heb ik een paar duizend vel van het oude meegenomen

Maar ja, voorlopig hou ik het nog even bij kopiëren en plakken

dinsdag 23 juli 2002 @ 19:58:34 #159
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5125720
quote:
offtopic: nieuwe lay-out

Waardeloos he Nausicaa.. die wazige testen..
Heb ook al heel wat geld over de balk gesmeten met die krengen.
Heb nu via i-net een voorraadje besteld die liggen te wachten in de badkamer. (5 voor een tientje.. Clearblue zonder verpakking)Als ik de verhalen die ik her en der tegenkom op 't net moet geloven is dit zo ongeveer de gevoeligste die er is..
Maar toen ik de eerste wou gaan gebruiken was 't niet nodig meer.. heb er dus nog steeds vijf liggen.. Op naar de volgende ronde!

Iemand trouwens enig idee of je cyclus nog van slag af is na een miskraam? Of zou 't gewoon deze maand weer hetzelfde als altijd gaan?

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5125820
ET, voor zover ik weet is het in principe zo dat alles weer 'gewoon'doorgaat. Als de menstruatie is uitgebleven door de zwangerschap, dan loopt alles natuurlijk wel anders, omdat je eisprong dan op een andere dag komt enz. Dacht ik.
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 23 juli 2002 @ 20:09:20 #161
3011 E.T.
pi_5125840
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 20:07 schreef Catootje het volgende:
ET, voor zover ik weet is het in principe zo dat alles weer 'gewoon'doorgaat. Als de menstruatie is uitgebleven door de zwangerschap, dan loopt alles natuurlijk wel anders, omdat je eisprong dan op een andere dag komt enz. Dacht ik.
Ik zie 't ook allemaal wel, maar 't kwam gewoon zo ineens bij me op.
Heb normaal een cyclus van 32 dagen en ik zal deze keer niet helemaal hyper worden als ik overtijd ben.. (hoop ik)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5125863
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 20:09 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik zie 't ook allemaal wel, maar 't kwam gewoon zo ineens bij me op.
Heb normaal een cyclus van 32 dagen en ik zal deze keer niet helemaal hyper worden als ik overtijd ben.. (hoop ik)

Doe nou nog maar een gewone, om te laten zien dat alles nog werkt en dan doe je daarna er weer een kindje in!!! *ikke duim alvast voor je*
DANYEL EN THIJS
  dinsdag 23 juli 2002 @ 20:37:37 #163
22637 Sweej
TiepMiep
pi_5126168
Povverdorie!
Ik zit nog steeds in het laatste jaar van mijn opleiding (voor de tweede keer al) Het enige wat ik nog moet doen is een eindgesprek over mijn scriptie. Dan heb ik dus een HBO-diploma. Nu zou dat gesprek dus ergens in augustus plaatsvinden (ze konden me echt niet vertellen wanneer). Als ik zou slagen hoefde ik me dus niet opnieuw in te schrijven voor het nieuwe cursusjaar.

Krijg ik dus vanmiddag een brief. Het is werkelijk niet te geloven. Mijn gesprek vindt plaats op 28 augustus!!
Dat verzin je toch niet!
Sucht, moet ik me toch nog voor een paar maandjes inschrijven in het nieuwe jaar (en een paar honder eurootjes!!!). Kwou zo graag klaar zijn voordat Guppie kwam....

(zo dat is er ook weer uit!)

pi_5126196
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 20:37 schreef Sweej het volgende:
Krijg ik dus vanmiddag een brief. Het is werkelijk niet te geloven. Mijn gesprek vindt plaats op 28 augustus!!
Dat verzin je toch niet!
Sucht, moet ik me toch nog voor een paar maandjes inschrijven in het nieuwe jaar (en een paar honder eurootjes!!!). Kwou zo graag klaar zijn voordat Guppie kwam....

(zo dat is er ook weer uit!)

Helaas moet je zelfs voor het hele jaar inschrijven. Echter je krijgt je geld terug vanaf de datum van afstuderen. Dus als je slaagt valt het nog mee

Jaja, ervaring

Edit: dom domd dom, dat is je uitgerekende datum natuuk , Enfin: je krijgt je geld terug

dinsdag 23 juli 2002 @ 20:43:49 #165
22637 Sweej
TiepMiep
pi_5126228
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 20:40 schreef Tinkerbell het volgende:

Helaas moet je zelfs voor het hele jaar inschrijven. Echter je krijgt je geld terug vanaf de datum van afstuderen. Dus als je slaagt valt het nog mee

Ja dat klopt. Je moet je als je geslaagd bent onmiddellijk uitschrijven en vanaf die tijd krijg je je geld terug. Al dat papierwerk weer , daar ben ik al zo'n held in.
De volgende ronde is oktober geloof ik....
pi_5126255
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 20:43 schreef Sweej het volgende:
Ja dat klopt. Je moet je als je geslaagd bent onmiddellijk uitschrijven en vanaf die tijd krijg je je geld terug. Al dat papierwerk weer , daar ben ik al zo'n held in.
De volgende ronde is oktober geloof ik....
Heeft bij mij maar 1 formuliertje (met nadruk op -je!) invullen gekost en had het binnen 2 weken retour!!!

Hee, maar in overleg kan veel hoor. Kan het niet eerder. Een studiegenoot van mij zat in precies dezelfde situatie en die kon eerder haar gesprek doen.

dinsdag 23 juli 2002 @ 20:49:10 #167
22637 Sweej
TiepMiep
pi_5126300
Dat heb ik al nagevraagd. Maar aangezien alle docenten nu ongeveer op vakantie zijn...

Ik heb echt heel duidelijk gezegd dat ik de 28e uitgerekend was... maar ze wilden er niet aan denk ik.
(Ik zit trouwens op de Ichthus in Rotterdam, maar ik geloof dat elke hogeschool zo zijn perikelen heeft)
Ik heb ook nagevraagd of ze misschien een uitzondering konden maken zodat ik me niet opnieuw in hoefde te schrijven en het gesprek alsnog een paar maanden verplaatsen, maar dat kon helaas ook niet....

Nou ja... eerst maar die andere bevalling dan

pi_5126609
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 19:58 schreef E.T. het volgende:

Iemand trouwens enig idee of je cyclus nog van slag af is na een miskraam? Of zou 't gewoon deze maand weer hetzelfde als altijd gaan?

Ik kan (helaas uit ervaring) vertellen dat het 6 tot 8 weken kan duren voordat je menstruatie weer opgang is.
´k heb zelf 23 mei een miskraam gehad (incl.curretage) en ben vorige week pas weer voor het eerst ongesteld geworden
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 23 juli 2002 @ 22:22:04 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_5127716
quote:

[..]

Ik heb van mijn gyn toen begrepen dat je vruchtbaarder bent vlak na een miskraam.....

Hier gaat alles trouwens zn gangetje. Ook al lijkt het net dat mensen je behandelen alsof je een besmettelijke ziekte zou hebben. Maar goed, dat hoort in een ander topicje/forumpie.

We hebben overigens besloten er in eerste instantie alles voor te doen om ons wurmpie een goede start te geven en om dan verder te kijken hoe alles gaat en loopt.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 juli 2002 @ 22:26:01 #170
13151 crew  Rewimo
pi_5127790
Fijn om te horen Moussy. Jullie zoon heeft geweldige ouders! En René ook natuurlijk. Hoe gaat het met haar?
  dinsdag 23 juli 2002 @ 22:27:00 #171
3011 E.T.
pi_5127804
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 22:22 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb van mijn gyn toen begrepen dat je vruchtbaarder bent vlak na een miskraam.....

*swets meesleurt slaapkamer in*

alleen toch jammer dat Swets zo onvruchtbaar als ik weet niet wat is..

quote:
Hier gaat alles trouwens zn gangetje. Ook al lijkt het net dat mensen je behandelen alsof je een besmettelijke ziekte zou hebben. Maar goed, dat hoort in een ander topicje/forumpie.

We hebben overigens besloten er in eerste instantie alles voor te doen om ons wurmpie een goede start te geven en om dan verder te kijken hoe alles gaat en loopt.

Pfoeh! Moedige beslissing
Ik wil je in elk geval alvast alle sterkte, steun, whatever je nodig hebt toewensen

En 't is mij ook al opgevallen dat mensen ineens op een andere manier met je praten in zulke gevallen. (ik denk vaak een reactie van angst. Bang zijn voor 't onbekende en met doodzwijgen denken ze dat 't vanzelf wel overgaat ofzo?) Maar zelfs na een miskraam is men 'anders' dan normaal (en dan bedoel ik niet de mensen die gewoon opbeurend/lief/etc doen)

pi_5127825
quote:

Bij mij erg van slag.
pi_5127852
quote:
Alle moed, kracht en sterkte toegwenst van de wereld.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 juli 2002 @ 22:31:11 #174
13151 crew  Rewimo
pi_5127888
Moussy en E.T., ik denk dat die 'rare' reacties komen omdat mensen het moeilijk vinden om ermee om te gaan. Je weet immers niet of de ander het prettig vindt om erover te praten of niet. Over het algemeen juist wel is mijn ervaring, maar dan nog is het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Ik denk dat het dus vaker onbeholpenheid is, en angst om iets verkeerd te zeggen, en dat mensen daarom maar helemaal niets zeggen.
  Jubileum moderator dinsdag 23 juli 2002 @ 22:45:55 #175
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5128188
quote:

Hier gaat alles trouwens zn gangetje. Ook al lijkt het net dat mensen je behandelen alsof je een besmettelijke ziekte zou hebben. Maar goed, dat hoort in een ander topicje/forumpie

Hier mag alles Moussy, voel je niet geremd als je het een en ander wil spuien.
quote:
Moedige beslissing.
Ik moet zeggen dat jullie ontzettend veel in mijn gedachten en onze gesprekken zijn geweest. Ik weet soms ook niet wat ik zou kunnen zeggen en aan de andere kant is er zoveel wat ik zou willen zeggen.
Bedankt dat je, op zo'n open manier, dit met ons wilt delen Moussy, ik kan niet zeggen hoe knap ik dat vind.
Ik wens jullie (alvast) heel veel moed, kracht en liefde toe.
Ik hoop ook dat er een manier is om ons te laten weten hoe het met jullie gaat in het ziekenhuis, mits jullie hoofd daar naar staat natuurlijk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')